Ben serieus ja. Israel heeft bestaansrecht dankzij Amerika.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee of je serieus bent maar tis wel veel geld ja.
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat heeft israel buiten heel wat cultureel erfgoed?
Chai vroeg of ik het wilde doen. Sorry frass.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben helaas een vloggentopic hiervoor, wat een aids. Hoeft dus niet hier. Bedankt
van die sjalenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?
Op een dag zal alles anders zijn, inshallahquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
klopt, wij krijgen al het geld![]()
[ afbeelding ]
Is MMG ook een Palestijn denk je?quote:
nee, een soemiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is MMG ook een Palestijn denk je?
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtievus... ze heeft je ballen in de bankschroef he
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?
Niks, maar veel willen zij niet. Enkel wel grondig om vredig te kunnen leven. De oplossing is zo simpel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?
sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.
nee want dan stomp ik haar vol tussen haar ogenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?
dit is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.
sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dan stomp ik haar vol tussen haar ogen
Ja en joden willen alleen maar geld en de slachtofferrolquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niks, maar veel willen zij niet. Enkel wel grondig om vredig te kunnen leven. De oplossing is zo simpel.
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben serieus ja. Israel heeft bestaansrecht dankzij Amerika.
maarre waarom helpen de broeders die palestijnen eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.
Vind het een beetje lastig om de problemen van Israel aan Joden te koppelen. Voelt een beetje raar. Mijn probleem met Israel is ook 100% wat voor beleid ze voeren en niet dat het Joden zijn. Maar inderdaad, Joden zouden moeten weten hoe het is als je in een hoekje wordt gedrukt en wat dat met je doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.
Lekker over Geert pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Ik heb overmorgen een kringverjaardag. Er komen alleen maar tatta's en kaas en zo. Ik verheug me er nu al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |