Wat is een lp?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
paradise lost, eerste drie lp's zijn wel gaaf
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
Een gouden tand is wel noce, maar kan ik helaas niet maken met werk en leven
beter hele gebitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
wickedquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.
Lol burgerlulletjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
kan iedereen zien dat je geen smaak hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
wat is er nou in vredesnaam leuk aan een gouden tand?
Dan verkoop ik niks meer. Klanten zouden dit niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.
mijn opa was er gek opquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
je proeft met je tong hoor, kweeniequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kan iedereen zien dat je geen smaak hebt
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo meequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat lees je niet in een avondje
Haha tattaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
hihi goeie grap manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je proeft met je tong hoor, kweenie
met slagroom?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb mmg geinformeerd, je hoort nog van zijn advocaat.
Paradise lost?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo mee
1 tand is lelijk, hele gebit is swagquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
Aight, ik begin wel gewoon met Lost Paradisequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Paradise lost?
Is gothic doom metal, traag...
ik vind Gothic en Lost Paradise heel relaxed, maar ook wat later werk als Icon en Shades of god is goed te doen
daarna wordt het kut
Tering, dat is wel héél erg skeerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
In 40-45 trokken ze bij Joden de gouden tanden eruit voordat ze werden vergast.
Geef mij de nudes of ik kom in de bain-marie bakken poepen in je wokrestaurant.quote:
zou zonde zijn om het niet te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tering, dat is wel héél erg skeer
Alsof een jood ooit de pincode van zijn bankpas gaat vertellen. Al bedrijg je hem met een AK47quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tering, dat is wel héél erg skeer
Geen idee van wie die nudes zijn, maar ik wil ze ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef mij de nudes of ik kom in de bain-marie bakken poepen in je wokrestaurant.
ok manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitleg van HPLC was veel duidelijker dan de jouwe.
Sorry man.
Grapjes hoor je niet uit te leggen aan mannen Guus, alleen aan vrouwen die geen humor hebben en ze dus sowieso niet snappen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitleg van HPLC was veel duidelijker dan de jouwe.
Sorry man.
Bedreig is het vriendquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Alsof een jood ooit de pincode van zijn bankpas gaat vertellen. Al bedrijg je hem met een AK47
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |