Wat is een lp?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
paradise lost, eerste drie lp's zijn wel gaaf
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
Een gouden tand is wel noce, maar kan ik helaas niet maken met werk en leven
beter hele gebitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
wickedquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.
Lol burgerlulletjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
kan iedereen zien dat je geen smaak hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
wat is er nou in vredesnaam leuk aan een gouden tand?
Dan verkoop ik niks meer. Klanten zouden dit niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.
mijn opa was er gek opquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
je proeft met je tong hoor, kweeniequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kan iedereen zien dat je geen smaak hebt
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo meequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat lees je niet in een avondje
Haha tattaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
hihi goeie grap manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je proeft met je tong hoor, kweenie
met slagroom?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb mmg geinformeerd, je hoort nog van zijn advocaat.
Paradise lost?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo mee
1 tand is lelijk, hele gebit is swagquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
Aight, ik begin wel gewoon met Lost Paradisequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Paradise lost?
Is gothic doom metal, traag...
ik vind Gothic en Lost Paradise heel relaxed, maar ook wat later werk als Icon en Shades of god is goed te doen
daarna wordt het kut
Tering, dat is wel héél erg skeerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
In 40-45 trokken ze bij Joden de gouden tanden eruit voordat ze werden vergast.
Geef mij de nudes of ik kom in de bain-marie bakken poepen in je wokrestaurant.quote:
zou zonde zijn om het niet te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tering, dat is wel héél erg skeer
Alsof een jood ooit de pincode van zijn bankpas gaat vertellen. Al bedrijg je hem met een AK47quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tering, dat is wel héél erg skeer
Geen idee van wie die nudes zijn, maar ik wil ze ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef mij de nudes of ik kom in de bain-marie bakken poepen in je wokrestaurant.
ok manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitleg van HPLC was veel duidelijker dan de jouwe.
Sorry man.
Grapjes hoor je niet uit te leggen aan mannen Guus, alleen aan vrouwen die geen humor hebben en ze dus sowieso niet snappen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitleg van HPLC was veel duidelijker dan de jouwe.
Sorry man.
Bedreig is het vriendquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alsof een jood ooit de pincode van zijn bankpas gaat vertellen. Al bedrijg je hem met een AK47
nou ja, dat is inderdaad voer voor de ontkennersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Drug het volgende:
hoe maakten die duitsers die ovens eigenlijk? die crematoria gaan fucking heet toch?
wch weet hier het antwoord wel opquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Drug het volgende:
hoe maakten die duitsers die ovens eigenlijk? die crematoria gaan fucking heet toch?
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Grapjes hoor je niet uit te leggen aan mannen Guus, alleen aan vrouwen die geen humor hebben en ze dus sowieso niet snappen.
maar er is twijfel?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja, dat is inderdaad voer voor de ontkenners
als je gaat rekenen kom je hout tekort
maar ik denk dat massagraven geen moderne uitvinding is
Haha Hans is een wijfquote:
Net zoals een kort rokje of nietquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha Hans is een wijf
Deze reactie wilde je he
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals een kort rokje of niet
Ik zou je niet doen.quote:
watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Drug het volgende:
Ehmquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef mij de nudes of ik kom in de bain-marie bakken poepen in je wokrestaurant.
niet bij mij, maar er zijn ontkennersquote:
waren dat gasovens? hoe werden die verhit? wch zegt hout, maar dan blijft er toch gewoon een verkoold lijk over?quote:
Waarom zou je jezelf daarna nog binden, gewoon al die gilfjes in het bejaardentehuis afwerken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik zei vandaag nog tegen Zosk dat ik single blijf tot 2065
is etto nu ook al een vriend van de joden?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:24 schreef HPLC het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe Etto laatst de jodenhaters even op hun plek zette
Domme mensen kunnen zich vaak moeilijk inhouden om geen domme dingen te zeggen idd.quote:
Lijkt me vreselijk. Al die kunstgebitten met gouden tanden om je piemelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf daarna nog binden, gewoon al die gilfjes in het bejaardentehuis afwerken.
Etto is een allemansvriend, heeft ook 5 Somaliërs in huis wonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is etto nu ook al een vriend van de joden?
Ik heb Europees bloed hoor, ben geen salafist ook nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals een kort rokje of niet
neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
waren dat gasovens? hoe werden die verhit? wch zegt hout, maar dan blijft er toch gewoon een verkoold lijk over?
Alsof ze die inhouden als ze je pijpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk. Al die kunstgebitten met gouden tanden om je piemel
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is etto nu ook al een vriend van de joden?
Oh jammer, mijn beste vrienden zijn salafist.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb Europees bloed hoor, ben geen salafist ook niet
of zou het hier en daar wat aangedikt kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet bij mij, maar er zijn ontkenners
ik ontken niets,
het is zo gegaan, maar die hele holocaust was een trial and error ding, erg rommelig en vuil
in het begin deden ze in trucks vergassen, met de uitlaat naar binnen
maar de "productie" lag te laag
dus kreeg je blauwzuur (zyklon B) een joodse uitvinding notabene
Ik ontken het niet, maar het is volgens mij wel aangedikt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
holocaust ontkennen is echt achterlijk
maar ook het bagatelliseren van de daden van de russen in berlijn, of de scorched earth van churchill
die tijd was echt hel
lul niet, jij hebt geen vriendenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jammer, mijn beste vrienden zijn salafist.
Gaat Slayer's War Ensemble hier over?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
scorched earth van churchill
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Drug het volgende:
[..]
of zou het hier en daar wat aangedikt kunnen zijn?
dat mag je denken, helaas zijn de volkstellingen van oa nederland dermate secuur dat er weinig reden voor twijfel isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ontken het niet, maar het is volgens mij wel aangedikt.
Ooit wel, heb mijn ticket al klaarliggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lul niet, jij hebt geen vrienden
Wat is precies aangedikt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ontken het niet, maar het is volgens mij wel aangedikt.
De aantallen zullen ze op doelen.quote:
Heb er al redelijk wat over gelezen. En ik vind het ook vreemd dat het volledig ontkennen strafbaar is. Dit is toch niet logisch?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
dat mag je denken, helaas zijn de volkstellingen van oa nederland dermate secuur dat er weinig reden voor twijfel is
Polen is zowat uitgemoord
deze discussie is als flat earthquote:
Volgens mijn goede vriend Etto, die geschiedenis heeft gestudeerd, was dat niet waar. Dus die geloof ik eerder dan een moslim vol met jodenhaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De aantallen zullen ze op doelen.
Maar de aarde is ook plat. Anders val je er toch af aan de onderkantquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deze discussie is als flat earth
dit ga je niet winnen, beeldmateriaal, bekentenissen, volkstellingen, allemaal geen gewicht voor downies die niet willen horen dat het zo gegaan is...
dat is vooral van net na de oorlog, mijn humor ligt ook vaak ver over het randje maar wordt geaccepteerd omdat ik zelf mof ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb er al redelijk wat over gelezen. En ik vind het ook vreemd dat het volledig ontkennen strafbaar is. Dit is toch niet logisch?
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar de aarde is ook plat. Anders val je er toch af aan de onderkant
ga hem zwaartekracht uitleggen andersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.
Ja, maar wie woont er nou aan de onderkant?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het ergquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is vooral van net na de oorlog, mijn humor ligt ook vaak ver over het randje maar wordt geaccepteerd omdat ik zelf mof ben.
Hte punt is dat er hier in europa in 14-18 en 40-45 zo ongelofelijk veel bloed vergoten is dat er misschien strenge regels zijn gekomen om de zaak in goede banen te leiden
we leven nu 70 jaar in vrede, dus het had zin, het is fijn vertoeven hier nu
dat i eeuwen anders geweest, je kan het niet eens zijn met de regels, maar ja, dan heb je pech
Ik denk dat je een gevoelige snaar haha hebt geraaktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga hem zwaartekracht uitleggen anders
en doe mij ook aub, want ik snap het niet helemaal, ik denk dat het een gekantelde string is
Australiers.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar wie woont er nou aan de onderkant?
Trump is -zeker in Europa- de president met de laagste favorability ratings sinds tijden volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt t niet eens of wel
quote:
Discussie is niet echt aan jou besteed he?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
HEB SUSHI
Met een plofkraak zoals al die Marokkanen dat doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe heeft Ali B ooit door kunnen breken?
Dat getal is sowieso aangediktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?
Goh, het doet het iets genuanceerder dan ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?
Ik ben moe man, heb net sushi gehaald en heb honger. Was lange dag op werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Discussie is niet echt aan jou besteed he?
Wat doet trump hier nou ineens
Alle paspoorthouders van 7 landen van de hele wereld tijdelijk ongewenst verklaren (waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen) is wel iets genuanceerder dan miljoenen aanhangers van een religie uitmoorden inderdaad ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goh, het doet het iets genuanceerder dan dit
Dit is echt bullshitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel mooi dat je de holocaust op moslims weet te betrekken, dat is echt treurige zieligdoenerij
oh nee, dat maakt de kwestie heel andersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.
Ik weet er al 1, ze zijn allebei man.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe werken die crematoria precies?
Ook een Brusselse Marokkaan net Belgiscbe ID werd geweigerd. Hij kreeg geen visum.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle paspoorthouders van 7 landen van de hele wereld tijdelijk ongewenst verklaren (waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen) is wel iets genuanceerder dan miljoenen aanhangers van een religie uitmoorden inderdaad ja.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
HEB SUSHI
ja kom op man, je kan echt de holocaust niet vergelijken met de huidige situatie, dat is echt gewoon zo bizar achterlijk dat het gewoon pijn moet doenquote:
woon je met je broertje?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo mee
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.quote:
Ach ja, laatste grote terroristische aanslag was 9/11 met heren uit Saoedi-Arabie. Maar ja olie hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Trump Islamitische landen waar hij zakelijke belangen heeft, heeft ontzien bij zijn ban.
o dat maakte ik niet op uit die postquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom op man, je kan echt de holocaust niet vergelijken met de huidige situatie, dat is echt gewoon zo bizar achterlijk dat het gewoon pijn moet doen
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.
Maar dit juich jij toe he?
ben je te tatta voorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.
Als Trump maar goed is voor jodenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.
Maar dit juich jij toe he?
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daar
Trump wou een strengere ban maar ja dat mag niet van de rechter, gelukkig hebben ze daar nog controlerende macht.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Die ban klopt blijkbaar niet nee qua wat ze eerst hebben beweerd. Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk. Wel heel zuur voor de mensen die er al eens zijn geweest of zelfs woonden en nu niet meer terug kunnen.
Voor de rest die er naar toe zou willen, ik zou niet eens meer ergens naartoe willen als ze mijn nationaliteit daar politiek gezien tijdelijk als ongewenst beschouwen.
Uh, neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk.
Oh, als dat zijn plannen om de nieuwe Hitler te worden maar niet in de weg staat dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trump wou een strengere ban maar ja dat mag niet van de rechter, gelukkig hebben ze daar nog controlerende macht.
Heel "zuur" ja. Mensen toegang tot het land weigeren waar ze wonen en hun leven is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Die ban klopt blijkbaar niet nee qua wat ze eerst hebben beweerd. Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk. Wel heel zuur voor de mensen die er al eens zijn geweest of zelfs woonden en nu niet meer terug kunnen.
Voor de rest die er naar toe zou willen, ik zou niet eens meer ergens naartoe willen als ze mijn nationaliteit daar politiek gezien tijdelijk als ongewenst beschouwen.
welke mensen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daar
Ja klopt, daarom pesten ze nou nog een paar nieuwe Islamitische landen. Uit wraak.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, nee
Deel van die ban is door verschillende lokale rechtbanken inmiddels al onconstitutioneel verklaard en visa-houders mogen volgens mij inmiddels alweer het land in na een rechterlijke uitspraak, al weet ik dit niet zeker.
Dat het wettelijk niet mag is een ander verhaal, maar als het wettelijk wel zou mogen dan zouden er nog genoeg mensen om janken. Van mij mag een leider van een land het lekker zelf weten, slaap er niet minder om.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, nee
Deel van die ban is door verschillende lokale rechtbanken inmiddels al onconstitutioneel verklaard en visa-houders mogen volgens mij inmiddels alweer het land in na een rechterlijke uitspraak, al weet ik dit niet zeker.
precies, dat ik op bepaalde wegen in S.A. niet mag rijden omdat ik geen moslim ben boeit me ook echt geen zakquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat het wettelijk niet mag is een ander verhaal, maar als het wettelijk wel zou mogen dan zouden er nog genoeg mensen om janken. Van mij mag een leider van een land het lekker zelf weten, slaap er niet minder om.
Doe Meloewa de groeten als je daar de gevangenis gaat bezoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heel "zuur" ja. Mensen toegang tot het land weigeren waar ze wonen en hun leven is.
Ik wou altijd al eens naar NY gaan, maar Dubai is gelukkig een goed en zelfs beter alternatief. Lekker weer ook nog daar en zo hoef ik geen voet om Amerikaanse bodem te zetten.
Politie in de US wordt in sommige staten getraind door de Mossad, what the fucking fuck
Reagan wordt nu nog steeds opgehemeld in republikeinse kringenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
trump valt in de categorie reagan
niet fraai, niet handig, domme keus en het bewijs van het failliet van de democratie
maar Hitler was echt anders, dat is meer categorie mao/leopold/stalin
reagan was kkgekquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reagan wordt nu nog steeds opgehemeld in republikeinse kringen
En ze janken daar ook nog steeds over staatsschuld, terwijl die onder Reagen vgm ver3voudigde
Even uit interesse, heb je ooit de thora gelezen en kom je überhaupt soms in Nederland in een synagoge?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als Trump maar goed is voor joden
Verschil is dat jij niet in SA woonachtig bent. Trumps ban sluit ook greencard-houders uit, die veelal al een heel leven in de VS hebben opgebouwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies, dat ik op bepaalde wegen in S.A. niet mag rijden omdat ik geen moslim ben boeit me ook echt geen zak
in fushia's wereld is iedereen de nieuwe Hitlerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
trump valt in de categorie reagan
niet fraai, niet handig, domme keus en het bewijs van het failliet van de democratie
maar Hitler was echt anders, dat is meer categorie mao/leopold/stalin
Bestaan er zelfs wegen ja? Maar boeiend inderdaad, daarom kom ik ook niet in die zandbak, dat botst toch.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies, dat ik op bepaalde wegen in S.A. niet mag rijden omdat ik geen moslim ben boeit me ook echt geen zak
Dat geloof ik best, maar stoere taal en symbolische daden zijn voor een deel van het volk al genoeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
reagan was kkgek
bijna atoomoorlog vanwege zijn starwars manie
helemaal geschift
Wie kan effe verhaal vertrllen ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe Meloewa de groeten als je daar de gevangenis gaat bezoeken.
Hij woont niet eens in NLquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Even uit interesse, heb je ooit de thora gelezen en kom je überhaupt soms in Nederland in een synagoge?
ja en jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Even uit interesse, heb je ooit de thora gelezen en kom je überhaupt soms in Nederland in een synagoge?
klopt, maar hij is democratisch gekozen, dus tjaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschil is dat jij niet in SA woonachtig bent. Trumps ban sluit ook greencard-houders uit, die veelal al een heel leven in de VS hebben opgebouwd.
Dat is gewoon echt ontzettend triest.
Die is op vakantie naar Dubai toch, maar we hebben niks meer van haar gehoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wie kan effe verhaal vertrllen ben echt benieuwd
klopt maar daarvoor in Nederlandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wut? jij woonde in israel toch?
En nu gaan ze wellicht een uitzondering maken voor medewerkers van grote bedrijvenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschil is dat jij niet in SA woonachtig bent. Trumps ban sluit ook greencard-houders uit, die veelal al een heel leven in de VS hebben opgebouwd.
Dat is gewoon echt ontzettend triest.
Ja daar leren ze je ook Nederlands op school en daar vertellen ze je ook over forum.fok.nl.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wut? jij woonde in israel toch?
Sowiesk moest ze wat hasj meenemen van een van haar vriendjes en zit ze nu vastquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is op vakantie naar Dubai toch, maar we hebben niks meer van haar gehoord.
anderhalve kilo past zo in je flamoes, merkt niemandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sowiesk moest ze wat hasj meenemen van een van haar vriendjes en zit ze nu vast
Alles voor symboolpolitiek*quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu gaan ze wellicht een uitzondering maken voor medewerkers van grote bedrijven![]()
![]()
Alles om geld heuuuuuuuu
Naja, je kan altijd ja zeggen maar zo kom je niet over. Maar je bent israelisch, snap je panische angst voor moslims. Dit wordt er bij jullie ingebakken.quote:
Zonder Israël was het gebied daar vast ook niks waard.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
Maarja Israel was zonder steun van de US toch niks waard. De US pompt al jaren geld in dit staatje.
En ook viesveel geldquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
Maarja Israel was zonder steun van de US toch niks waard. De US pompt al jaren geld in dit staatje.
In Dubai kan je verplicht worden te pissen, als je positief test zit je vast wegens smokkelen en/of invoeren van drugs.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
anderhalve kilo past zo in je flamoes, merkt niemand
We hebben helaas een vloggentopic hiervoor, wat een aids. Hoeft dus niet hier. Bedanktquote:
En als bevestiging trekt er weer iemand een mes of vuren ze 3 bij elkaar gebonden vuurpijlen af richting een dorpje.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Naja, je kan altijd ja zeggen maar zo kom je niet over. Maar je bent israelisch, snap je panische angst voor moslims. Dit wordt er bij jullie ingebakken.
klopt, wij krijgen al het geldquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
slim welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
klopt, wij krijgen al het geld![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft israel buiten heel wat cultureel erfgoed?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zonder Israël was het gebied daar vast ook niks waard.
Je bent al een douchequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik ben ff douce, tot over half uur ofzo
Ben serieus ja. Israel heeft bestaansrecht dankzij Amerika.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee of je serieus bent maar tis wel veel geld ja.
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat heeft israel buiten heel wat cultureel erfgoed?
Chai vroeg of ik het wilde doen. Sorry frass.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben helaas een vloggentopic hiervoor, wat een aids. Hoeft dus niet hier. Bedankt
van die sjalenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?
Op een dag zal alles anders zijn, inshallahquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
klopt, wij krijgen al het geld![]()
[ afbeelding ]
Is MMG ook een Palestijn denk je?quote:
nee, een soemiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is MMG ook een Palestijn denk je?
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtievus... ze heeft je ballen in de bankschroef he
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?
Niks, maar veel willen zij niet. Enkel wel grondig om vredig te kunnen leven. De oplossing is zo simpel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?
sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.
nee want dan stomp ik haar vol tussen haar ogenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?
dit is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.
sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dan stomp ik haar vol tussen haar ogen
Ja en joden willen alleen maar geld en de slachtofferrolquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niks, maar veel willen zij niet. Enkel wel grondig om vredig te kunnen leven. De oplossing is zo simpel.
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben serieus ja. Israel heeft bestaansrecht dankzij Amerika.
maarre waarom helpen de broeders die palestijnen eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.
Vind het een beetje lastig om de problemen van Israel aan Joden te koppelen. Voelt een beetje raar. Mijn probleem met Israel is ook 100% wat voor beleid ze voeren en niet dat het Joden zijn. Maar inderdaad, Joden zouden moeten weten hoe het is als je in een hoekje wordt gedrukt en wat dat met je doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.
Lekker over Geert pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Ik heb overmorgen een kringverjaardag. Er komen alleen maar tatta's en kaas en zo. Ik verheug me er nu al op
Ze krijgen wel steun, maar sommigen landen zijn bang. Raak je aan israel, raak je aan de US.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maarre waarom helpen de broeders die palestijnen eigenlijk niet?
net zoiets als de koerden
iedereen laat ze verrekken, maar alleen het westen wordt erop aangekeken
Lekker aandacht naar jezelf trekken en iedereen aan het lachen makenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Ik heb overmorgen een kringverjaardag. Er komen alleen maar tatta's en kaas en zo. Ik verheug me er nu al op
Ik eet nu een boterham met oude kaas samen met sushiquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Om iemand te steunen hoef je Israël niet aan te raken, gewoon humanitaire steun jwt, geen nukes geven nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ze krijgen wel steun, maar sommigen landen zijn bang. Raak je aan israel, raak je aan de US.
You do the mathb
ben altijd blij als iemand dat doetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker aandacht naar jezelf trekken en iedereen aan het lachen maken
dom vooroordeelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Naja, je kan altijd ja zeggen maar zo kom je niet over. Maar je bent israelisch, snap je panische angst voor moslims. Dit wordt er bij jullie ingebakken.
Ik ben het zwarte schaap van de familie, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker aandacht naar jezelf trekken en iedereen aan het lachen maken
Gekke combiquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik eet nu een boterham met oude kaas samen met sushi
zo te horen moet ik jouw +1 zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ben altijd blij als iemand dat doet
Ben je echt soldaat?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dom vooroordeelhier in het onderwijs leren kinderen Arabisch, koran en islamitische cultuur en gaan de meeste mensen gewoon normaal met elkaar om m.u.v. gekke religieuzen en andere haters
Hier op de basis dien ik ook gewoon met moslims, arabieren, bedoeïenen en druzen.
Tis sushi van de supermarkt. Laat me elke keer weer vangen en elke keer weer zeg ik dit nooit meer te kopenquote:
nee hoeft niet per se, mijn opa zit graag op de praatstoelquote:
ja voor het eggie en zoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je echt soldaat?
Dacht altijd dat dat een grap was van zeer enzo
Die zijn net zo stabiel als dat jij bent zekerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nog granaten nodig hebt dan heb ik hier nog wel een collectie uit 14-18 liggen.
Heb eigenlijk nooit gesnapt wat daar nou zo erg aan is. Alleen op FOK! wordt hierover geklaagd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
gelukkig heb ik maar maximaal vier keer per jaar een kringeverjaardag
Ik ben heel stabiel en als je dat niet gelooft dan kom je maar naar Hilversum met die grote bek van jequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die zijn net zo stabiel als dat jij bent zeker
Ja beetje lullen met andere mensen beetje drinken en eten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gesnapt wat daar nou zo erg aan is. Alleen op FOK! wordt hierover geklaagd.
Ik vond het vroeger heel leuk, want dan mocht je gewoon uit de kring en boven op zolder spelen en hutten maken met nichtjes en neefjesquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gesnapt wat daar nou zo erg aan is. Alleen op FOK! wordt hierover geklaagd.
familie klinkt kut zo te zienquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:23 schreef supersof het volgende:
Ik vind kringverjaardag nu ook niet verkeerd ofzo, maar heb liever feestje waarbij iedereen beetje door elkaar heen loopt ipv dat gepikeerde gedoe als je opeens op iemands anders plaats gaat zitten
ik hou van lullenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja beetje lullen met andere mensen beetje drinken en eten.
Dan log je toch gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, want dan mocht je gewoon uit de kring en boven op zolder spelen en hutten maken met nichtjes en neefjes
nu is iedereen saai en is de hond uitlaten opeens leuk
Ja want je gehele familie is natuurlijk meteen kut als ze zoiets doen hequote:
fushia heeft er nog een aantal nodig om de jihad te faciliterenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nog granaten nodig hebt dan heb ik hier nog wel een collectie uit 14-18 liggen.
was maar grapjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want je gehele familie is natuurlijk meteen kut als ze zoiets doen he
Nee hoor, grootste deel is erg aardig.
Ik zeg nergens ruzie makenquote:
ik heb die dag een verjaardagquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sof heeft mij en mortaxx uitgenodigd voor haar verjaardag, misschien kun je mee al je wil?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg nergens ruzie maken
Misschien moet Danny eens begrijpend lezen als toets instellen voordat mensen hier mogen posten
Ik ben ook gek op pinguïnsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet Danny eens begrijpend lezen als toets instellen voordat mensen hier mogen posten
denk dat jij ze vast wel hebt, maar gewoon niet gaatquote:
Ik dacht dat alleen mensen geboren in Israel diende. Maar jij dient al vanaf het begin?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee paar jaar geleden geëmigreerd
Wat is begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op pinguïns
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat jij ze vast wel hebt, maar gewoon niet gaat
Haha, ja dat heb ik ook wel eens dat ik blauw aanloopquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blauw, zeker blauw... ik ben gek op getallen namelijk
hahah ja echt he... en dan dat kaartje laten knippen door zo'n figuurquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik ook wel eens dat ik blauw aanloop
Haha, ja, die draait toch om ons heenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
die agent laatst ook "hoe hard denkt u dat u gaat"
"ehm... ten opzichte van alpha centauri?"
ook emigranten moeten dienen. Ik dien al een aantal maanden, nog 2 jaar te gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mensen geboren in Israel diende. Maar jij dient al vanaf het begin?
ahahahahahaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ja, die draait toch om ons heen
echt? damn, daarna blijven dienen of wat anders?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook emigranten moeten dienen. Ik dien al een aantal maanden, nog 2 jaar te gaan
verandert het je?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook emigranten moeten dienen. Ik dien al een aantal maanden, nog 2 jaar te gaan
Sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wie weet, als het me nog aanstaat na die 2 jaar. Goede baankansen in het legerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt? damn, daarna blijven dienen of wat anders?
hey zoskie, hoe gaat het met je nu?quote:
'quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:40 schreef Drug het volgende:
[..]
dat is een overwinning voor ons beide
best wel, je omgeving, routine en dagindeling wordt helemaal omgegooid en je krijgt opeens veel verantwoordelijkheidquote:
heb je mensen vermoord?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
best wel, je omgeving, routine en dagindeling wordt helemaal omgegooid en je krijgt opeens veel verantwoordelijkheid
hoe vind je dat dat je dat gaat doenquote:
ja het jong en onbezonnen smelt weg of niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
best wel, je omgeving, routine en dagindeling wordt helemaal omgegooid en je krijgt opeens veel verantwoordelijkheid
wel cool tog. Aan het einde van de basistraining moet je ook minstens één weerloos Palestijns kindje neerknallen anders mag je niet doorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe vind je dat dat je dat gaat doen
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wel cool tog. Aan het einde van de basistraining moet je ook minstens één weerloos Palestijns kindje neerknallen anders mag je niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |