Slijmbalquote:Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef Scrummie het volgende:
DonRaja is de beste mod aller tijden.
Hou je bek.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je begint nu wel erg op Davy te lijken met je begrijpend lezen niveau.
Van die huwelijken waarvan je weet dat ze fout gaan maar die mensen zelf nog 4 jaar nodig hebben om op dat punt te komen..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik was op vakantie met n stelletje, ik en zijn vriendin zijn echt vuur en ijs. heb ff de kop vol gescholden , wilde helemaal niks doen alleen maar op bed liggen. daarvoor ga ik niet op vakantie. maar ze liet dr vriend ook nog eens bij haar blijven, terwijl hij heel graag mee wilde, dan ben je geen goede vriendin. helaas zijn ze net verloofd :\
Wat is jouw favoriete zoekterm op xhamster?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
OMG , zag laatst nog ergens een intro xD
Onlangs nog meegemaakt. Stel was al misschien 15 jaar bij elkaar 2 kinderen en toen trouwen en na 1,5 jaar uit elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die huwelijken waarvan je weet dat ze fout gaan maar die mensen zelf nog 4 jaar nodig hebben om op dat punt te komen..
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.quote:
De kinderen en het huwelijk waren wanhoopspogingen om het te fixen?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Onlangs nog meegemaakt. Stel was al misschien 15 jaar bij elkaar 2 kinderen en toen trouwen en na 1,5 jaar uit elkaar.
Is je vriendin echt zo jong?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.
Klaassen? Is toch een goede voetballer. Alleen een beetje dun haar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik voor pedofiel uitgemaakt wordt is tot daar aan toe, maar we gaan me niet met davy vergelijken.
Don'tquote:Op maandag 6 februari 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik onthoud deze voor straks ff.
Nee dat helemaal niet. Alhoewel de eerste niet echt gepland was, maar dit was een gevalletje de dame in kwestie wilde per de ooit dat prinsessendroomhuwelijk gevoel ervaren.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De kinderen en het huwelijk waren wanhoopspogingen om het te fixen?
Als je niveau.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OMG ALS JE NIVEAU NIET AANKAN BEMOEI JE ER DAN NIET MEE
Nee, het is momenteel vrij rustig bij de Hollanders. Wel een Belg vermist. Altijd wat.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er in Bulgarije nog stekende Nederlanders aangehouden?
Dat doe je de laatste tijd steeds vaker, gaat alles wel goed daar?quote:
Steek die Belg neer!quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het is momenteel vrij rustig bij de Hollanders. Wel een Belg vermist. Altijd wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |