Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Wanneer is die van Muiswinkel eigenlijk zo van het padje geraakt?
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Wanneer is die van Muiswinkel eigenlijk zo van het padje geraakt?
O daar twijfel ik niet aan maar wat Baudet daar mee van doen heeft?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.
Ik snap wel waar zijn woede vandaan komt. Hij zal ongetwijfeld veel haatberichten hebben gekregen toen hij aangaf dat hij zou stoppen als Hoofdpiet en ook op andere momenten zal hij last hebben gehad van extreemrechtse (anonieme) tokkies.
Maar waarom hij het nu nodig vindt om Baudet zo aan te vallen.. Baudet is -zover ik weet- niet degene geweest die Anne heeft bedreigd.
Baudet heeft wel andere dingen aan zijn hoofd met zijn nieuwe baan, die is uberhaupt niet of nauwelijks persoonlijk meer bezig met Twitter. Laat riep er ook iemand dat hij Asha Tuinbroek beledigd zou hebben. Zijn reactie: ''Ik ken die hele Asha niet''.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.
Ik snap wel waar zijn woede vandaan komt. Hij zal ongetwijfeld veel haatberichten hebben gekregen toen hij aangaf dat hij zou stoppen als Hoofdpiet en ook op andere momenten zal hij last hebben gehad van extreemrechtse (anonieme) tokkies.
Maar waarom hij het nu nodig vindt om Baudet zo aan te vallen.. Baudet is -zover ik weet- niet degene geweest die Anne heeft bedreigd.
Je hebt een lage dunk van Thierry fans.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:03 schreef Droopie het volgende:
Thierry zou dit topic verlaten hebben met de opmerking "sorry Fokkers! ik heb een land te redden, laat dat mens met rust en negeer het".
En zijn volgers liepen dan achter hem aan, omdat hij dat zegt.
Dit kunnen ze niet zelf bedenken, maar als Thierry ze erop zou wijzen dan wel
Sommigen overdrijven nogal en hebben er een eenzijdige kijk op.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt een lage dunk van Thierry fans.
Dit zal het zijn ja, aangetast in zijn status door zijn rol als hoofdpiet.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.
Van hoofdpiet naar boze tweet piet, niet echt een verbetering.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.
twitter:IndigoCrystal4 twitterde op maandag 27-03-2017 om 07:49:36Jij leeft in dezelfde fantasiewereld zeker, daar waar oogkleppen verplicht zijn en gezond verstand een zeldzaamheid? https://t.co/7NFHfwGQ0w reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:20:47Actie tegen het échte tuig. De nieuwe Tweede Kamer (die snel genoeg zelf slachtoffers zal tellen) mag ertegenaan! https://t.co/vzetN49iBc reageer retweet
En dan een plaatje eronder van Artikel1 Sylvana Simons,slachtoffers van online geweldquote:Op maandag 27 maart 2017 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:IndigoCrystal4 twitterde op maandag 27-03-2017 om 07:49:36Jij leeft in dezelfde fantasiewereld zeker, daar waar oogkleppen verplicht zijn en gezond verstand een zeldzaamheid? https://t.co/7NFHfwGQ0w reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:20:47Actie tegen het échte tuig. De nieuwe Tweede Kamer (die snel genoeg zelf slachtoffers zal tellen) mag ertegenaan! https://t.co/vzetN49iBc reageer retweet
Het zijn geen internetverslaafden heb ik het idee, ze gaan juist vaak op pad voor hun acties.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Baudet heeft wel andere dingen aan zijn hoofd met zijn nieuwe baan, die is uberhaupt niet of nauwelijks persoonlijk meer bezig met Twitter. Laat riep er ook iemand dat hij Asha Tuinbroek beledigd zou hebben. Zijn reactie: ''Ik ken die hele Asha niet''.
Denk dat hij desgevraagd hetzelfde zou zeggen over die Anne Fleur. Gewoon een of andere linksgekke internetverslaafde autist die op Twitter en Joop loopt te schreeuwen over niets.
Thierry Baudet leeft intussen in de echte wereld.
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb deze hele Annefleur rel gemist geloof ik.
En ik zie het inderdaad steeds meer dat men Baudet loopt af te zeiken. Maar kan daarbij maar weinig vinden over de onderbouwing van sommige dingen.
Maar goed, de zon schijnt, heb wel iets beters te doen verder.
Het is een mooi medium om te zien hoe sommige mensen zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind van Muiswinkel als voorzitter van PSV leuker eigenlijk.
Daarnaast, laten we gewoon Twitter afschaffen. Wat een kanker medium is dat.
quote:Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.
*afkomstig van extreemrechts.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En dan een plaatje eronder van Artikel1 Sylvana Simons,slachtoffers van online geweld*
Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.
Dat laatste.!quote:Op maandag 27 maart 2017 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?
Kwam gister deze foto nog tegen en in al mijn naïviteit ben ik er altijd vanuit gegaan dat het gewoon een ludieke actie was met een slagroomtaart met wat aardbeisausquote:Op zondag 26 maart 2017 17:15 schreef Hathor het volgende:
Wat een zieke geest moet je trouwens hebben om taarten te bakken gevuld met kots, stront, en vaginaal bloed. Smerige varkens.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |