Haha, ja, die draait toch om ons heenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
die agent laatst ook "hoe hard denkt u dat u gaat"
"ehm... ten opzichte van alpha centauri?"
ook emigranten moeten dienen. Ik dien al een aantal maanden, nog 2 jaar te gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mensen geboren in Israel diende. Maar jij dient al vanaf het begin?
ahahahahahaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, ja, die draait toch om ons heen
echt? damn, daarna blijven dienen of wat anders?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook emigranten moeten dienen. Ik dien al een aantal maanden, nog 2 jaar te gaan
verandert het je?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook emigranten moeten dienen. Ik dien al een aantal maanden, nog 2 jaar te gaan
Sowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg nergens ruzie maken
Misschien moet Danny eens begrijpend lezen als toets instellen voordat mensen hier mogen posten
wie weet, als het me nog aanstaat na die 2 jaar. Goede baankansen in het legerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
echt? damn, daarna blijven dienen of wat anders?
hey zoskie, hoe gaat het met je nu?quote:
'quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:40 schreef Drug het volgende:
[..]
dat is een overwinning voor ons beide
best wel, je omgeving, routine en dagindeling wordt helemaal omgegooid en je krijgt opeens veel verantwoordelijkheidquote:
heb je mensen vermoord?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
best wel, je omgeving, routine en dagindeling wordt helemaal omgegooid en je krijgt opeens veel verantwoordelijkheid
hoe vind je dat dat je dat gaat doenquote:
ja het jong en onbezonnen smelt weg of niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
best wel, je omgeving, routine en dagindeling wordt helemaal omgegooid en je krijgt opeens veel verantwoordelijkheid
wel cool tog. Aan het einde van de basistraining moet je ook minstens één weerloos Palestijns kindje neerknallen anders mag je niet doorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe vind je dat dat je dat gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |