Ik heb Europees bloed hoor, ben geen salafist ook nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals een kort rokje of niet
neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Drug het volgende:
[..]
waren dat gasovens? hoe werden die verhit? wch zegt hout, maar dan blijft er toch gewoon een verkoold lijk over?
Alsof ze die inhouden als ze je pijpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk. Al die kunstgebitten met gouden tanden om je piemel
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is etto nu ook al een vriend van de joden?
Oh jammer, mijn beste vrienden zijn salafist.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb Europees bloed hoor, ben geen salafist ook niet
of zou het hier en daar wat aangedikt kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet bij mij, maar er zijn ontkenners
ik ontken niets,
het is zo gegaan, maar die hele holocaust was een trial and error ding, erg rommelig en vuil
in het begin deden ze in trucks vergassen, met de uitlaat naar binnen
maar de "productie" lag te laag
dus kreeg je blauwzuur (zyklon B) een joodse uitvinding notabene
Ik ontken het niet, maar het is volgens mij wel aangedikt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
holocaust ontkennen is echt achterlijk
maar ook het bagatelliseren van de daden van de russen in berlijn, of de scorched earth van churchill
die tijd was echt hel
lul niet, jij hebt geen vriendenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jammer, mijn beste vrienden zijn salafist.
Gaat Slayer's War Ensemble hier over?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
scorched earth van churchill
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Drug het volgende:
[..]
of zou het hier en daar wat aangedikt kunnen zijn?
dat mag je denken, helaas zijn de volkstellingen van oa nederland dermate secuur dat er weinig reden voor twijfel isquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ontken het niet, maar het is volgens mij wel aangedikt.
Ooit wel, heb mijn ticket al klaarliggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lul niet, jij hebt geen vrienden
Wat is precies aangedikt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ontken het niet, maar het is volgens mij wel aangedikt.
De aantallen zullen ze op doelen.quote:
Heb er al redelijk wat over gelezen. En ik vind het ook vreemd dat het volledig ontkennen strafbaar is. Dit is toch niet logisch?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
dat mag je denken, helaas zijn de volkstellingen van oa nederland dermate secuur dat er weinig reden voor twijfel is
Polen is zowat uitgemoord
deze discussie is als flat earthquote:
Volgens mijn goede vriend Etto, die geschiedenis heeft gestudeerd, was dat niet waar. Dus die geloof ik eerder dan een moslim vol met jodenhaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De aantallen zullen ze op doelen.
Maar de aarde is ook plat. Anders val je er toch af aan de onderkantquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deze discussie is als flat earth
dit ga je niet winnen, beeldmateriaal, bekentenissen, volkstellingen, allemaal geen gewicht voor downies die niet willen horen dat het zo gegaan is...
dat is vooral van net na de oorlog, mijn humor ligt ook vaak ver over het randje maar wordt geaccepteerd omdat ik zelf mof ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb er al redelijk wat over gelezen. En ik vind het ook vreemd dat het volledig ontkennen strafbaar is. Dit is toch niet logisch?
Juist als die plat is val je er vanaf aan de onderkant idioot.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar de aarde is ook plat. Anders val je er toch af aan de onderkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |