Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor een volwassen persoon (je eten), en voor een kleuter. (De appelmoes)
Ik eet altijd appel compôte.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?
is het toch nog negerseksquote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Elan, hoe oud ben je nou?
En dan haal je de OP weg en dan vervang je ook niet door iets goeds. Vrouwelijk schoon of mannelijk schoon indien dat jouw voorkeur heeft. Of een goed nummer, maar dit is gewoon drie keer naadje. Lijkt wel zo'n lijpo uit de Afrikaanderwijk..
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Elan, hoe oud ben je nou?
En dan haal je de OP weg en dan vervang je ook niet door iets goeds. Vrouwelijk schoon of mannelijk schoon indien dat jouw voorkeur heeft. Of een goed nummer, maar dit is gewoon drie keer naadje. Lijkt wel zo'n lijpo uit de Afrikaanderwijk..
Omdat appel..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?
ik ook niet, soms ook nog schilletjes jakkesquote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die stukjes erin.
Kleuter.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die stukjes erin.
Is het mogelijk een keer per dag een superTR te maken zodat ie wat harder aankomt?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.
xdquote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
OMG , zag laatst nog ergens een intro xD
Thnxquote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jouw denkbeelden zo fascinerend.
Je begint nu wel erg op Davy te lijken met je begrijpend lezen niveau.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx
Ik had al het vermoeden dat je tegen me op keek.
Slijmbalquote:Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef Scrummie het volgende:
DonRaja is de beste mod aller tijden.
Hou je bek.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je begint nu wel erg op Davy te lijken met je begrijpend lezen niveau.
Van die huwelijken waarvan je weet dat ze fout gaan maar die mensen zelf nog 4 jaar nodig hebben om op dat punt te komen..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik was op vakantie met n stelletje, ik en zijn vriendin zijn echt vuur en ijs. heb ff de kop vol gescholden , wilde helemaal niks doen alleen maar op bed liggen. daarvoor ga ik niet op vakantie. maar ze liet dr vriend ook nog eens bij haar blijven, terwijl hij heel graag mee wilde, dan ben je geen goede vriendin. helaas zijn ze net verloofd :\
Wat is jouw favoriete zoekterm op xhamster?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
OMG , zag laatst nog ergens een intro xD
Onlangs nog meegemaakt. Stel was al misschien 15 jaar bij elkaar 2 kinderen en toen trouwen en na 1,5 jaar uit elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die huwelijken waarvan je weet dat ze fout gaan maar die mensen zelf nog 4 jaar nodig hebben om op dat punt te komen..
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.quote:
De kinderen en het huwelijk waren wanhoopspogingen om het te fixen?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlangs nog meegemaakt. Stel was al misschien 15 jaar bij elkaar 2 kinderen en toen trouwen en na 1,5 jaar uit elkaar.
Is je vriendin echt zo jong?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.
Klaassen? Is toch een goede voetballer. Alleen een beetje dun haar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.
Don'tquote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik onthoud deze voor straks ff.
Nee dat helemaal niet. Alhoewel de eerste niet echt gepland was, maar dit was een gevalletje de dame in kwestie wilde per de ooit dat prinsessendroomhuwelijk gevoel ervaren.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De kinderen en het huwelijk waren wanhoopspogingen om het te fixen?
Als je niveau.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG ALS JE NIVEAU NIET AANKAN BEMOEI JE ER DAN NIET MEE
Nee, het is momenteel vrij rustig bij de Hollanders. Wel een Belg vermist. Altijd wat.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er in Bulgarije nog stekende Nederlanders aangehouden?
Dat doe je de laatste tijd steeds vaker, gaat alles wel goed daar?quote:
Steek die Belg neer!quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het is momenteel vrij rustig bij de Hollanders. Wel een Belg vermist. Altijd wat.
Gaan ze verder of is het een reboot?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwste prison break trailer is wel nice.
Verder.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaan ze verder of is het een reboot?
Ik heb het laatste seizoen nog steeds niet gezien. In mijn herinnering ben ik daar waar ze het gebouw binnen gaan en ze staan op het punt om de waarheid over zijn moeder te ontdekken.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwste prison break trailer is wel nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 14:53:05 ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of hij nu in de serie uit de kast komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang in een gevangenis, een piemel heeft hij toch al gehadquote:Op maandag 6 februari 2017 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nu in de serie uit de kast komt.
Dan naai je tenminste nog een keerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Als een Ethiopiër naai ik je dicht...
Nog een keerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan naai je tenminste nog een keer
Gelukkig nieuwjaar.quote:
Speciaal voor jou.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.
En jij?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een keerHij moet nog ontknaapt worden.
Wat heb je gedaan danquote:Op maandag 6 februari 2017 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Sooow he, ik kan het nog steeds niet geloven.
Ben een oude rukker met rugproblemen.quote:
Ik kon niet kijken. Baal als een stekker.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Super Bowl! BradyGOD. Oh jezus wat een avond.
Ben je er al uit hoe je een gif moet plaatsen?quote:
Eén van de grootste in sport ooit.quote:
blijkbaar mag je geen pics op je profiel onder spuisels zetten, maar ik zie t bij anderen welquote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je er al uit hoe je een gif moet plaatsen?
Ik wacht nog steeds totdat we pics van onze tieten gaan uitwisselen.
Je moest werken?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niet kijken. Baal als een stekker.
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.quote:
Oké en dan nu van je weet wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef lisablond007 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo lukt t wel hoor
Ok beterschap pik!quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.
Gaat al weer. 100 % WAO you know.quote:
Dat was GGMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is die daarom uit DC legends?
Weer Anale Onzekerheid.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk Avond Onderwijs?
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat was GGMM.
Ik verwacht zoiets:zelfde voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag.
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5quote:Op maandag 6 februari 2017 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de grootste in sport ooit.
Zeg maar CL-finale AC Milan-Liverpool
Volgens mij klopt deze vergelijking niet. Milan stond bij rust 3-0 voor en Liverpool won na strafschoppen.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
Jaquote:
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Heerenveen thuis. 1-5 met rust. Eindstand 6-5. Er zijn nog hoogbejaarden met trauma's omdat ze in de rust het stadion verlieten.
Zie mijn topic over anekdotes.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?
Ik vraag me altijd of hoe die topspelers uit die tijd in het hedendaagse voetbal zouden meedoen.quote:
Voor deze tijd niet meer neequote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of hoe die topspelers uit die tijd in het hedendaagse voetbal zouden meedoen.
Waarschijnlijk zouden ze dan niks bijzonders zijn
Voetbal is veel professioneler en tactischer geworden de laatste jaren ook.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor deze tijd niet meer nee
Ze zouden de veter in de bal missen.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of hoe die topspelers uit die tijd in het hedendaagse voetbal zouden meedoen.
Waarschijnlijk zouden ze dan niks bijzonders zijn
Tietenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
mogen we ergensanders over praten dan voetbal enz?
Daaromquote:Op maandag 6 februari 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal is veel professioneler en tactischer geworden de laatste jaren ook.
Ik wacht nog Lisa.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
Begin maar met een onderwerp.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
Je mag hier over alles praten.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
Ja maar goed datzelfde geldt ook voor Romario enzovoorts.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n Abe Lenstra had nu gewoon op de bank gezeten bij ADO
Dat is wel op een later tijdstip waar het voetbal al redelijk tactisch was natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar goed datzelfde geldt ook voor Romario enzovoorts.
hjbquote:Op maandag 6 februari 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel op een later tijdstip waar het voetbal al redelijk tactisch was natuurlijk
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat kook je zoal elke dag? En hoe vaak maak je huis schoon?
En wat kun je allemaal koken?
Leuk dat je mij negeert.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagen
niet heel veel hahaquote:Op maandag 6 februari 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat doe jij in je vrije tijd?
Maar als je op de sportdagen vooral pasta eet, maar vervolgens in het weekend je helemaal vol laat lopen, gaan al die verbrande calorieën alweer verloren.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagen
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's itquote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je op de sportdagen vooral pasta eet, maar vervolgens in het weekend je helemaal vol laat lopen, gaan al die verbrande calorieën alweer verloren.
Ben je single en pics?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha omg we hebben dezelfde overeenkomst
Neuken?
Wat vind je vriendin hiervan?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha omg we hebben dezelfde overeenkomst
Neuken?
Je bent aan het afvallen, want dat is een vrij streng regiem.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:48 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's it
ja wil dr 5 kilo af ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 15:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je bent aan het afvallen, want dat is een vrij streng regiem.
missie? ik wil gewoon dat mn buikje geen heuveltje meer heeft hahaquote:Op maandag 6 februari 2017 15:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gewoon er 5 van af omdat je dan lekkerder voelt of heb je andere missie?
Ongezond.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:48 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's it
Hier wat geile Marokkanen..quote:Op maandag 6 februari 2017 15:50 schreef Befbekje het volgende:
Hallo lekkere geile Marokkaantjes van me..
je hoofdquote:Op maandag 6 februari 2017 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Maar even serieus jongens, van wie is lisa een clone?
Misschien is ze wel echt.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Maar even serieus jongens, van wie is lisa een clone?
En dan meteen hier posten als je niks met voetbal hebt.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel echt.
De VBL SC is pure kwaliteit.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan meteen hier posten als je niks met voetbal hebt.
Hahaha.
Maar dat weet je niet van tevoren.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De VBL SC is pure kwaliteit.
Dan moet je anders gaan eten, niet minder. Tenzij je wilt jojo'en.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet van tevoren.
forummenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je geen hobby's?
Braddie.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Brady is toch die kerel van die vlogs?
Doeiquote:Op maandag 6 februari 2017 16:14 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ruk er tussenuit. Hoertje wacht.
Laters.
Doe de zus van Elan de groetenquote:Op maandag 6 februari 2017 16:14 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ruk er tussenuit. Hoertje wacht.
Laters.
Dat is toch niet drinkbaar?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben veilig thuis gekomen. Even een glaasje Coca Cola drinken.
Wat fijn dat je veilig bent thuis gekomen. Wat een ongezonde keuze wat betreft die cola.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Kokosbrood.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:19 schreef Befbekje het volgende:
Ben benieuwd wat Stijn op zijn late afternoon-bammetjes heeft..
Je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 6 februari 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je veilig bent thuis gekomen. Wat een ongezonde keuze wat betreft die cola.
man man manquote:Op maandag 6 februari 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je veilig bent thuis gekomen. Wat een ongezonde keuze wat betreft die cola.
Alhoewel ik je keuze voor Coca Cola zeer twijfelachtig vind, wens ik je alle genot van de wereld met het opdrinken.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Dat je dat niet weet..quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat drinken ze daar in het oosten meestal?
Wie kopt deze even in boys?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel ik je keuze voor Coca Cola zeer twijfelachtig vind, wens ik je alle genot van de wereld met het opdrinken.
Vaginale vocht van je moeder.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
6.5/10quote:Op maandag 6 februari 2017 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vaginale vocht van je moeder.
Geen dank Haags.
Vertel is een jorka torie als je tijd hebtquote:Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Net in een uurtje van huis naar Tilburg gereden en onderweg nog een cadeautje voor mijn moeder opgehaald. Als mijn vrouw mee was geweest, had ditzelfde 4 uur geduurd.
Een watquote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertel is een jorka torie als je tijd hebt
Maar dan had je moeder wel een cadeau dat ze ook daadwerkelijk leuk vond om te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Net in een uurtje van huis naar Tilburg gereden en onderweg nog een cadeautje voor mijn moeder opgehaald. Als mijn vrouw mee was geweest, had ditzelfde 4 uur geduurd.
Dit vindt ze ook leuk.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan had je moeder wel een cadeau dat ze ook daadwerkelijk leuk vond om te krijgen.
vertel is?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Spookverhaal? Waarom?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doeiquote:Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef lisablond007 het volgende:
ik ben weg voor vandaag, denk ik .. doeiiii
Goed, heeft mijn schoonmoeder op haar bek geslagen. Ik was zeer trots hierop.quote:
Dag lieverdquote:Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef lisablond007 het volgende:
ik ben weg voor vandaag, denk ik .. doeiiii
OP NAAR TRU!quote:Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT VOOR EEN ZIEK SPEL SPEEL JE HIER?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is 12. Je lijkt goddomme René wel..
Ze is twintig.. Veel ouder dan dat moeten ze niet zijn..quote:Op maandag 6 februari 2017 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze is 12. Je lijkt goddomme René wel..
Koning Flopland is ook een Surinamer?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noem je schoonmoeder ook ma?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed, heeft mijn schoonmoeder op haar bek geslagen. Ik was zeer trots hierop.
Achterlijk, tenzij er een speciale reden voor is bijvoorbeeld als je wees bent.quote:
Hoe noem jij je schoonmoeder?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Achterlijk, tenzij er een speciale reden voor is bijvoorbeeld weeskinderen.
Ik noem mijn eigen moeder ook gewoon bij naam.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Achterlijk, tenzij er een speciale reden voor is bijvoorbeeld als je wees bent.
Waarom? Tis toch je moeder?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik noem mijn eigen moeder ook gewoon bij naam.
Oh die van mij is ook wel prima, zolang ze haar bek niet opentrekt.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik noem mijn schoonmoeder ook ma. Niks achterlijks aan...ik heb ook een hele lieve schoonmoeder.
Hopelijk heb je dit niet met je vrouw..quote:Op maandag 6 februari 2017 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh die van mij is ook wel prima, zolang ze haar bek niet opentrekt.
Ik zal daar wel anders in zijn ofzo maar ik word doodmoe van dat moeder dit papa dat.quote:
Denk dat dit voor Surinamers wat normaler is. Wij moeten ook zo ongeveer iedereen die we tegenkomen en die ouder is oom of tante noemen...quote:Op maandag 6 februari 2017 16:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik noem mijn schoonmoeder ook ma. Niks achterlijks aan...ik heb ook een hele lieve schoonmoeder.
Ze zijn in ieder geval allebei blank, daar ben je als mens al een heel eind mee, me dunkt..quote:Op maandag 6 februari 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij je schoonmoeder ma noemt, is dat ook feitelijk waar.
Die weet wanneer ze beter niet tegen mij kan praten. Dan is ze ook gewoon stil.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je dit niet met je vrouw..
In jouw geval is het natuurlijk gewoon 1 persoon.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval allebei blank, daar ben je als mens al een heel eind mee, me dunkt..
Definieer natuurlijk..quote:Op maandag 6 februari 2017 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In jouw geval is het natuurlijk gewoon 1 persoon.
Ze zal vast kwaliteiten hebben, maar ik zie ze niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik noem de moeder van Haags altijd rare viezerik
Moeder? Wie noemt zijn ma nou moeder? Gewoon ma of mama, maar ik zal je verder niet vermoeien.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal daar wel anders in zijn ofzo maar ik word doodmoe van dat moeder dit papa dat.
En zijn pa dan kleine viezerik?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik noem de moeder van Haags altijd rare viezerik
En sommige tantes zijn geen tantesquote:Op maandag 6 februari 2017 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat dit voor Surinamers wat normaler is. Wij moeten ook zo ongeveer iedereen die we tegenkomen en die ouder is oom of tante noemen...
Gaat niet gebeuren. Gewoon lekker bij naam.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moeder? Wie noemt zijn ma nou moeder? Gewoon ma of mama, maar ik zal je verder niet vermoeien.
Dat zou ik precies 1x kunnen doen.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gewoon lekker bij naam.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zou ik precies 1x kunnen doen.
Ghehe.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarna zou ik een cool bidprentje hebben.
Totdat mijn schoonouders tegen mij zeiden dat ze liever wilde dat ik ma en pa zou zeggen, noemde ik ze meneer en mevrouw. Voornamen zou nog niet eens bij mij opkomen. En ik zeg nog altijd U.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gewoon lekker bij naam.
Weet je zeker dat je niet bij de buren binnenloopt steeds?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik geef mijn ouders eigenlijk ook nooit een cadeautje ofzo, of een bosje bloemen.
Walgelijk, ik kots bij het idee.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Totdat mijn schoonouders tegen mij zeiden dat ze liever wilde dat ik ma en pa zou zeggen, noemde ik ze meneer en mevrouw. Voornamen zou nog niet eens bij mij opkomen. En ik zeg nog altijd U.
Neequote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij de buren binnenloopt steeds?
Omdat?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk, ik kots bij het idee.
Oh wow, hoe dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga mijn mama zondag voor het eerst sinds november 2015 weer eens zien..
Zou zelf ook niet zo genoemd willen worden. Nu is het nog leuk met die kleine. Straks niet meer.quote:
Ah okquote:Op maandag 6 februari 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omdat als ik in Nederland ben meestal in de buurt van mijn pa ben..
Dus je zegt later tegen die kleine, noem mij Haags (weet je echte naam niet natuurlijk)?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zelf ook niet zo genoemd willen worden. Nu is het nog leuk met die kleine. Straks niet meer.
Met alle plezier.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus je zegt later tegen die kleine, noem mij Haags (weet je echte naam niet natuurlijk)?
Leuk voor als je een telefoongesprek begint.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders zouden niet willen aangesproken worden met hun voornaammaar papa en mama vind ik ook wel kut om te zeggen ja. Dus meestal begin ik gewoon meteen met hun praten zonder ze iets te noemen
Ik voetbal samen met mijn vader en zelfs op het veld zeg ik Pa.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders zouden niet willen aangesproken worden met hun voornaammaar papa en mama vind ik ook wel kut om te zeggen ja. Dus meestal begin ik gewoon meteen met hun praten zonder ze iets te noemen
"Hey met mij"quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk voor als je een telefoongesprek begint.
Je vader is Sjaak Swart?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met mijn vader en zelfs op het veld zeg ik Pa.
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hey met mij"
En dan begin je je verhaal
Ik doe vaak gewoon Gaston na. Weet ook niet waarom.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bel verder zelden met mijn ouders, en als ik dat al doe beginnen zij het gesprek.
Mooi is datquote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met mijn vader en zelfs op het veld zeg ik Pa.
Doppers is echt een kanker woordquote:Op maandag 6 februari 2017 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip, doppers en zoetzure saus.
quote:Op maandag 6 februari 2017 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mn vader altijd bij zn voornaam.
Had je de uitreiking gezien? Brady stond echt keihard te jankenquote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doppers is echt een kanker woord
Kook je elke dag zelf of warm je het eten van je moeder op?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip, doppers en zoetzure saus.
Dat zijn verder ook echt feitjes die me niets interesseren.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef Smoofie het volgende:
Zijn moeder heeft ook al 18 maanden kanker, wist ik niet
Hoe noem jij je schoonouders daar in de UK?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar niet gezien.
Vind dat altijd zo niet boeiend
Ik kook elke dag zelf. Ben goddomme geen studentquote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kook je elke dag zelf of warm je het eten van je moeder op?
Voornaamquote:Op maandag 6 februari 2017 17:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe noem jij je schoonouders daar in de UK?
Geeft wel een extra lading. Als je moeder op sterven ligt en je wint een SB.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn verder ook echt feitjes die me niets interesseren.
Tja, vooral in Amerika waar ze elke emotie uitmelken.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geeft wel een extra lading. Als je moeder op sterven ligt en je wint een SB.
Hoe noem je ze daarvoor dan? In dat zwaar hypothethische geval dan.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens noem ik m'n ouwelui pa en ma, en schoonouders na een tijdje bij de voornamen.
Wat een kut familie heb jij dan. Gewoon voornaam johquote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Totdat mijn schoonouders tegen mij zeiden dat ze liever wilde dat ik ma en pa zou zeggen, noemde ik ze meneer en mevrouw. Voornamen zou nog niet eens bij mij opkomen. En ik zeg nog altijd U.
Ja, joh..quote:Op maandag 6 februari 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een kut familie heb jij dan. Gewoon voornaam joh
Meneer en mevrouw, en sprak ze dan ook aan met U.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe noem je ze daarvoor dan? In dat zwaar hypothethische geval dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |