SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2017 17:55:29 ]
ze is nog onderweg.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:01 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een haat op een anti haat protest
Kinderen misbruiken voor je politieke doeleindenquote:
Echt he.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kinderen misbruiken voor je politieke doeleinden
Rare jongen die GGMMquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
In Amersfoort is een schennispleger actief die masturbeert in bussen. De politie wil dat hij zich meldt op het bureau, anders worden camerabeelden van hem vertoond.
De man kwam eind december in beeld tijdens een busrit van Syntus bij de Hogeschool Utrecht. Hij ging naast een 19-jarige vrouw zitten en bevredigde zichzelf. Zij waarschuwde de chauffeur die 112 belde en de deuren van de bus probeerde te sluiten, maar de man wist te ontsnappen.
De politie zegt tegen RTV Utrecht dat de man dit vaker heeft gedaan in de bus. Hij krijgt nu de kans zich vrijwillig te melden. Doet hij dat niet, dan laat de politie beelden zien in Bureau Hengeveld, het opsporingsprogramma van RTV Utrecht.
Feyenoordsupporters protesteren wekelijks, toch is half Amsterdam naar Joden vernoemdquote:
?quote:
Doublepain en GGMM?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:26 schreef Smoofie het volgende:
The eenheid der twee torens van kwaad is weer aanwezig
Moge je het niet overleven, dan zou dat niet jammer zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een snee in mijn dikke teen.. Moge ik dit overleven..
Laten we het niet hopen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een snee in mijn dikke teen.. Moge ik dit overleven..
Hij is kunstenaar (als in boekenschrijver) he. Vinden die, over het algemeen, linkse meisjes helemaal geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij zo rijk dan? Anders val je als meid toch niet op zo'n gozer
quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gladde praterquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
koeKoekquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik TR je de moeder, ouwe blauwe..
Misschien ook maar aan beginnen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is kunstenaar (als in boekenschrijver) he. Vinden die, over het algemeen, linkse meisjes helemaal geweldig.
Zwarte.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik TR je de moeder, ouwe blauwe..
Hij heeft op dezelfde school Engels gehad als ik.quote:
Stonekool Englesh school?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft op dezelfde school Engels gehad als ik.
#leukfeitje
Aan de hand van Stepping Stones?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft op dezelfde school Engels gehad als ik.
#leukfeitje
Gelukkig nooit gebruikt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aan de hand van Stepping Stones?
Nee joh, blijven toch allemaal kut hoeren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
De meeste meiden vallen toch wel op iemand die er iets verzorgder uitziet
In de bovenbouw had ik bijna een jaar geen Engels gehad omdat mijn docente overspannen wasquote:
Watte?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aan de hand van Stepping Stones?
Rare meisjesquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, blijven toch allemaal kut hoeren.
Had ik met Frans.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de bovenbouw had ik bijna een jaar geen Engels gehad omdat mijn docente overspannen was
Ik zou bij god niet meer weten welke methode wij gebruiktenquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stepping Stones was het lesprogramma Engels op mijn middelbare school..
Wij hadden Bien Parti.. Gelukkig had ik die boeken nog toen ik naar Brussel verkastequote:Op woensdag 1 februari 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet meer weten welke methode wij gebruikten![]()
Alleen voor Frans hadden we D'Accord weet ik nog
Voor Frans had ik in de derde klas een invaljuf waar iedereen gewoon buiten mocht chillen als ze er geen zin in hadden, want ze kon geen orde houden. Ook rekende ze altijd random antwoorden op toetsen goed #genotquote:
Ik deed altijd iene miene mutte met frans multiple gok vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Frans had ik in de derde klas een invaljuf waar iedereen gewoon buiten mocht chillen als ze er geen zin in hadden, want ze kon geen orde houden. Ook rekende ze altijd random antwoorden op toetsen goed #genot
Die middelbare schoolboeken moest je bij ons gewoon inleverenquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wij hadden Bien Parti.. Gelukkig had ik die boeken nog toen ik naar Brussel verkaste..
Ik heb hele toetsen volgeschreven met zelfverzonnen verhaaltjes omdat ik het toen weer niet had geleerdquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik deed altijd iene miene mutte met frans multiple gok vragen.
Ajax heeft wel een nieuwe E-speler aangetrokken, hafcfan en Brammess zijn hier erg tevreden mee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Davy tegenwoordig voor de Eagles?
Hier ook. En dan een boete als er wat mis mee was. Daarom beter niet inleveren en net doen of iedereen gek is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die middelbare schoolboeken moest je bij ons gewoon inleveren
Wij waren de laatste die met die module les kregen, dus mocht ze daarom houden..quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die middelbare schoolboeken moest je bij ons gewoon inleveren
En die werkboeken gingen toen hatseflats meteen de papiercontainer in.
Ik mocht niet mee doen bij de egels omdat ik voor Twente was. #Discriminatie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed dat je daarnaar gaat kijken. Ik vind het al kankersaai als we met vrienden fifa spelen en ik een beurtje moet overslaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een nieuwe E-speler aangetrokken, hafcfan en Brammess zijn hier erg tevreden mee.
Blijkbaar werkt het want dat Twitch oid gaat ook goed.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je daarnaar gaat kijken. Ik vind het al kankersaai als we met vrienden fifa spelen en ik een beurtje moet overslaan.
Ik snapte het nut van het kaften nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier ook. En dan een boete als er wat mis mee was. Daarom beter niet inleveren en net doen of iedereen gek is.
Ik heb gewoon EU LCS en Worlds van League of Legends zitten kijken. Nu denk ik echt; WHYquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je daarnaar gaat kijken. Ik vind het al kankersaai als we met vrienden fifa spelen en ik een beurtje moet overslaan.
Ik ben er zelf ook niet zo van nee, maar misschien moet het wel echt groeien. Dat het uiteindelijk hetzelfde is als echt voetbal kijken ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
twitch plays pokémon was wel hilarisch vroegerquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het want dat Twitch oid gaat ook goed.
Ja ik weet het. Nu snap ik dat bij shooters waarin je in een team speelt soms nog wel leuk is om gasten te zien die echt heel goed zijn. Maar gewoon een voetbalspelletje, meh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van Den Haag is alweer vervangen omdat hij Ajax zou supporterquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet dat ook wel eens op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel interesse hebben in de game(s) he.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van die compilatiefilmpjes met de mooiste goals gescoord op FIFA oidquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Nu snap ik dat bij shooters waarin je in een team speelt soms nog wel leuk is om gasten te zien die echt heel goed zijn. Maar gewoon een voetbalspelletje, meh.
Ja maar fifa is daarvoor toch niet veelzijdig genoeg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zet dat ook wel eens op.
[..]
Je moet dan ook wel interesse hebben in de game(s) he.
Mee eens, dat interesseert mij ook niet zo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar fifa is daarvoor toch niet veelzijdig genoeg.
Nice. Die ander kon er echt niks van. Begint maandag. Genotquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een nieuwe E-speler aangetrokken, hafcfan en Brammess zijn hier erg tevreden mee.
Die Koen is er nog wel, maar zal wel vooral promotiewerkzaamheden doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nice. Die ander kon er echt niks van. Begint maandag. Genot
Ze zullen wel niet voor lul willen staan. Om nou als beste club 8e te worden is ook zo watquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Koen is er nog wel, maar zal wel vooral promotiewerkzaamheden doen dan.
Welke spellen kijk je dan? Ik weet dat League of legends groot is maar dat is echt debiel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mee eens, dat interesseert mij ook niet zo.
Ik gebruik Twitch nu vaak gewoon als een soort van tv. Gewoon als achtergrond geluid en afentoe beetje kijken. Maar ik vind gaming in het algemeen dan ook wel leuk en interessant.
Geen idee hoe goed die andere is verderquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet voor lul willen staan. Om nou als beste club 8e te worden is ook zo wat
Ik ken hem ook niet. Brammes wel denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed die andere is verder
Moeten ze ook met het eigen team spelen eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:52 schreef Typisch het volgende:
Maar de twitchstreamers/youtubers die groot zijn door FIFA spelen zijn dat voornamelijk door FUT. Zij geven dan 1000en eurootjes uit aan de game en kunnen dus super teams bouwen e.d. Voor een jongere doelgroep is dat blijkbaar erg interessant.
En dat mist die e-competitie (uiteraard) weer.![]()
Die van Ado niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze ook met het eigen team spelen eigenlijk?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze ook met het eigen team spelen eigenlijk?
Dan is bij dezen echt mijn laatste beetje interesse verdwenen.quote:
Een team maken met alle ex-spelers van je club is dan wel weer leukquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:03 schreef Caland het volgende:
Als die Feyenoorder dan een Suarez koopt moet 'ie gelijk ontslagen worden
Het is fut.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is bij dezen echt mijn laatste beetje interesse verdwenen.
Of wat is het nu, moet de speler van den Haag nou wel met den Haag spelen of niet?
Matic op het middenveldquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een team maken met alle ex-spelers van je club is dan wel weer leuk
Ik hoop wel dat hij nog een bezoekje aan ons forum brengt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:07 schreef Caland het volgende:
KLB / Taser Politie koren op de molen van Gutmenschen,Black lives matter lui
Wat zou zijn aandoening zijn?
Bony in de spits is ook best primaquote:
Dat is ook eerlijker. Anders winnen die noob spelers omdat Ajax en PSV veel betere teams zijn. Nu gaat het echt om skillsquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt iedereen dus wel met redelijk dezelfde teams, zeker als de clubs mee sponsoren.
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook eerlijker. Anders winnen die noob spelers omdat Ajax en PSV veel betere teams zijn. Nu gaat het echt om skills
gaan ze dan draften ofzo?quote:
Ik heb de Vrij en Clasie in mijn FUT teamquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een team maken met alle ex-spelers van je club is dan wel weer leuk
Diego Costa MOTM beestquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de Vrij en Clasie in mijn FUT team.
Jij bent tering slecht anders had je die niet in je elftalquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met oud-Ajacieden kan je ook wel lekker elftal samenstellenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nauwelijks. Typisch won met 4-1 van mij. Hij Excelsior, ik Feyenoord. Maar ik leer snel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent tering slecht anders had je die niet in je elftal
Dat zal vast jaquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met oud-Ajacieden kan je ook wel lekker elftal samenstellen
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of nietquote:
Dit is wel ernstig gozerquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nauwelijks. Typisch won met 4-1 van mij. Hij Excelsior, ik Feyenoord. Maar ik leer snel.
Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast ja. Eriksen, Zlatan, Vertonghen, Sneijdertje.. etc
.
had ooit een volledig TOTY team met Messi en Ronaldo, 91 rating viel NIET mee te spelen. Ronaldo rende serieus als Beugelsdijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of niet
Er staat toch oud-Ajacieden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Jawel man. Is belangrijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of niet
Kun je beter Legend team maken Boer, Sar, Kluivert, bergkampquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
had ooit een volledig TOTY team met Messi en Ronaldo, 91 rating viel NIET mee te spelen. Ronaldo rende serieus als Beugelsdijk.
Oh ik probeerde wel altijd groene lijntjes te krijgen omdat autismegodquote:
Zitten die in het spel ja?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je beter Legend team maken Boer, Sar, Kluivert, bergkamp
Wat een kutspelquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Sneijder-Eriksen-Zyjech is shit. Draait om kracht man.
Opdoeken dat spel, uit dat licht, weg met die handel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Sneijder-Eriksen-Zyjech is shit. Draait om kracht man.
Ziyech is geen ex ajaciedquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Oy capt'n.quote:
Goede buitenspeler kon ik ook niet bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech is geen ex ajacied. Maar ja, dat is een prima elftal. Linksbackje Dijks
quote:
Ik zit aan de roti. Jullie?quote:
Ja dat was een paar jaar terug al, je moest vooral hard kunnen rennen en beuken en dan kwam je er doorheen. Matigjesquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Matuidi-Pogba dat soort spul is koekoek
Ja en nu?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit aan de roti. Jullie?
Game jij nogquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was een paar jaar terug al, je moest vooral hard kunnen rennen en beuken en dan kwam je er doorheen. Matigjes
?quote:
Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Je trekt op een bijzonder vreemde manier conclusies.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen jou vast zelf opbellen idd.
Net klaar met school?quote:
Mij wel, meestal om te zeggen dat ik het niet ben geworden bij die vacaturequote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen jou vast zelf opbellen idd.
Heb jij opleiding gevolgd bij MA?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je trekt op een bijzonder vreemde manier conclusies.
Halfjaartje ja.quote:
Ik moet eerst een goed portfolio opbouwen hèquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zegt onze Tong ook al jaren. Ik zie dat niet meer goedkomen
Watte?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb jij opleiding gevolgd bij MA?
Waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee daar ben ik ooit afgewezen
Welke school dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee daar ben ik ooit afgewezen
Je moest één of andere vage computertest maken en daaruit bleek dat je persoonlijkheid niet bij de opleiding paste ofzoquote:
Dat is wel heel vaag ja. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest één of andere vage computertest maken en daaruit bleek dat je persoonlijkheid niet bij de opleiding paste ofzo
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..quote:
En wat doe jij dan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag ja. Slaat nergens op.
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..
MIC ook niets? Extra stages lopen enzo..quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.
[..]
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.
Alleen als je tieten hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
zijn mensen met 0% verstand van voetbal hier welkom?
Er zitten hier mensen met -100% verstand van voetbal.. Caland.. GGMM.. Doublepain.. Ik noem er een paar..quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
Geen idee, niet echt meer in verdiept. Maar eigenlijk heb ik niet echt zin in een vervolgstudiequote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
MIC ook niets? Extra stages lopen enzo..
Het gaat hier sowieso nauwelijks over voetbalquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
Er posten hier ook weleens wat Ajacieden mee, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
Van harte welkomquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
ah,
in KLB sc ben ik niet meer welkom (en ook niet in R&P sc)
dus jullie zijn gewaarschuwd.
Waar moet ik zondag gaan zuipen in Enschedequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso nauwelijks over voetbal
Oh tyft dan maar weer op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
ah,
Zonde pik.. Echt.. Biedt je zoveel meer.. Netwerk bouwen, stages lopen, zuipen, neuken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt meer in verdiept. Maar eigenlijk heb ik niet echt zin in een vervolgstudie
Ja hoor. Jancees post hier ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
thxquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van harte welkom.. Kijk wel uit voor eventuele bans.. Er wordt hier selectief omgegaan met wie wel en wie niet een ban krijgt voor wat dan ook..
Jij kunt het beste naar Stonewall of 't Bölke gaanquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar moet ik zondag gaan zuipen in Enschede
Caland, Jojoortje, charmed_angel, Doublepain..quote:
Je moet het wel oppakken anders kom je er echt niet meer in. En je hele leven niks doen is ook niks natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.
[..]
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.
nice!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Caland, Jojoortje, charmed_angel, Doublepain..
Voor die laatste twee dingen heb je geen vervolgstudie nodig hoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zonde pik.. Echt.. Biedt je zoveel meer.. Netwerk bouwen, stages lopen, zuipen, neuken..
Befbekje is ook ongewenst hier, maar blijft ook posten. Dus ga maar lekker posten in je normale SC"squote:
Ach zal vanzelf wel goedkomenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet het wel oppakken anders kom je er echt niet meer in. En je hele leven niks doen is ook niks natuurlijk
daar word ik genegeerdquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Befbekje is ook ongewenst hier, maar blijft ook posten. Dus ga maar lekker posten in je normale SC"s
Ga gewoon doen, gap.. Kamertje zoeken, desnoods in Haarlem of Diemen.. Go!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die laatste twee dingen heb je geen vervolgstudie nodig hoor
Alleen vieze skills voor die laatste
Smoofie is onze slowchatjosti.. Denkt dat 'ie tof is enzo, maar bestuurt de boel met zijn kinnetje, als je begrijpt wat ik bedoel..quote:
Nee joh gewoon doen, als je hier maar optyft.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:07 schreef dopfles1 het volgende:
ik zit te denken om een nieuw account te maken en weer te gaan posten in mn oude sc's
maar dat is wel aardig kansloos
Misschien moeten wij Befbekje en Elan ook negeren, maar we proberen downies altijd te helpen hierquote:
Laat je niet kisten he!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga gewoon doen, gap.. Kamertje zoeken, desnoods in Haarlem of Diemen.. Go!
kanker opquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
ah,
Ja dat bepaal ik zelf wel allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga gewoon doen, gap.. Kamertje zoeken, desnoods in Haarlem of Diemen.. Go!
Ach.. Ik ken het gemiddelde IQ van de gemiddelde Feyenoord-supporter en PSV-fan.. No worries..quote:
Voor welke Nederlandse club ben jij dan? Telstar?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ach.. Ik ken het gemiddelde IQ van de gemiddelde Feyenoord-supporter en PSV-fan.. No worries..
Dat doet Befbekje ook. Ik zou samen met hem een SC oprichten als ik jou wasquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:07 schreef dopfles1 het volgende:
ik zit te denken om een nieuw account te maken en weer te gaan posten in mn oude sc's
maar dat is wel aardig kansloos
Was bef maar zoals dopflesquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doet Befbekje ook. Ik zou samen met hem een SC oprichten als ik jou was.
Als je niks doet nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zal vanzelf wel goedkomen
Ik ben Telstar-supporter, ja.. En FC Castricum..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke Nederlandse club ben jij dan? Telstar?
Fccquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben Telstar-supporter, ja.. En FC Castricum..
Leo Driessen in de VBL SC genotquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben Telstar-supporter, ja.. En FC Castricum..
Jij bent stiekem best een toffe user..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk kangaroo filmpjes. Toffe dieren
Nee man je kost ons geld.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat me nou maar gewoon mijn gang gaan
Ach bij Ado kreeg je standaard een pingel tegen als ze achter stondenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:15 schreef Befbekje het volgende:
Alkmaarsche Boys A(llochtoon)14.. Wat een kutteam was dat! Ik heb de noppen van de mocro's nog in mijn knieën zitten..
Penoseclub.. Ik trek die H'kerkers sowieso niet..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach bij Ado kreeg je standaard een pingel tegen als ze achter stonden
Ach beter dan de beverwijkers, De Kennemers.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Penoseclub.. Ik trek die H'kerkers sowieso niet..
Niets mis met speld, gek..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker. Wat vind jij hiervan?
[..]
Daar komt Raffie vandaan.. Vanwaar ben jij weg?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach beter dan de beverwijkers, De Kennemers.
Hallo vriendquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
alles goed man? vbl SC is mn nieuwe verblijf voor zolang het duurt
Ik was er een van het zilveren hert. Al ben ik na de b/a'tjes geloof ik over gegaan naar casrc.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar komt Raffie vandaan.. Vanwaar ben jij weg?
Hoezo voor zolang het duurt ouwe reus?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Helemaal prima.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb het niet langer dan een week uitgehouden in KLB sc en R&P sc (voordat ik compleet genegeerd werdquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo voor zolang het duurt ouwe reus?
Wat ben je van plan?
Van de concurrentquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er een van het zilveren hert. Al ben ik na de b/a'tjes geloof ik over gegaan naar casrc.
Dan noem je ook de afvoerputjes van FOK op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb het niet langer dan een week uitgehouden in KLB sc en R&P sc (voordat ik compleet genegeerd werd)
SOW. KOEKOEK.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je eindelijk weer eens communiceren op niveau
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap hoe jij er in staat ja, maar voor mij is het vervelend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZOOOOOOquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een beetje controversieel zijn joh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb het niet langer dan een week uitgehouden in KLB sc en R&P sc (voordat ik compleet genegeerd werd)
Heb mijn hele carriere denk twee keer tegen fcc gespeeld, altijd gewonnen. Al denk ik dat nog wel dat ze binnen nu en 10 jaar gaan fuseren en Fc Noord End gaan heten oid. Puikman is ideaal voor woningen uiteraard, vooral nu de gemeente geen plek meer heeft.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijnt dat Stijn vrienden heeft gemaakt buiten de SC.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Stijn. Hoe is het vriend? We spreken elkaar de laatste tijd te weinig vind ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Stijn vrienden heeft gemaakt buiten de SC.
Vraag Wang mee xDquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat Ado Den Haag 112 jaar bestaat mag ik vrijdag iemand gratis mee nemen naar Ado-Vitesse. Wat attent.
Hij drinkt zelfs bierquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Stijn vrienden heeft gemaakt buiten de SC.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ontvangt toch geld omdat je in de bijstand zit
Dit is een verkapte wie-wilt-er-mee-post. Want we weten allemaal dat je RL geen vrienden hebt Haagsquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat Ado Den Haag 112 jaar bestaat mag ik vrijdag iemand gratis mee nemen naar Ado-Vitesse. Wat attent.
BOEM KNAL RAAKquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dat mag omdat er geen hond komt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal mij niets verbazen als dat hele stuk tot aan H'kerk nog een keer wordt volgebouwd..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb mijn hele carriere denk twee keer tegen fcc gespeeld, altijd gewonnen. Al denk ik dat nog wel dat ze binnen nu en 10 jaar gaan fuseren en Fc Noord End gaan heten oid. Puikman is ideaal voor woningen uiteraard, vooral nu de gemeente geen plek meer heeft.
Ik maak me gereed voor het voetbal straks, ik drink wat koffie, ik vier weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Stijn. Hoe is het vriend? We spreken elkaar de laatste tijd te weinig vind ik.
Denk dat Opper wel mee wil joh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een verkapte wie-wilt-er-mee-post. Want we weten allemaal dat je RL geen vrienden hebt Haags
Joh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat mag omdat er geen hond komt.
Dat gun je ook niemand.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel eens wat meer over de bewering van Nap.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me gereed voor het voetbal straks, ik drink wat koffie, ik vier weekend.
Jij valt bij deze af. Wat een nare sneer. Bah, hou ik niet van. Ik kots er op. W-A-L-G-E-L-I-J-K!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een verkapte wie-wilt-er-mee-post. Want we weten allemaal dat je RL geen vrienden hebt Haags
Ik woon toch bij mijn ouders. En zoveel geef ik nou ook weer niet uitquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Waar leef je dan van?
Vrijdags heb ik overdag met een groepje wat vazen bier weggedronken, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de bewering van Nap.
Ja, die zou een keer meegaan ja. LR ook.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat Opper wel mee wil joh.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdags heb ik overdag met een groepje wat vazen bier weggedronken, ja.
Ja, dan zijn ze voor eeuwig verbannen naar de vrijdagavond. En heel af en toe op een andere dag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag nog 14 potjes dan ben je er van af
Ohja ouders genot. Helaas krijg ik geen money meer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik woon toch bij mijn ouders. En zoveel geef ik nou ook weer niet uit
Het overwegen waard eigenlijk. Al moet ik wel inpakken voor de vakantie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat Opper wel mee wil joh.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij valt bij deze af. Wat een nare sneer. Bah, hou ik niet van. Ik kots er op. W-A-L-G-E-L-I-J-K!
Net als elk weekend dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. 3 maart wordt ie bezorgd. 3 maart neem ik vrij en dat weekend kom ik niet buiten
Zelda is wrs wel tofquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik, maar ik heb hem geannuleerd. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo enthousiast.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik, maar ik heb hem geannuleerd. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |