nou ja, dat is inderdaad voer voor de ontkennersquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Drug het volgende:
hoe maakten die duitsers die ovens eigenlijk? die crematoria gaan fucking heet toch?
wch weet hier het antwoord wel opquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Drug het volgende:
hoe maakten die duitsers die ovens eigenlijk? die crematoria gaan fucking heet toch?
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Grapjes hoor je niet uit te leggen aan mannen Guus, alleen aan vrouwen die geen humor hebben en ze dus sowieso niet snappen.
maar er is twijfel?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja, dat is inderdaad voer voor de ontkenners
als je gaat rekenen kom je hout tekort
maar ik denk dat massagraven geen moderne uitvinding is
Haha Hans is een wijfquote:
Net zoals een kort rokje of nietquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha Hans is een wijf
Deze reactie wilde je he
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zoals een kort rokje of niet
Ik zou je niet doen.quote:
watquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:21 schreef Drug het volgende:
Ehmquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef mij de nudes of ik kom in de bain-marie bakken poepen in je wokrestaurant.
niet bij mij, maar er zijn ontkennersquote:
waren dat gasovens? hoe werden die verhit? wch zegt hout, maar dan blijft er toch gewoon een verkoold lijk over?quote:
Waarom zou je jezelf daarna nog binden, gewoon al die gilfjes in het bejaardentehuis afwerken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik zei vandaag nog tegen Zosk dat ik single blijf tot 2065
is etto nu ook al een vriend van de joden?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:24 schreef HPLC het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe Etto laatst de jodenhaters even op hun plek zette
Domme mensen kunnen zich vaak moeilijk inhouden om geen domme dingen te zeggen idd.quote:
Lijkt me vreselijk. Al die kunstgebitten met gouden tanden om je piemelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf daarna nog binden, gewoon al die gilfjes in het bejaardentehuis afwerken.
Etto is een allemansvriend, heeft ook 5 Somaliërs in huis wonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is etto nu ook al een vriend van de joden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |