ik hou van lullenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja beetje lullen met andere mensen beetje drinken en eten.
Dan log je toch gewoon uit als het je niet bevaltquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, want dan mocht je gewoon uit de kring en boven op zolder spelen en hutten maken met nichtjes en neefjes
nu is iedereen saai en is de hond uitlaten opeens leuk
Ja want je gehele familie is natuurlijk meteen kut als ze zoiets doen hequote:
fushia heeft er nog een aantal nodig om de jihad te faciliterenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je nog granaten nodig hebt dan heb ik hier nog wel een collectie uit 14-18 liggen.
was maar grapjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want je gehele familie is natuurlijk meteen kut als ze zoiets doen he
Nee hoor, grootste deel is erg aardig.
Ik zeg nergens ruzie makenquote:
ik heb die dag een verjaardagquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sof heeft mij en mortaxx uitgenodigd voor haar verjaardag, misschien kun je mee al je wil?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg nergens ruzie maken
Misschien moet Danny eens begrijpend lezen als toets instellen voordat mensen hier mogen posten
Ik ben ook gek op pinguïnsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg nergens ruzie maken
Misschien moet Danny eens begrijpend lezen als toets instellen voordat mensen hier mogen posten
denk dat jij ze vast wel hebt, maar gewoon niet gaatquote:
Ik dacht dat alleen mensen geboren in Israel diende. Maar jij dient al vanaf het begin?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee paar jaar geleden geëmigreerd
Wat is begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op pinguïns
jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat jij ze vast wel hebt, maar gewoon niet gaat
Haha, ja dat heb ik ook wel eens dat ik blauw aanloopquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blauw, zeker blauw... ik ben gek op getallen namelijk
hahah ja echt he... en dan dat kaartje laten knippen door zo'n figuurquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik ook wel eens dat ik blauw aanloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |