ga hem zwaartekracht uitleggen andersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.
Ja, maar wie woont er nou aan de onderkant?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het ergquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is vooral van net na de oorlog, mijn humor ligt ook vaak ver over het randje maar wordt geaccepteerd omdat ik zelf mof ben.
Hte punt is dat er hier in europa in 14-18 en 40-45 zo ongelofelijk veel bloed vergoten is dat er misschien strenge regels zijn gekomen om de zaak in goede banen te leiden
we leven nu 70 jaar in vrede, dus het had zin, het is fijn vertoeven hier nu
dat i eeuwen anders geweest, je kan het niet eens zijn met de regels, maar ja, dan heb je pech
Ik denk dat je een gevoelige snaar haha hebt geraaktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga hem zwaartekracht uitleggen anders
en doe mij ook aub, want ik snap het niet helemaal, ik denk dat het een gekantelde string is
Australiers.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar wie woont er nou aan de onderkant?
Trump is -zeker in Europa- de president met de laagste favorability ratings sinds tijden volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je snapt t niet eens of wel
quote:
Discussie is niet echt aan jou besteed he?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
HEB SUSHI
Met een plofkraak zoals al die Marokkanen dat doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe heeft Ali B ooit door kunnen breken?
Dat getal is sowieso aangediktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?
Goh, het doet het iets genuanceerder dan ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel moslims heeft hij al naar het vernietigingskamp gestuurd denk jij?
Ik ben moe man, heb net sushi gehaald en heb honger. Was lange dag op werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Discussie is niet echt aan jou besteed he?
Wat doet trump hier nou ineens
Alle paspoorthouders van 7 landen van de hele wereld tijdelijk ongewenst verklaren (waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen) is wel iets genuanceerder dan miljoenen aanhangers van een religie uitmoorden inderdaad ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goh, het doet het iets genuanceerder dan dit
Dit is echt bullshitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wel mooi dat je de holocaust op moslims weet te betrekken, dat is echt treurige zieligdoenerij
oh nee, dat maakt de kwestie heel andersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |