quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
had ooit een volledig TOTY team met Messi en Ronaldo, 91 rating viel NIET mee te spelen. Ronaldo rende serieus als Beugelsdijk.
Oh ik probeerde wel altijd groene lijntjes te krijgen omdat autismegodquote:
Zitten die in het spel ja?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je beter Legend team maken Boer, Sar, Kluivert, bergkamp
Wat een kutspelquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Sneijder-Eriksen-Zyjech is shit. Draait om kracht man.
Opdoeken dat spel, uit dat licht, weg met die handel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Sneijder-Eriksen-Zyjech is shit. Draait om kracht man.
Ziyech is geen ex ajaciedquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Oy capt'n.quote:
Goede buitenspeler kon ik ook niet bedenkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziyech is geen ex ajacied. Maar ja, dat is een prima elftal. Linksbackje Dijks
quote:
Ik zit aan de roti. Jullie?quote:
Ja dat was een paar jaar terug al, je moest vooral hard kunnen rennen en beuken en dan kwam je er doorheen. Matigjesquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Matuidi-Pogba dat soort spul is koekoek
Ja en nu?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zit aan de roti. Jullie?
Game jij nogquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was een paar jaar terug al, je moest vooral hard kunnen rennen en beuken en dan kwam je er doorheen. Matigjes
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |