Ik hoop wel dat hij nog een bezoekje aan ons forum brengt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:07 schreef Caland het volgende:
KLB / Taser Politie koren op de molen van Gutmenschen,Black lives matter lui
Wat zou zijn aandoening zijn?
Bony in de spits is ook best primaquote:
Dat is ook eerlijker. Anders winnen die noob spelers omdat Ajax en PSV veel betere teams zijn. Nu gaat het echt om skillsquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt iedereen dus wel met redelijk dezelfde teams, zeker als de clubs mee sponsoren.
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook eerlijker. Anders winnen die noob spelers omdat Ajax en PSV veel betere teams zijn. Nu gaat het echt om skills
gaan ze dan draften ofzo?quote:
Ik heb de Vrij en Clasie in mijn FUT teamquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een team maken met alle ex-spelers van je club is dan wel weer leuk
Diego Costa MOTM beestquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de Vrij en Clasie in mijn FUT team.
Jij bent tering slecht anders had je die niet in je elftalquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met oud-Ajacieden kan je ook wel lekker elftal samenstellenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nauwelijks. Typisch won met 4-1 van mij. Hij Excelsior, ik Feyenoord. Maar ik leer snel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent tering slecht anders had je die niet in je elftal
Dat zal vast jaquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met oud-Ajacieden kan je ook wel lekker elftal samenstellen
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of nietquote:
Dit is wel ernstig gozerquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nauwelijks. Typisch won met 4-1 van mij. Hij Excelsior, ik Feyenoord. Maar ik leer snel.
Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast ja. Eriksen, Zlatan, Vertonghen, Sneijdertje.. etc
.
had ooit een volledig TOTY team met Messi en Ronaldo, 91 rating viel NIET mee te spelen. Ronaldo rende serieus als Beugelsdijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of niet
Er staat toch oud-Ajacieden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Jawel man. Is belangrijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of niet
Kun je beter Legend team maken Boer, Sar, Kluivert, bergkampquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
had ooit een volledig TOTY team met Messi en Ronaldo, 91 rating viel NIET mee te spelen. Ronaldo rende serieus als Beugelsdijk.
Oh ik probeerde wel altijd groene lijntjes te krijgen omdat autismegodquote:
Zitten die in het spel ja?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je beter Legend team maken Boer, Sar, Kluivert, bergkamp
Wat een kutspelquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Sneijder-Eriksen-Zyjech is shit. Draait om kracht man.
Opdoeken dat spel, uit dat licht, weg met die handel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Sneijder-Eriksen-Zyjech is shit. Draait om kracht man.
Ziyech is geen ex ajaciedquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Oy capt'n.quote:
Goede buitenspeler kon ik ook niet bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech is geen ex ajacied. Maar ja, dat is een prima elftal. Linksbackje Dijks
quote:
Ik zit aan de roti. Jullie?quote:
Ja dat was een paar jaar terug al, je moest vooral hard kunnen rennen en beuken en dan kwam je er doorheen. Matigjesquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Matuidi-Pogba dat soort spul is koekoek
Ja en nu?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit aan de roti. Jullie?
Game jij nogquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was een paar jaar terug al, je moest vooral hard kunnen rennen en beuken en dan kwam je er doorheen. Matigjes
?quote:
Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |