Gaan ze verder of is het een reboot?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwste prison break trailer is wel nice.
Verder.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gaan ze verder of is het een reboot?
Ik heb het laatste seizoen nog steeds niet gezien. In mijn herinnering ben ik daar waar ze het gebouw binnen gaan en ze staan op het punt om de waarheid over zijn moeder te ontdekken.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwste prison break trailer is wel nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 14:53:05 ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik ben benieuwd of hij nu in de serie uit de kast komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang in een gevangenis, een piemel heeft hij toch al gehadquote:Op maandag 6 februari 2017 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nu in de serie uit de kast komt.
Dan naai je tenminste nog een keerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Als een Ethiopiėr naai ik je dicht...
Nog een keerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan naai je tenminste nog een keer
Gelukkig nieuwjaar.quote:
Speciaal voor jou.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is perfect, kom niet haten over smaken.
En jij?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een keerHij moet nog ontknaapt worden.
Wat heb je gedaan danquote:Op maandag 6 februari 2017 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Sooow he, ik kan het nog steeds niet geloven.
Ben een oude rukker met rugproblemen.quote:
Ik kon niet kijken. Baal als een stekker.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Super Bowl! BradyGOD. Oh jezus wat een avond.
Ben je er al uit hoe je een gif moet plaatsen?quote:
Eén van de grootste in sport ooit.quote:
blijkbaar mag je geen pics op je profiel onder spuisels zetten, maar ik zie t bij anderen welquote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je er al uit hoe je een gif moet plaatsen?
Ik wacht nog steeds totdat we pics van onze tieten gaan uitwisselen.
Je moest werken?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niet kijken. Baal als een stekker.
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.quote:
Oké en dan nu van je weet wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef lisablond007 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo lukt t wel hoor
Ok beterschap pik!quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.
Gaat al weer. 100 % WAO you know.quote:
Dat was GGMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is die daarom uit DC legends?
Weer Anale Onzekerheid.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk Avond Onderwijs?
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat was GGMM.
Ik verwacht zoiets:zelfde voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag.
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5quote:Op maandag 6 februari 2017 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de grootste in sport ooit.
Zeg maar CL-finale AC Milan-Liverpool
Volgens mij klopt deze vergelijking niet. Milan stond bij rust 3-0 voor en Liverpool won na strafschoppen.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
Jaquote:
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Heerenveen thuis. 1-5 met rust. Eindstand 6-5. Er zijn nog hoogbejaarden met trauma's omdat ze in de rust het stadion verlieten.
Zie mijn topic over anekdotes.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |