Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.quote:
Oké en dan nu van je weet wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef lisablond007 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zo lukt t wel hoor
Ok beterschap pik!quote:Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben af en toe ziekjes. Zal niet uitweiden. Sommigen weten er van. En gisteren moest ik gaan legge.
Gaat al weer. 100 % WAO you know.quote:
Dat was GGMM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken dat niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is die daarom uit DC legends?
Weer Anale Onzekerheid.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk Avond Onderwijs?
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat was GGMM.
Ik verwacht zoiets:zelfde voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag.
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5quote:Op maandag 6 februari 2017 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de grootste in sport ooit.
Zeg maar CL-finale AC Milan-Liverpool
Volgens mij klopt deze vergelijking niet. Milan stond bij rust 3-0 voor en Liverpool won na strafschoppen.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 5-1 zou zijn en uiteindelijk 5-5 en na verlenging 6-5
Jaquote:
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja
Heerenveen thuis. 1-5 met rust. Eindstand 6-5. Er zijn nog hoogbejaarden met trauma's omdat ze in de rust het stadion verlieten.
Zie mijn topic over anekdotes.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort verhalen, maar dan met grottekeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |