Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor een volwassen persoon (je eten), en voor een kleuter. (De appelmoes)
Ik eet altijd appel compôte.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?
is het toch nog negerseksquote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Elan, hoe oud ben je nou?
En dan haal je de OP weg en dan vervang je ook niet door iets goeds. Vrouwelijk schoon of mannelijk schoon indien dat jouw voorkeur heeft. Of een goed nummer, maar dit is gewoon drie keer naadje. Lijkt wel zo'n lijpo uit de Afrikaanderwijk..
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Elan, hoe oud ben je nou?
En dan haal je de OP weg en dan vervang je ook niet door iets goeds. Vrouwelijk schoon of mannelijk schoon indien dat jouw voorkeur heeft. Of een goed nummer, maar dit is gewoon drie keer naadje. Lijkt wel zo'n lijpo uit de Afrikaanderwijk..
Omdat appel..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?
ik ook niet, soms ook nog schilletjes jakkesquote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die stukjes erin.
Kleuter.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die stukjes erin.
Is het mogelijk een keer per dag een superTR te maken zodat ie wat harder aankomt?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.
xdquote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
OMG , zag laatst nog ergens een intro xD
Thnxquote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jouw denkbeelden zo fascinerend.
Je begint nu wel erg op Davy te lijken met je begrijpend lezen niveau.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx
Ik had al het vermoeden dat je tegen me op keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |