Doppers is echt een kanker woordquote:Op maandag 6 februari 2017 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip, doppers en zoetzure saus.
quote:Op maandag 6 februari 2017 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mn vader altijd bij zn voornaam.
Had je de uitreiking gezien? Brady stond echt keihard te jankenquote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doppers is echt een kanker woord
Kook je elke dag zelf of warm je het eten van je moeder op?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip, doppers en zoetzure saus.
Dat zijn verder ook echt feitjes die me niets interesseren.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef Smoofie het volgende:
Zijn moeder heeft ook al 18 maanden kanker, wist ik niet
Hoe noem jij je schoonouders daar in de UK?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar niet gezien.
Vind dat altijd zo niet boeiend
Ik kook elke dag zelf. Ben goddomme geen studentquote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kook je elke dag zelf of warm je het eten van je moeder op?
Voornaamquote:Op maandag 6 februari 2017 17:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe noem jij je schoonouders daar in de UK?
Geeft wel een extra lading. Als je moeder op sterven ligt en je wint een SB.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn verder ook echt feitjes die me niets interesseren.
Tja, vooral in Amerika waar ze elke emotie uitmelken.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geeft wel een extra lading. Als je moeder op sterven ligt en je wint een SB.
Hoe noem je ze daarvoor dan? In dat zwaar hypothethische geval dan.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens noem ik m'n ouwelui pa en ma, en schoonouders na een tijdje bij de voornamen.
Wat een kut familie heb jij dan. Gewoon voornaam johquote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Totdat mijn schoonouders tegen mij zeiden dat ze liever wilde dat ik ma en pa zou zeggen, noemde ik ze meneer en mevrouw. Voornamen zou nog niet eens bij mij opkomen. En ik zeg nog altijd U.
Ja, joh..quote:Op maandag 6 februari 2017 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een kut familie heb jij dan. Gewoon voornaam joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |