Weet je zeker dat je niet bij de buren binnenloopt steeds?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik geef mijn ouders eigenlijk ook nooit een cadeautje ofzo, of een bosje bloemen.
Walgelijk, ik kots bij het idee.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Totdat mijn schoonouders tegen mij zeiden dat ze liever wilde dat ik ma en pa zou zeggen, noemde ik ze meneer en mevrouw. Voornamen zou nog niet eens bij mij opkomen. En ik zeg nog altijd U.
Neequote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij de buren binnenloopt steeds?
Omdat?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walgelijk, ik kots bij het idee.
Oh wow, hoe dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga mijn mama zondag voor het eerst sinds november 2015 weer eens zien..
Zou zelf ook niet zo genoemd willen worden. Nu is het nog leuk met die kleine. Straks niet meer.quote:
Ah okquote:Op maandag 6 februari 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omdat als ik in Nederland ben meestal in de buurt van mijn pa ben..
Dus je zegt later tegen die kleine, noem mij Haags (weet je echte naam niet natuurlijk)?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zelf ook niet zo genoemd willen worden. Nu is het nog leuk met die kleine. Straks niet meer.
Met alle plezier.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus je zegt later tegen die kleine, noem mij Haags (weet je echte naam niet natuurlijk)?
Leuk voor als je een telefoongesprek begint.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders zouden niet willen aangesproken worden met hun voornaammaar papa en mama vind ik ook wel kut om te zeggen ja. Dus meestal begin ik gewoon meteen met hun praten zonder ze iets te noemen
Ik voetbal samen met mijn vader en zelfs op het veld zeg ik Pa.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders zouden niet willen aangesproken worden met hun voornaammaar papa en mama vind ik ook wel kut om te zeggen ja. Dus meestal begin ik gewoon meteen met hun praten zonder ze iets te noemen
"Hey met mij"quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk voor als je een telefoongesprek begint.
Je vader is Sjaak Swart?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met mijn vader en zelfs op het veld zeg ik Pa.
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hey met mij"
En dan begin je je verhaal
Ik doe vaak gewoon Gaston na. Weet ook niet waarom.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bel verder zelden met mijn ouders, en als ik dat al doe beginnen zij het gesprek.
Mooi is datquote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met mijn vader en zelfs op het veld zeg ik Pa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |