Voor deze tijd niet meer neequote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of hoe die topspelers uit die tijd in het hedendaagse voetbal zouden meedoen.
Waarschijnlijk zouden ze dan niks bijzonders zijn
Voetbal is veel professioneler en tactischer geworden de laatste jaren ook.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor deze tijd niet meer nee
Ze zouden de veter in de bal missen.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd of hoe die topspelers uit die tijd in het hedendaagse voetbal zouden meedoen.
Waarschijnlijk zouden ze dan niks bijzonders zijn
Tietenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
mogen we ergensanders over praten dan voetbal enz?
Daaromquote:Op maandag 6 februari 2017 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal is veel professioneler en tactischer geworden de laatste jaren ook.
Ik wacht nog Lisa.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
Begin maar met een onderwerp.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
Je mag hier over alles praten.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:40 schreef lisablond007 het volgende:
Ja maar goed datzelfde geldt ook voor Romario enzovoorts.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n Abe Lenstra had nu gewoon op de bank gezeten bij ADO
Dat is wel op een later tijdstip waar het voetbal al redelijk tactisch was natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar goed datzelfde geldt ook voor Romario enzovoorts.
hjbquote:Op maandag 6 februari 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel op een later tijdstip waar het voetbal al redelijk tactisch was natuurlijk
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat kook je zoal elke dag? En hoe vaak maak je huis schoon?
En wat kun je allemaal koken?
Leuk dat je mij negeert.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagen
niet heel veel hahaquote:Op maandag 6 februari 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat doe jij in je vrije tijd?
Maar als je op de sportdagen vooral pasta eet, maar vervolgens in het weekend je helemaal vol laat lopen, gaan al die verbrande calorieën alweer verloren.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik kan alles koken , ik maak het huis sws 1x per week he le maal schoon. op dinsdag en donderdag kook ik vooral pasta want dat zijn de sportdagen
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's itquote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je op de sportdagen vooral pasta eet, maar vervolgens in het weekend je helemaal vol laat lopen, gaan al die verbrande calorieën alweer verloren.
Ben je single en pics?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha omg we hebben dezelfde overeenkomst
Neuken?
Wat vind je vriendin hiervan?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha omg we hebben dezelfde overeenkomst
Neuken?
Je bent aan het afvallen, want dat is een vrij streng regiem.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:48 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's it
ja wil dr 5 kilo af ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 15:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je bent aan het afvallen, want dat is een vrij streng regiem.
missie? ik wil gewoon dat mn buikje geen heuveltje meer heeft hahaquote:Op maandag 6 februari 2017 15:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gewoon er 5 van af omdat je dan lekkerder voelt of heb je andere missie?
Ongezond.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:48 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ik eet heel de dag misschien 2 rijstwafels en 1 bordje avondeten,, that's it
Hier wat geile Marokkanen..quote:Op maandag 6 februari 2017 15:50 schreef Befbekje het volgende:
Hallo lekkere geile Marokkaantjes van me..
je hoofdquote:Op maandag 6 februari 2017 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Maar even serieus jongens, van wie is lisa een clone?
Misschien is ze wel echt.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:52 schreef Smoofie het volgende:
Maar even serieus jongens, van wie is lisa een clone?
En dan meteen hier posten als je niks met voetbal hebt.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel echt.
De VBL SC is pure kwaliteit.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan meteen hier posten als je niks met voetbal hebt.
Hahaha.
Maar dat weet je niet van tevoren.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De VBL SC is pure kwaliteit.
Dan moet je anders gaan eten, niet minder. Tenzij je wilt jojo'en.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat weet je niet van tevoren.
forummenquote:Op maandag 6 februari 2017 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je geen hobby's?
Braddie.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Brady is toch die kerel van die vlogs?
Doeiquote:Op maandag 6 februari 2017 16:14 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ruk er tussenuit. Hoertje wacht.
Laters.
Doe de zus van Elan de groetenquote:Op maandag 6 februari 2017 16:14 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Ruk er tussenuit. Hoertje wacht.
Laters.
Dat is toch niet drinkbaar?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben veilig thuis gekomen. Even een glaasje Coca Cola drinken.
Wat fijn dat je veilig bent thuis gekomen. Wat een ongezonde keuze wat betreft die cola.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Kokosbrood.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:19 schreef Befbekje het volgende:
Ben benieuwd wat Stijn op zijn late afternoon-bammetjes heeft..
Je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 6 februari 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je veilig bent thuis gekomen. Wat een ongezonde keuze wat betreft die cola.
man man manquote:Op maandag 6 februari 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn dat je veilig bent thuis gekomen. Wat een ongezonde keuze wat betreft die cola.
Alhoewel ik je keuze voor Coca Cola zeer twijfelachtig vind, wens ik je alle genot van de wereld met het opdrinken.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Dat je dat niet weet..quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat drinken ze daar in het oosten meestal?
Wie kopt deze even in boys?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel ik je keuze voor Coca Cola zeer twijfelachtig vind, wens ik je alle genot van de wereld met het opdrinken.
Vaginale vocht van je moeder.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
6.5/10quote:Op maandag 6 februari 2017 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vaginale vocht van je moeder.
Geen dank Haags.
Vertel is een jorka torie als je tijd hebtquote:Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Net in een uurtje van huis naar Tilburg gereden en onderweg nog een cadeautje voor mijn moeder opgehaald. Als mijn vrouw mee was geweest, had ditzelfde 4 uur geduurd.
Een watquote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertel is een jorka torie als je tijd hebt
Maar dan had je moeder wel een cadeau dat ze ook daadwerkelijk leuk vond om te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef DonRaja het volgende:
Net in een uurtje van huis naar Tilburg gereden en onderweg nog een cadeautje voor mijn moeder opgehaald. Als mijn vrouw mee was geweest, had ditzelfde 4 uur geduurd.
Dit vindt ze ook leuk.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan had je moeder wel een cadeau dat ze ook daadwerkelijk leuk vond om te krijgen.
vertel is?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Spookverhaal? Waarom?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |