Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor een volwassen persoon (je eten), en voor een kleuter. (De appelmoes)
Ik eet altijd appel compôte.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?
is het toch nog negerseksquote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Elan, hoe oud ben je nou?
En dan haal je de OP weg en dan vervang je ook niet door iets goeds. Vrouwelijk schoon of mannelijk schoon indien dat jouw voorkeur heeft. Of een goed nummer, maar dit is gewoon drie keer naadje. Lijkt wel zo'n lijpo uit de Afrikaanderwijk..
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef vincenzo78 het volgende:
Elan, hoe oud ben je nou?
En dan haal je de OP weg en dan vervang je ook niet door iets goeds. Vrouwelijk schoon of mannelijk schoon indien dat jouw voorkeur heeft. Of een goed nummer, maar dit is gewoon drie keer naadje. Lijkt wel zo'n lijpo uit de Afrikaanderwijk..
Omdat appel..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is appelmoes nou weer voor kleuters?
ik ook niet, soms ook nog schilletjes jakkesquote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die stukjes erin.
Kleuter.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die stukjes erin.
Is het mogelijk een keer per dag een superTR te maken zodat ie wat harder aankomt?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.
xdquote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
OMG , zag laatst nog ergens een intro xD
Thnxquote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jouw denkbeelden zo fascinerend.
Je begint nu wel erg op Davy te lijken met je begrijpend lezen niveau.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx
Ik had al het vermoeden dat je tegen me op keek.
Slijmbalquote:Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef Scrummie het volgende:
DonRaja is de beste mod aller tijden.
Hou je bek.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je begint nu wel erg op Davy te lijken met je begrijpend lezen niveau.
Van die huwelijken waarvan je weet dat ze fout gaan maar die mensen zelf nog 4 jaar nodig hebben om op dat punt te komen..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik was op vakantie met n stelletje, ik en zijn vriendin zijn echt vuur en ijs. heb ff de kop vol gescholden , wilde helemaal niks doen alleen maar op bed liggen. daarvoor ga ik niet op vakantie. maar ze liet dr vriend ook nog eens bij haar blijven, terwijl hij heel graag mee wilde, dan ben je geen goede vriendin. helaas zijn ze net verloofd :\
Wat is jouw favoriete zoekterm op xhamster?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
OMG , zag laatst nog ergens een intro xD
Onlangs nog meegemaakt. Stel was al misschien 15 jaar bij elkaar 2 kinderen en toen trouwen en na 1,5 jaar uit elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die huwelijken waarvan je weet dat ze fout gaan maar die mensen zelf nog 4 jaar nodig hebben om op dat punt te komen..
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.quote:
De kinderen en het huwelijk waren wanhoopspogingen om het te fixen?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlangs nog meegemaakt. Stel was al misschien 15 jaar bij elkaar 2 kinderen en toen trouwen en na 1,5 jaar uit elkaar.
Is je vriendin echt zo jong?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.
Klaassen? Is toch een goede voetballer. Alleen een beetje dun haar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.
Don'tquote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik onthoud deze voor straks ff.
Nee dat helemaal niet. Alhoewel de eerste niet echt gepland was, maar dit was een gevalletje de dame in kwestie wilde per de ooit dat prinsessendroomhuwelijk gevoel ervaren.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De kinderen en het huwelijk waren wanhoopspogingen om het te fixen?
Als je niveau.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG ALS JE NIVEAU NIET AANKAN BEMOEI JE ER DAN NIET MEE
Nee, het is momenteel vrij rustig bij de Hollanders. Wel een Belg vermist. Altijd wat.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er in Bulgarije nog stekende Nederlanders aangehouden?
Dat doe je de laatste tijd steeds vaker, gaat alles wel goed daar?quote:
Steek die Belg neer!quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het is momenteel vrij rustig bij de Hollanders. Wel een Belg vermist. Altijd wat.
Gaan ze verder of is het een reboot?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwste prison break trailer is wel nice.
Verder.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaan ze verder of is het een reboot?
Ik heb het laatste seizoen nog steeds niet gezien. In mijn herinnering ben ik daar waar ze het gebouw binnen gaan en ze staan op het punt om de waarheid over zijn moeder te ontdekken.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwste prison break trailer is wel nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 14:53:05 ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of hij nu in de serie uit de kast komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang in een gevangenis, een piemel heeft hij toch al gehadquote:Op maandag 6 februari 2017 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nu in de serie uit de kast komt.
Dan naai je tenminste nog een keerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Als een Ethiopiër naai ik je dicht...
Nog een keerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan naai je tenminste nog een keer
Gelukkig nieuwjaar.quote:
Speciaal voor jou.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.
En jij?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een keerHij moet nog ontknaapt worden.
Wat heb je gedaan danquote:Op maandag 6 februari 2017 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Sooow he, ik kan het nog steeds niet geloven.
Ben een oude rukker met rugproblemen.quote:
Ik kon niet kijken. Baal als een stekker.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Super Bowl! BradyGOD. Oh jezus wat een avond.
Ben je er al uit hoe je een gif moet plaatsen?quote:
Eén van de grootste in sport ooit.quote:
blijkbaar mag je geen pics op je profiel onder spuisels zetten, maar ik zie t bij anderen welquote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je er al uit hoe je een gif moet plaatsen?
Ik wacht nog steeds totdat we pics van onze tieten gaan uitwisselen.
Je moest werken?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niet kijken. Baal als een stekker.
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.quote:
Oké en dan nu van je weet wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef lisablond007 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo lukt t wel hoor
Ok beterschap pik!quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.
Gaat al weer. 100 % WAO you know.quote:
Dat was GGMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is die daarom uit DC legends?
Weer Anale Onzekerheid.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk Avond Onderwijs?
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat was GGMM.
Ik verwacht zoiets:zelfde voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag.
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5quote:Op maandag 6 februari 2017 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de grootste in sport ooit.
Zeg maar CL-finale AC Milan-Liverpool
Volgens mij klopt deze vergelijking niet. Milan stond bij rust 3-0 voor en Liverpool won na strafschoppen.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
Jaquote:
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Heerenveen thuis. 1-5 met rust. Eindstand 6-5. Er zijn nog hoogbejaarden met trauma's omdat ze in de rust het stadion verlieten.
Zie mijn topic over anekdotes.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |