abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169811520
Wanneer is die van Muiswinkel eigenlijk zo van het padje geraakt?
pi_169811550
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jawel het kost meer moeite

Nee hoor. Merk er niks van.
pi_169811593
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.

Ik snap wel waar zijn woede vandaan komt. Hij zal ongetwijfeld veel haatberichten hebben gekregen toen hij aangaf dat hij zou stoppen als Hoofdpiet en ook op andere momenten zal hij last hebben gehad van extreemrechtse (anonieme) tokkies.

Maar waarom hij het nu nodig vindt om Baudet zo aan te vallen.. Baudet is -zover ik weet- niet degene geweest die Anne heeft bedreigd.
pi_169811691
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169811718
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik snap wel waar zijn woede vandaan komt. Hij zal ongetwijfeld veel haatberichten hebben gekregen toen hij aangaf dat hij zou stoppen als Hoofdpiet en ook op andere momenten zal hij last hebben gehad van extreemrechtse (anonieme) tokkies.

Maar waarom hij het nu nodig vindt om Baudet zo aan te vallen.. Baudet is -zover ik weet- niet degene geweest die Anne heeft bedreigd.
O daar twijfel ik niet aan maar wat Baudet daar mee van doen heeft?
En vanmorgen gewoon stug doorgaan.
Echt het extreemlinkse pad op.
  maandag 27 maart 2017 @ 14:00:03 #106
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169812776
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Baudet heeft wel andere dingen aan zijn hoofd met zijn nieuwe baan, die is uberhaupt niet of nauwelijks persoonlijk meer bezig met Twitter. Laat riep er ook iemand dat hij Asha Tuinbroek beledigd zou hebben. Zijn reactie: ''Ik ken die hele Asha niet''.

Denk dat hij desgevraagd hetzelfde zou zeggen over die Anne Fleur. Gewoon een of andere linksgekke internetverslaafde autist die op Twitter en Joop loopt te schreeuwen over niets.

Thierry Baudet leeft intussen in de echte wereld.
pi_169812855
Thierry zou dit topic verlaten hebben met de opmerking "sorry Fokkers! ik heb een land te redden, laat dat mens met rust en negeer het".
En zijn volgers liepen dan achter hem aan, omdat hij dat zegt.

Dit kunnen ze niet zelf bedenken, maar als Thierry ze erop zou wijzen dan wel :Y
Hell To The Liars
pi_169813013
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:03 schreef Droopie het volgende:
Thierry zou dit topic verlaten hebben met de opmerking "sorry Fokkers! ik heb een land te redden, laat dat mens met rust en negeer het".
En zijn volgers liepen dan achter hem aan, omdat hij dat zegt.

Dit kunnen ze niet zelf bedenken, maar als Thierry ze erop zou wijzen dan wel :Y

Je hebt een lage dunk van Thierry fans. :{
pi_169813066
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je hebt een lage dunk van Thierry fans. :{
Sommigen overdrijven nogal en hebben er een eenzijdige kijk op.
Hell To The Liars
pi_169813534
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.
Dit zal het zijn ja, aangetast in zijn status door zijn rol als hoofdpiet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 27 maart 2017 @ 14:58:17 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_169814093
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Van hoofdpiet naar boze tweet piet, niet echt een verbetering.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_169815540
IndigoCrystal4 twitterde op maandag 27-03-2017 om 07:49:36 Jij leeft in dezelfde fantasiewereld zeker, daar waar oogkleppen verplicht zijn en gezond verstand een zeldzaamheid? https://t.co/7NFHfwGQ0w reageer retweet
erikvmuiswinkel twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:20:47 Actie tegen het échte tuig. De nieuwe Tweede Kamer (die snel genoeg zelf slachtoffers zal tellen) mag ertegenaan! https://t.co/vzetN49iBc reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169815625
Helemaal de weg kwijt dat kereltje...
pi_169815851
Die van Muiswinkel is wel volledig van het padje af ja.

Verlaagt zich tot het niveau van de mensen waar hij op ageert.
pi_169815881
quote:
11s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
IndigoCrystal4 twitterde op maandag 27-03-2017 om 07:49:36 Jij leeft in dezelfde fantasiewereld zeker, daar waar oogkleppen verplicht zijn en gezond verstand een zeldzaamheid? https://t.co/7NFHfwGQ0w reageer retweet
erikvmuiswinkel twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:20:47 Actie tegen het échte tuig. De nieuwe Tweede Kamer (die snel genoeg zelf slachtoffers zal tellen) mag ertegenaan! https://t.co/vzetN49iBc reageer retweet
En dan een plaatje eronder van Artikel1 Sylvana Simons,slachtoffers van online geweld _O-
pi_169815886
Ik heb deze hele Annefleur rel gemist geloof ik. :@
En ik zie het inderdaad steeds meer dat men Baudet loopt af te zeiken. Maar kan daarbij maar weinig vinden over de onderbouwing van sommige dingen.

Maar goed, de zon schijnt, heb wel iets beters te doen verder. 8-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  maandag 27 maart 2017 @ 16:38:19 #117
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169815934
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Baudet heeft wel andere dingen aan zijn hoofd met zijn nieuwe baan, die is uberhaupt niet of nauwelijks persoonlijk meer bezig met Twitter. Laat riep er ook iemand dat hij Asha Tuinbroek beledigd zou hebben. Zijn reactie: ''Ik ken die hele Asha niet''.

Denk dat hij desgevraagd hetzelfde zou zeggen over die Anne Fleur. Gewoon een of andere linksgekke internetverslaafde autist die op Twitter en Joop loopt te schreeuwen over niets.

Thierry Baudet leeft intussen in de echte wereld.
Het zijn geen internetverslaafden heb ik het idee, ze gaan juist vaak op pad voor hun acties.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169815941
Oh, en natuurlijk zijn hun tweets en uitspraken natuurlijk beeldspraak, sarcasme en moet je niet al te letterlijk nemen als ze het hebben over "aanvallen" en "stenigen" etc, maar de uitspraken van baudet zijn allemaal consequent letterlijk en is racisme in zijn puurste vorm.

Nouja, aan de andere kant zijn het ook wel weer altijd dezelfde typetjes die elkaar verdedigen en ophitsen, ook aan die muiswinkel moet je verder geen aandacht besteden
  maandag 27 maart 2017 @ 16:40:17 #119
459912 FlippingCoin
pi_169815963
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb deze hele Annefleur rel gemist geloof ik. :@
En ik zie het inderdaad steeds meer dat men Baudet loopt af te zeiken. Maar kan daarbij maar weinig vinden over de onderbouwing van sommige dingen.

Maar goed, de zon schijnt, heb wel iets beters te doen verder. 8-)
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 27 maart 2017 @ 16:42:04 #120
459912 FlippingCoin
pi_169816010
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind van Muiswinkel als voorzitter van PSV leuker eigenlijk.

Daarnaast, laten we gewoon Twitter afschaffen. Wat een kanker medium is dat.
Het is een mooi medium om te zien hoe sommige mensen zijn.
pi_169816065
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.

En posters plakken doen ze ook... :')
pi_169816096
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En dan een plaatje eronder van Artikel1 Sylvana Simons,slachtoffers van online geweld* _O-
*afkomstig van extreemrechts.

Slachtoffers van online geweld uit een andere hoek kunnen de tering krijgen. Figuur dan.
pi_169816119
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169816161
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?
Dat laatste.!
Sowieso brengt hij zijn mening een stuk beschaafder dan Wilders.
  maandag 27 maart 2017 @ 16:49:38 #125
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169816164
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:15 schreef Hathor het volgende:
Wat een zieke geest moet je trouwens hebben om taarten te bakken gevuld met kots, stront, en vaginaal bloed. Smerige varkens. :r :r :r
Kwam gister deze foto nog tegen en in al mijn naïviteit ben ik er altijd vanuit gegaan dat het gewoon een ludieke actie was met een slagroomtaart met wat aardbeisaus :'(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')