ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat kook je zoal elke dag? En hoe vaak maak je huis schoon?
En wat kun je allemaal koken?
Nu hoor je het eens van een ander.quote:
Leuk dat je mij negeert.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagen
niet heel veel hahaquote:Op maandag 6 februari 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat doe jij in je vrije tijd?
Maar als je op de sportdagen vooral pasta eet, maar vervolgens in het weekend je helemaal vol laat lopen, gaan al die verbrande calorieën alweer verloren.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagen
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's itquote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je op de sportdagen vooral pasta eet, maar vervolgens in het weekend je helemaal vol laat lopen, gaan al die verbrande calorieën alweer verloren.
Ben je single en pics?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha omg we hebben dezelfde overeenkomst
Neuken?
Wat vind je vriendin hiervan?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha omg we hebben dezelfde overeenkomst
Neuken?
Je bent aan het afvallen, want dat is een vrij streng regiem.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:48 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's it
ja wil dr 5 kilo af ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 15:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je bent aan het afvallen, want dat is een vrij streng regiem.
missie? ik wil gewoon dat mn buikje geen heuveltje meer heeft hahaquote:Op maandag 6 februari 2017 15:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gewoon er 5 van af omdat je dan lekkerder voelt of heb je andere missie?
Ongezond.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:48 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's it
Hier wat geile Marokkanen..quote:Op maandag 6 februari 2017 15:50 schreef Befbekje het volgende:
Hallo lekkere geile Marokkaantjes van me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |