Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Je trekt op een bijzonder vreemde manier conclusies.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen jou vast zelf opbellen idd.
Net klaar met school?quote:
Mij wel, meestal om te zeggen dat ik het niet ben geworden bij die vacaturequote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen jou vast zelf opbellen idd.
Heb jij opleiding gevolgd bij MA?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je trekt op een bijzonder vreemde manier conclusies.
Halfjaartje ja.quote:
Ik moet eerst een goed portfolio opbouwen hèquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zegt onze Tong ook al jaren. Ik zie dat niet meer goedkomen
Watte?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb jij opleiding gevolgd bij MA?
Waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee daar ben ik ooit afgewezen
Welke school dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee daar ben ik ooit afgewezen
Je moest één of andere vage computertest maken en daaruit bleek dat je persoonlijkheid niet bij de opleiding paste ofzoquote:
Dat is wel heel vaag ja. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest één of andere vage computertest maken en daaruit bleek dat je persoonlijkheid niet bij de opleiding paste ofzo
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..quote:
En wat doe jij dan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag ja. Slaat nergens op.
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |