Cillessenquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
van der Wiel/Veltman-Alderweireld-Vertonghen-?
Eriksen-Sneijder-Ziyech
Suarez-Zlatan-?
Je trekt op een bijzonder vreemde manier conclusies.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen jou vast zelf opbellen idd.
Net klaar met school?quote:
Mij wel, meestal om te zeggen dat ik het niet ben geworden bij die vacaturequote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zullen jou vast zelf opbellen idd.
Heb jij opleiding gevolgd bij MA?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je trekt op een bijzonder vreemde manier conclusies.
Halfjaartje ja.quote:
Ik moet eerst een goed portfolio opbouwen hèquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zegt onze Tong ook al jaren. Ik zie dat niet meer goedkomen
Watte?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb jij opleiding gevolgd bij MA?
Waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee daar ben ik ooit afgewezen
Welke school dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohnee daar ben ik ooit afgewezen
Je moest één of andere vage computertest maken en daaruit bleek dat je persoonlijkheid niet bij de opleiding paste ofzoquote:
Dat is wel heel vaag ja. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest één of andere vage computertest maken en daaruit bleek dat je persoonlijkheid niet bij de opleiding paste ofzo
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..quote:
En wat doe jij dan?quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag ja. Slaat nergens op.
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je een MBO4? Ga dan CMD of MIC doen bij Hogeschool van Amsterdam vanaf komend schooljaar.. Dat biedt je voor de toekomst echt zoveel meer mogelijkheden..
MIC ook niets? Extra stages lopen enzo..quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.
[..]
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.
Alleen als je tieten hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
zijn mensen met 0% verstand van voetbal hier welkom?
Er zitten hier mensen met -100% verstand van voetbal.. Caland.. GGMM.. Doublepain.. Ik noem er een paar..quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
Geen idee, niet echt meer in verdiept. Maar eigenlijk heb ik niet echt zin in een vervolgstudiequote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
MIC ook niets? Extra stages lopen enzo..
Het gaat hier sowieso nauwelijks over voetbalquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
Er posten hier ook weleens wat Ajacieden mee, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
Van harte welkomquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
ah,
in KLB sc ben ik niet meer welkom (en ook niet in R&P sc)
dus jullie zijn gewaarschuwd.
Waar moet ik zondag gaan zuipen in Enschedequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso nauwelijks over voetbal
Oh tyft dan maar weer op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
ah,
in KLB sc ben ik niet meer welkom (en ook niet in R&P sc)
dus jullie zijn gewaarschuwd.
Zonde pik.. Echt.. Biedt je zoveel meer.. Netwerk bouwen, stages lopen, zuipen, neuken..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt meer in verdiept. Maar eigenlijk heb ik niet echt zin in een vervolgstudie
Ja hoor. Jancees post hier ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:59 schreef dopfles1 het volgende:
thxquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Van harte welkom.. Kijk wel uit voor eventuele bans.. Er wordt hier selectief omgegaan met wie wel en wie niet een ban krijgt voor wat dan ook..
Jij kunt het beste naar Stonewall of 't Bölke gaanquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar moet ik zondag gaan zuipen in Enschede
Caland, Jojoortje, charmed_angel, Doublepain..quote:
Je moet het wel oppakken anders kom je er echt niet meer in. En je hele leven niks doen is ook niks natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zal best kloppen dat ik daar niet helemaal had tussen gepast.
[..]
CMD open dag geweest, sprak mij totaal niet aan. Ik ken ook wel mensen die dat nu doen, en als ik hoor wat zij moeten maken dan ben ik blij dat ik dat niet ben gaan doen.
nice!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Caland, Jojoortje, charmed_angel, Doublepain..
Voor die laatste twee dingen heb je geen vervolgstudie nodig hoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zonde pik.. Echt.. Biedt je zoveel meer.. Netwerk bouwen, stages lopen, zuipen, neuken..
Befbekje is ook ongewenst hier, maar blijft ook posten. Dus ga maar lekker posten in je normale SC"squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |