Ik weet er al 1, ze zijn allebei man.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Heb laatst een plaatje gezien met alle gelijkenissen tussen Trump en Hitler.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe werken die crematoria precies?
Ook een Brusselse Marokkaan net Belgiscbe ID werd geweigerd. Hij kreeg geen visum.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle paspoorthouders van 7 landen van de hele wereld tijdelijk ongewenst verklaren (waarvan zijn voorganger al voor 4 landen heeft gekozen) is wel iets genuanceerder dan miljoenen aanhangers van een religie uitmoorden inderdaad ja.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
en Trump is de nieuwe Hitler, maar ondat hij anti moslim is vind niemand het erg
HEB SUSHI
ja kom op man, je kan echt de holocaust niet vergelijken met de huidige situatie, dat is echt gewoon zo bizar achterlijk dat het gewoon pijn moet doenquote:
woon je met je broertje?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel opzetten als mijn broertje naar bed gaat. Heb geen koptelefoon ofzo mee
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.quote:
Ach ja, laatste grote terroristische aanslag was 9/11 met heren uit Saoedi-Arabie. Maar ja olie hequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Trump Islamitische landen waar hij zakelijke belangen heeft, heeft ontzien bij zijn ban.
o dat maakte ik niet op uit die postquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom op man, je kan echt de holocaust niet vergelijken met de huidige situatie, dat is echt gewoon zo bizar achterlijk dat het gewoon pijn moet doen
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.
Maar dit juich jij toe he?
ben je te tatta voorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap dit gedrag echt niet, verongelijkt doen als iemand jou aan zou vallen op je religie maar zelf wel enkel verschil tussen mensen zien in de vorm van jood/christen/ongelovige etc.
Als Trump maar goed is voor jodenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zijn schoonschoon, die plots adviseur werd is een conservatie jood. Trump is echt een jodenvriend.
Maar dit juich jij toe he?
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daar
Trump wou een strengere ban maar ja dat mag niet van de rechter, gelukkig hebben ze daar nog controlerende macht.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Die ban klopt blijkbaar niet nee qua wat ze eerst hebben beweerd. Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk. Wel heel zuur voor de mensen die er al eens zijn geweest of zelfs woonden en nu niet meer terug kunnen.
Voor de rest die er naar toe zou willen, ik zou niet eens meer ergens naartoe willen als ze mijn nationaliteit daar politiek gezien tijdelijk als ongewenst beschouwen.
Uh, neequote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk.
Oh, als dat zijn plannen om de nieuwe Hitler te worden maar niet in de weg staat dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trump wou een strengere ban maar ja dat mag niet van de rechter, gelukkig hebben ze daar nog controlerende macht.
Heel "zuur" ja. Mensen toegang tot het land weigeren waar ze wonen en hun leven is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Die ban klopt blijkbaar niet nee qua wat ze eerst hebben beweerd. Mjah die lompe boer moet zelf weten wie hij wel en wie hij niet toe wil laten in 'zijn' land uiteindelijk. Wel heel zuur voor de mensen die er al eens zijn geweest of zelfs woonden en nu niet meer terug kunnen.
Voor de rest die er naar toe zou willen, ik zou niet eens meer ergens naartoe willen als ze mijn nationaliteit daar politiek gezien tijdelijk als ongewenst beschouwen.
welke mensen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag zionisten niet, gelukkig zijn er wel normale joden. Maar Israel is wel een schurkenstaat. Walg van die mensen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |