En als ze al niet op pad zijn zitten ze wel in een bak met deeg te schijten om er taarten van te bakken.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het zijn geen internetverslaafden heb ik het idee, ze gaan juist vaak op pad voor hun acties.
Bij de Vara zag ik van de week ook een sneer naar Baudet langskomen, terwijl die HELEMAAL NIKS met het besproken onderwerp te maken had.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat laatste.!
Sowieso brengt hij zijn mening een stuk beschaafder dan Wilders.
GroenLinks gekkie en Rara sympathisant Wijnand Duyvendak kreeg ook eens een taart in zijn bakkes..quote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kwam gister deze foto nog tegen en in al mijn naïviteit ben ik er altijd vanuit gegaan dat het gewoon een ludieke actie was met een slagroomtaart met wat aardbeisaus![]()
[ afbeelding ]
Het is voornamelijk op basis van een personage uit zijn roman.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?
Op AD en andere nieuwswebsites ook verschillende columns voorbij zien komen van verschillende auteurs. Geen enkele die ik ben tegengekomen ging inhoudelijk over zijn standpunten, enkel aannames over zijn persoonlijkheid en hem daar vervolgens op afrekenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij de Vara zag ik van de week ook een sneer naar Baudet langskomen, terwijl die HELEMAAL NIKS met het besproken onderwerp te maken had.
De angst van links is wel overduidelijk.
Paniekvoetbal.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op AD en andere nieuwswebsites ook verschillende columns voorbij zien komen van verschillende auteurs. Geen enkele die ik ben tegengekomen ging inhoudelijk over zijn standpunten, enkel aannames over zijn persoonlijkheid en hem daar vervolgens op afrekenen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:58:02Dat geldt voor ons allen. De intimidatie en dreiging komt, behalve van de jihadisten, altijd van extreem rechts. Pe… https://t.co/QQYboi7beD reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:03:22@Tijmen1978 Extreem links bestaat in Nederland al 20 jaar niet meer. Lees maar ns een boek! reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:44:13@030Caro @ashatenbroeke Wij worden dag in dag uit verrot gescholden. Zelf hebben we nog nooit gescholden. Aanvallen is iets anders, joh! reageer retweet
Hij zet zich wederom goed voor lul.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Physsic het volgende:
Dreiging en intimidatie komt altijd van extreemrechts en extreemlinks bestaat al lang niet meer in Nederland. Schelden? Dat doet links nooit.
Dat je het maar weet.twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:58:02Dat geldt voor ons allen. De intimidatie en dreiging komt, behalve van de jihadisten, altijd van extreem rechts. Pe… https://t.co/QQYboi7beD reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:03:22@Tijmen1978 Extreem links bestaat in Nederland al 20 jaar niet meer. Lees maar ns een boek! reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:44:13@030Caro @ashatenbroeke Wij worden dag in dag uit verrot gescholden. Zelf hebben we nog nooit gescholden. Aanvallen is iets anders, joh! reageer retweet
Omdat het een lul van een vent is. Wat overigens niet maakt dat die hele shitstorm terecht is. Zo radicaal is hij ook weer niet, tenzij ik iets gemist heb.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
What the fuck heeft iedereen toch tegen Baudet? Omdat Wilders niet weg te pesten is, Rutte te moeilijk, wordt er maar een andere 'rechtse rakker' gepakt?
Er zit daar verdomme een twitteraar tussen die een rondkruipende mier als UI heeft, en ik maar de hele tijd meppen tegen mijn scherm.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij zet zich wederom goed voor lul.
Zeker vergeten dat die AFA een metal festival hebben geblokkeerd enzo.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Physsic het volgende:
Dreiging en intimidatie komt altijd van extreemrechts en extreemlinks bestaat al lang niet meer in Nederland. Schelden? Dat doet links nooit.
Dat je het maar weet.twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:58:02Dat geldt voor ons allen. De intimidatie en dreiging komt, behalve van de jihadisten, altijd van extreem rechts. Pe… https://t.co/QQYboi7beD reageer retweet
Hahaha.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zit daar verdomme een twitteraar tussen die een rondkruipende mier als UI heeft, en ik maar de hele tijd meppen tegen mijn scherm.
Ik vind het bizar dat hij serieus beweert dat dreiging, intimidatie en geweld (?) altijd van extreemrechts komt en niet van links.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat het een lul van een vent is. Wat overigens niet maakt dat die hele shitstorm terecht is. Zo radicaal is hij ook weer niet, tenzij ik iets gemist heb.
Dat was dan ongetwijfeld zonder geweld!quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat die AFA een metal festival hebben geblokkeerd enzo.
Om maar iets te noemen.
Dat ging onder bedreiging. Dat mag blijkbaar wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat was dan ongetwijfeld zonder geweld!
Dan denk ik dat hij AFA ook als extreemrechts ziet.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ging onder bedreiging. Dat mag blijkbaar wel.
Misschien leest hij dat als AFCA, het is tenslotte de voorzitter van PSV.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan denk ik dat hij AFA ook als extreemrechts ziet.
quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Physsic het volgende:
Kan iemand hem even vertellen dat bij Pim de kogel van links kwam?twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:57:36Het bangst ben ik voor n NL #Breivik (een verklaard Wildersaanhanger). Ik zie de kandidaten in rotten van drie door mn tijdlijn marcheren. reageer retweet
Heeft hij al antwoord op gegeven. Volkert valt niet in de categorie 'links' want Volkert was gewoon gestoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan iemand hem even vertellen dat bij Pim de kogel van links kwam?twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:57:36Het bangst ben ik voor n NL #Breivik (een verklaard Wildersaanhanger). Ik zie de kandidaten in rotten van drie door mn tijdlijn marcheren. reageer retweet
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heeft hij al antwoord op gegeven. Volkert valt niet in de categorie 'links' want Volkert was gewoon gestoord.
Wie neemt hem nog serieus dan? Volgens mij heeft ZP gewoon weer wat tafelgeld van DWDD nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heeft hij al antwoord op gegeven. Volkert valt niet in de categorie 'links' want Volkert was gewoon gestoord.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:16:22Hahaha! Laten we ook de lol er van inzien, vrienden van links. Niet meer bedeesd en netjes. Niet anoniem. Maar cons… https://t.co/Q8tZ6trJ1q reageer retweet
Jij bent een goede gast om mee te praten, dus ik durf die discussie wel aan.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |