Heb het niet langer dan een week uitgehouden in KLB sc en R&P sc (voordat ik compleet genegeerd werdquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo voor zolang het duurt ouwe reus?
Wat ben je van plan?
Van de concurrentquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er een van het zilveren hert. Al ben ik na de b/a'tjes geloof ik over gegaan naar casrc.
Dan noem je ook de afvoerputjes van FOK op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb het niet langer dan een week uitgehouden in KLB sc en R&P sc (voordat ik compleet genegeerd werd)
SOW. KOEKOEK.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je eindelijk weer eens communiceren op niveau
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap hoe jij er in staat ja, maar voor mij is het vervelend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ZOOOOOOquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een beetje controversieel zijn joh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb het niet langer dan een week uitgehouden in KLB sc en R&P sc (voordat ik compleet genegeerd werd)
Heb mijn hele carriere denk twee keer tegen fcc gespeeld, altijd gewonnen. Al denk ik dat nog wel dat ze binnen nu en 10 jaar gaan fuseren en Fc Noord End gaan heten oid. Puikman is ideaal voor woningen uiteraard, vooral nu de gemeente geen plek meer heeft.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schijnt dat Stijn vrienden heeft gemaakt buiten de SC.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Stijn. Hoe is het vriend? We spreken elkaar de laatste tijd te weinig vind ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Stijn vrienden heeft gemaakt buiten de SC.
Vraag Wang mee xDquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat Ado Den Haag 112 jaar bestaat mag ik vrijdag iemand gratis mee nemen naar Ado-Vitesse. Wat attent.
Hij drinkt zelfs bierquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Stijn vrienden heeft gemaakt buiten de SC.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ontvangt toch geld omdat je in de bijstand zit
Dit is een verkapte wie-wilt-er-mee-post. Want we weten allemaal dat je RL geen vrienden hebt Haagsquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat Ado Den Haag 112 jaar bestaat mag ik vrijdag iemand gratis mee nemen naar Ado-Vitesse. Wat attent.
BOEM KNAL RAAKquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee dat mag omdat er geen hond komt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal mij niets verbazen als dat hele stuk tot aan H'kerk nog een keer wordt volgebouwd..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb mijn hele carriere denk twee keer tegen fcc gespeeld, altijd gewonnen. Al denk ik dat nog wel dat ze binnen nu en 10 jaar gaan fuseren en Fc Noord End gaan heten oid. Puikman is ideaal voor woningen uiteraard, vooral nu de gemeente geen plek meer heeft.
Ik maak me gereed voor het voetbal straks, ik drink wat koffie, ik vier weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Stijn. Hoe is het vriend? We spreken elkaar de laatste tijd te weinig vind ik.
Denk dat Opper wel mee wil joh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een verkapte wie-wilt-er-mee-post. Want we weten allemaal dat je RL geen vrienden hebt Haags
Joh.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dat mag omdat er geen hond komt.
Dat gun je ook niemand.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertel eens wat meer over de bewering van Nap.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me gereed voor het voetbal straks, ik drink wat koffie, ik vier weekend.
Jij valt bij deze af. Wat een nare sneer. Bah, hou ik niet van. Ik kots er op. W-A-L-G-E-L-I-J-K!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een verkapte wie-wilt-er-mee-post. Want we weten allemaal dat je RL geen vrienden hebt Haags
Ik woon toch bij mijn ouders. En zoveel geef ik nou ook weer niet uitquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Waar leef je dan van?
Vrijdags heb ik overdag met een groepje wat vazen bier weggedronken, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over de bewering van Nap.
Ja, die zou een keer meegaan ja. LR ook.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat Opper wel mee wil joh.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdags heb ik overdag met een groepje wat vazen bier weggedronken, ja.
Ja, dan zijn ze voor eeuwig verbannen naar de vrijdagavond. En heel af en toe op een andere dag.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag nog 14 potjes dan ben je er van af
Ohja ouders genot. Helaas krijg ik geen money meer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik woon toch bij mijn ouders. En zoveel geef ik nou ook weer niet uit
Het overwegen waard eigenlijk. Al moet ik wel inpakken voor de vakantie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat Opper wel mee wil joh.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij valt bij deze af. Wat een nare sneer. Bah, hou ik niet van. Ik kots er op. W-A-L-G-E-L-I-J-K!
Net als elk weekend dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. 3 maart wordt ie bezorgd. 3 maart neem ik vrij en dat weekend kom ik niet buiten
Zelda is wrs wel tofquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik, maar ik heb hem geannuleerd. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |