Wat is een lp?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
paradise lost, eerste drie lp's zijn wel gaaf
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
Een gouden tand is wel noce, maar kan ik helaas niet maken met werk en leven
beter hele gebitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
wickedquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.
Lol burgerlulletjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Fushia2 het volgende:
kan iedereen zien dat je geen smaak hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
wat is er nou in vredesnaam leuk aan een gouden tand?
Dan verkoop ik niks meer. Klanten zouden dit niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan laat je je tand vergelen totdat die goud is.
mijn opa was er gek opquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
je proeft met je tong hoor, kweeniequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kan iedereen zien dat je geen smaak hebt
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo meequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat lees je niet in een avondje
Haha tattaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef HPLC het volgende:
hihi goeie grap manquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je proeft met je tong hoor, kweenie
met slagroom?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb mmg geinformeerd, je hoort nog van zijn advocaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |