Ben serieus ja. Israel heeft bestaansrecht dankzij Amerika.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee of je serieus bent maar tis wel veel geld ja.
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat heeft israel buiten heel wat cultureel erfgoed?
Chai vroeg of ik het wilde doen. Sorry frass.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben helaas een vloggentopic hiervoor, wat een aids. Hoeft dus niet hier. Bedankt
van die sjalenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?
Op een dag zal alles anders zijn, inshallahquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
klopt, wij krijgen al het geld![]()
[ afbeelding ]
Is MMG ook een Palestijn denk je?quote:
nee, een soemiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is MMG ook een Palestijn denk je?
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godtievus... ze heeft je ballen in de bankschroef he
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?
Niks, maar veel willen zij niet. Enkel wel grondig om vredig te kunnen leven. De oplossing is zo simpel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat hebben Palestijnen?
sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.
nee want dan stomp ik haar vol tussen haar ogenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja want jouw vrouw vraagt je nooit iets?
dit is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen of hij extra lang weg kan blijven of alsjeblieft weer weg kan gaan.
sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee want dan stomp ik haar vol tussen haar ogen
Ja en joden willen alleen maar geld en de slachtofferrolquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niks, maar veel willen zij niet. Enkel wel grondig om vredig te kunnen leven. De oplossing is zo simpel.
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben serieus ja. Israel heeft bestaansrecht dankzij Amerika.
maarre waarom helpen de broeders die palestijnen eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.
Vind het een beetje lastig om de problemen van Israel aan Joden te koppelen. Voelt een beetje raar. Mijn probleem met Israel is ook 100% wat voor beleid ze voeren en niet dat het Joden zijn. Maar inderdaad, Joden zouden moeten weten hoe het is als je in een hoekje wordt gedrukt en wat dat met je doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog in mijn ogen met hun is dat ze zelf joden zijn. Ze weten maar al te goed wat het is om geen bestaansrecht te hebben. Maar dit vergeten ze steeds weer.
Lekker over Geert pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Ik heb overmorgen een kringverjaardag. Er komen alleen maar tatta's en kaas en zo. Ik verheug me er nu al op
Ze krijgen wel steun, maar sommigen landen zijn bang. Raak je aan israel, raak je aan de US.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maarre waarom helpen de broeders die palestijnen eigenlijk niet?
net zoiets als de koerden
iedereen laat ze verrekken, maar alleen het westen wordt erop aangekeken
Lekker aandacht naar jezelf trekken en iedereen aan het lachen makenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Ik heb overmorgen een kringverjaardag. Er komen alleen maar tatta's en kaas en zo. Ik verheug me er nu al op
Ik eet nu een boterham met oude kaas samen met sushiquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:10 schreef HPLC het volgende:
Om iemand te steunen hoef je Israël niet aan te raken, gewoon humanitaire steun jwt, geen nukes geven nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ze krijgen wel steun, maar sommigen landen zijn bang. Raak je aan israel, raak je aan de US.
You do the mathb
ben altijd blij als iemand dat doetquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker aandacht naar jezelf trekken en iedereen aan het lachen maken
dom vooroordeelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Naja, je kan altijd ja zeggen maar zo kom je niet over. Maar je bent israelisch, snap je panische angst voor moslims. Dit wordt er bij jullie ingebakken.
Ik ben het zwarte schaap van de familie, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lekker aandacht naar jezelf trekken en iedereen aan het lachen maken
Gekke combiquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik eet nu een boterham met oude kaas samen met sushi
zo te horen moet ik jouw +1 zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ben altijd blij als iemand dat doet
Ben je echt soldaat?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dom vooroordeelhier in het onderwijs leren kinderen Arabisch, koran en islamitische cultuur en gaan de meeste mensen gewoon normaal met elkaar om m.u.v. gekke religieuzen en andere haters
Hier op de basis dien ik ook gewoon met moslims, arabieren, bedoeïenen en druzen.
Tis sushi van de supermarkt. Laat me elke keer weer vangen en elke keer weer zeg ik dit nooit meer te kopenquote:
nee hoeft niet per se, mijn opa zit graag op de praatstoelquote:
ja voor het eggie en zoquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je echt soldaat?
Dacht altijd dat dat een grap was van zeer enzo
Die zijn net zo stabiel als dat jij bent zekerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nog granaten nodig hebt dan heb ik hier nog wel een collectie uit 14-18 liggen.
Heb eigenlijk nooit gesnapt wat daar nou zo erg aan is. Alleen op FOK! wordt hierover geklaagd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:17 schreef supersof het volgende:
gelukkig heb ik maar maximaal vier keer per jaar een kringeverjaardag
Ik ben heel stabiel en als je dat niet gelooft dan kom je maar naar Hilversum met die grote bek van jequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die zijn net zo stabiel als dat jij bent zeker
Ja beetje lullen met andere mensen beetje drinken en eten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gesnapt wat daar nou zo erg aan is. Alleen op FOK! wordt hierover geklaagd.
Ik vond het vroeger heel leuk, want dan mocht je gewoon uit de kring en boven op zolder spelen en hutten maken met nichtjes en neefjesquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gesnapt wat daar nou zo erg aan is. Alleen op FOK! wordt hierover geklaagd.
familie klinkt kut zo te zienquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:23 schreef supersof het volgende:
Ik vind kringverjaardag nu ook niet verkeerd ofzo, maar heb liever feestje waarbij iedereen beetje door elkaar heen loopt ipv dat gepikeerde gedoe als je opeens op iemands anders plaats gaat zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |