Ik hoop wel dat hij nog een bezoekje aan ons forum brengt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:07 schreef Caland het volgende:
KLB / Taser Politie koren op de molen van Gutmenschen,Black lives matter lui
Wat zou zijn aandoening zijn?
Bony in de spits is ook best primaquote:
Dat is ook eerlijker. Anders winnen die noob spelers omdat Ajax en PSV veel betere teams zijn. Nu gaat het echt om skillsquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt iedereen dus wel met redelijk dezelfde teams, zeker als de clubs mee sponsoren.
Dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook eerlijker. Anders winnen die noob spelers omdat Ajax en PSV veel betere teams zijn. Nu gaat het echt om skills
gaan ze dan draften ofzo?quote:
Ik heb de Vrij en Clasie in mijn FUT teamquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een team maken met alle ex-spelers van je club is dan wel weer leuk
Diego Costa MOTM beestquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de Vrij en Clasie in mijn FUT team.
Jij bent tering slecht anders had je die niet in je elftalquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met oud-Ajacieden kan je ook wel lekker elftal samenstellenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nauwelijks. Typisch won met 4-1 van mij. Hij Excelsior, ik Feyenoord. Maar ik leer snel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent tering slecht anders had je die niet in je elftal
Dat zal vast jaquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met oud-Ajacieden kan je ook wel lekker elftal samenstellen
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of nietquote:
Dit is wel ernstig gozerquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, ik speel dan ook nauwelijks. Typisch won met 4-1 van mij. Hij Excelsior, ik Feyenoord. Maar ik leer snel.
Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast ja. Eriksen, Zlatan, Vertonghen, Sneijdertje.. etc
.
had ooit een volledig TOTY team met Messi en Ronaldo, 91 rating viel NIET mee te spelen. Ronaldo rende serieus als Beugelsdijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of niet
Er staat toch oud-Ajacieden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Jawel man. Is belangrijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik merkte eigenlijk nooit echt verschil of de chemistry goed was of niet
Kun je beter Legend team maken Boer, Sar, Kluivert, bergkampquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |