ga hem zwaartekracht uitleggen andersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.
Ja, maar wie woont er nou aan de onderkant?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het ergquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is vooral van net na de oorlog, mijn humor ligt ook vaak ver over het randje maar wordt geaccepteerd omdat ik zelf mof ben.
Hte punt is dat er hier in europa in 14-18 en 40-45 zo ongelofelijk veel bloed vergoten is dat er misschien strenge regels zijn gekomen om de zaak in goede banen te leiden
we leven nu 70 jaar in vrede, dus het had zin, het is fijn vertoeven hier nu
dat i eeuwen anders geweest, je kan het niet eens zijn met de regels, maar ja, dan heb je pech
Ik denk dat je een gevoelige snaar haha hebt geraaktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga hem zwaartekracht uitleggen anders
en doe mij ook aub, want ik snap het niet helemaal, ik denk dat het een gekantelde string is
Australiers.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar wie woont er nou aan de onderkant?
Trump is -zeker in Europa- de president met de laagste favorability ratings sinds tijden volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt t niet eens of wel
quote:
Discussie is niet echt aan jou besteed he?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
HEB SUSHI
Met een plofkraak zoals al die Marokkanen dat doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe heeft Ali B ooit door kunnen breken?
Dat getal is sowieso aangediktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?
Goh, het doet het iets genuanceerder dan ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?
Ik ben moe man, heb net sushi gehaald en heb honger. Was lange dag op werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Discussie is niet echt aan jou besteed he?
Wat doet trump hier nou ineens
Alle paspoorthouders van 7 landen van de hele wereld tijdelijk ongewenst verklaren (waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen) is wel iets genuanceerder dan miljoenen aanhangers van een religie uitmoorden inderdaad ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goh, het doet het iets genuanceerder dan dit
Dit is echt bullshitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel mooi dat je de holocaust op moslims weet te betrekken, dat is echt treurige zieligdoenerij
oh nee, dat maakt de kwestie heel andersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.
Ik weet er al 1, ze zijn allebei man.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe werken die crematoria precies?
Ook een Brusselse Marokkaan net Belgiscbe ID werd geweigerd. Hij kreeg geen visum.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle paspoorthouders van 7 landen van de hele wereld tijdelijk ongewenst verklaren (waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen) is wel iets genuanceerder dan miljoenen aanhangers van een religie uitmoorden inderdaad ja.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
HEB SUSHI
ja kom op man, je kan echt de holocaust niet vergelijken met de huidige situatie, dat is echt gewoon zo bizar achterlijk dat het gewoon pijn moet doenquote:
woon je met je broertje?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo mee
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.quote:
Ach ja, laatste grote terroristische aanslag was 9/11 met heren uit Saoedi-Arabie. Maar ja olie hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Trump Islamitische landen waar hij zakelijke belangen heeft, heeft ontzien bij zijn ban.
o dat maakte ik niet op uit die postquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom op man, je kan echt de holocaust niet vergelijken met de huidige situatie, dat is echt gewoon zo bizar achterlijk dat het gewoon pijn moet doen
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.
Maar dit juich jij toe he?
ben je te tatta voorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.
Als Trump maar goed is voor jodenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.
Maar dit juich jij toe he?
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daar
Trump wou een strengere ban maar ja dat mag niet van de rechter, gelukkig hebben ze daar nog controlerende macht.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Die ban klopt blijkbaar niet nee qua wat ze eerst hebben beweerd. Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk. Wel heel zuur voor de mensen die er al eens zijn geweest of zelfs woonden en nu niet meer terug kunnen.
Voor de rest die er naar toe zou willen, ik zou niet eens meer ergens naartoe willen als ze mijn nationaliteit daar politiek gezien tijdelijk als ongewenst beschouwen.
Uh, neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk.
Oh, als dat zijn plannen om de nieuwe Hitler te worden maar niet in de weg staat dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trump wou een strengere ban maar ja dat mag niet van de rechter, gelukkig hebben ze daar nog controlerende macht.
Heel "zuur" ja. Mensen toegang tot het land weigeren waar ze wonen en hun leven is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Die ban klopt blijkbaar niet nee qua wat ze eerst hebben beweerd. Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk. Wel heel zuur voor de mensen die er al eens zijn geweest of zelfs woonden en nu niet meer terug kunnen.
Voor de rest die er naar toe zou willen, ik zou niet eens meer ergens naartoe willen als ze mijn nationaliteit daar politiek gezien tijdelijk als ongewenst beschouwen.
welke mensen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daar
Ja klopt, daarom pesten ze nou nog een paar nieuwe Islamitische landen. Uit wraak.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, nee
Deel van die ban is door verschillende lokale rechtbanken inmiddels al onconstitutioneel verklaard en visa-houders mogen volgens mij inmiddels alweer het land in na een rechterlijke uitspraak, al weet ik dit niet zeker.
Dat het wettelijk niet mag is een ander verhaal, maar als het wettelijk wel zou mogen dan zouden er nog genoeg mensen om janken. Van mij mag een leider van een land het lekker zelf weten, slaap er niet minder om.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, nee
Deel van die ban is door verschillende lokale rechtbanken inmiddels al onconstitutioneel verklaard en visa-houders mogen volgens mij inmiddels alweer het land in na een rechterlijke uitspraak, al weet ik dit niet zeker.
precies, dat ik op bepaalde wegen in S.A. niet mag rijden omdat ik geen moslim ben boeit me ook echt geen zakquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat het wettelijk niet mag is een ander verhaal, maar als het wettelijk wel zou mogen dan zouden er nog genoeg mensen om janken. Van mij mag een leider van een land het lekker zelf weten, slaap er niet minder om.
Doe Meloewa de groeten als je daar de gevangenis gaat bezoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heel "zuur" ja. Mensen toegang tot het land weigeren waar ze wonen en hun leven is.
Ik wou altijd al eens naar NY gaan, maar Dubai is gelukkig een goed en zelfs beter alternatief. Lekker weer ook nog daar en zo hoef ik geen voet om Amerikaanse bodem te zetten.
Politie in de US wordt in sommige staten getraind door de Mossad, what the fucking fuck
Reagan wordt nu nog steeds opgehemeld in republikeinse kringenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
trump valt in de categorie reagan
niet fraai, niet handig, domme keus en het bewijs van het failliet van de democratie
maar Hitler was echt anders, dat is meer categorie mao/leopold/stalin
reagan was kkgekquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reagan wordt nu nog steeds opgehemeld in republikeinse kringen
En ze janken daar ook nog steeds over staatsschuld, terwijl die onder Reagen vgm ver3voudigde
Even uit interesse, heb je ooit de thora gelezen en kom je überhaupt soms in Nederland in een synagoge?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Als Trump maar goed is voor joden
Verschil is dat jij niet in SA woonachtig bent. Trumps ban sluit ook greencard-houders uit, die veelal al een heel leven in de VS hebben opgebouwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies, dat ik op bepaalde wegen in S.A. niet mag rijden omdat ik geen moslim ben boeit me ook echt geen zak
in fushia's wereld is iedereen de nieuwe Hitlerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
trump valt in de categorie reagan
niet fraai, niet handig, domme keus en het bewijs van het failliet van de democratie
maar Hitler was echt anders, dat is meer categorie mao/leopold/stalin
Bestaan er zelfs wegen ja? Maar boeiend inderdaad, daarom kom ik ook niet in die zandbak, dat botst toch.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies, dat ik op bepaalde wegen in S.A. niet mag rijden omdat ik geen moslim ben boeit me ook echt geen zak
Dat geloof ik best, maar stoere taal en symbolische daden zijn voor een deel van het volk al genoeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
reagan was kkgek
bijna atoomoorlog vanwege zijn starwars manie
helemaal geschift
Wie kan effe verhaal vertrllen ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe Meloewa de groeten als je daar de gevangenis gaat bezoeken.
Hij woont niet eens in NLquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Even uit interesse, heb je ooit de thora gelezen en kom je überhaupt soms in Nederland in een synagoge?
ja en jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Even uit interesse, heb je ooit de thora gelezen en kom je überhaupt soms in Nederland in een synagoge?
klopt, maar hij is democratisch gekozen, dus tjaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschil is dat jij niet in SA woonachtig bent. Trumps ban sluit ook greencard-houders uit, die veelal al een heel leven in de VS hebben opgebouwd.
Dat is gewoon echt ontzettend triest.
Die is op vakantie naar Dubai toch, maar we hebben niks meer van haar gehoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wie kan effe verhaal vertrllen ben echt benieuwd
klopt maar daarvoor in Nederlandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wut? jij woonde in israel toch?
En nu gaan ze wellicht een uitzondering maken voor medewerkers van grote bedrijvenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschil is dat jij niet in SA woonachtig bent. Trumps ban sluit ook greencard-houders uit, die veelal al een heel leven in de VS hebben opgebouwd.
Dat is gewoon echt ontzettend triest.
Ja daar leren ze je ook Nederlands op school en daar vertellen ze je ook over forum.fok.nl.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wut? jij woonde in israel toch?
Sowiesk moest ze wat hasj meenemen van een van haar vriendjes en zit ze nu vastquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is op vakantie naar Dubai toch, maar we hebben niks meer van haar gehoord.
anderhalve kilo past zo in je flamoes, merkt niemandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sowiesk moest ze wat hasj meenemen van een van haar vriendjes en zit ze nu vast
Alles voor symboolpolitiek*quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu gaan ze wellicht een uitzondering maken voor medewerkers van grote bedrijven![]()
![]()
Alles om geld heuuuuuuuu
Naja, je kan altijd ja zeggen maar zo kom je niet over. Maar je bent israelisch, snap je panische angst voor moslims. Dit wordt er bij jullie ingebakken.quote:
Zonder Israël was het gebied daar vast ook niks waard.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
Maarja Israel was zonder steun van de US toch niks waard. De US pompt al jaren geld in dit staatje.
En ook viesveel geldquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
Maarja Israel was zonder steun van de US toch niks waard. De US pompt al jaren geld in dit staatje.
In Dubai kan je verplicht worden te pissen, als je positief test zit je vast wegens smokkelen en/of invoeren van drugs.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
anderhalve kilo past zo in je flamoes, merkt niemand
We hebben helaas een vloggentopic hiervoor, wat een aids. Hoeft dus niet hier. Bedanktquote:
En als bevestiging trekt er weer iemand een mes of vuren ze 3 bij elkaar gebonden vuurpijlen af richting een dorpje.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Naja, je kan altijd ja zeggen maar zo kom je niet over. Maar je bent israelisch, snap je panische angst voor moslims. Dit wordt er bij jullie ingebakken.
klopt, wij krijgen al het geldquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:58 schreef Fushia2 het volgende:
slim welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
klopt, wij krijgen al het geld![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft israel buiten heel wat cultureel erfgoed?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zonder Israël was het gebied daar vast ook niks waard.
Je bent al een douchequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik ben ff douce, tot over half uur ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |