Ach zal vanzelf wel goedkomenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je moet het wel oppakken anders kom je er echt niet meer in. En je hele leven niks doen is ook niks natuurlijk
daar word ik genegeerdquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Befbekje is ook ongewenst hier, maar blijft ook posten. Dus ga maar lekker posten in je normale SC"s
Ga gewoon doen, gap.. Kamertje zoeken, desnoods in Haarlem of Diemen.. Go!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die laatste twee dingen heb je geen vervolgstudie nodig hoor
Alleen vieze skills voor die laatste
Smoofie is onze slowchatjosti.. Denkt dat 'ie tof is enzo, maar bestuurt de boel met zijn kinnetje, als je begrijpt wat ik bedoel..quote:
Nee joh gewoon doen, als je hier maar optyft.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:07 schreef dopfles1 het volgende:
ik zit te denken om een nieuw account te maken en weer te gaan posten in mn oude sc's
maar dat is wel aardig kansloos
Misschien moeten wij Befbekje en Elan ook negeren, maar we proberen downies altijd te helpen hierquote:
Laat je niet kisten he!quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga gewoon doen, gap.. Kamertje zoeken, desnoods in Haarlem of Diemen.. Go!
kanker opquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
ah,
in KLB sc ben ik niet meer welkom (en ook niet in R&P sc)
dus jullie zijn gewaarschuwd.
Ja dat bepaal ik zelf wel allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga gewoon doen, gap.. Kamertje zoeken, desnoods in Haarlem of Diemen.. Go!
Ach.. Ik ken het gemiddelde IQ van de gemiddelde Feyenoord-supporter en PSV-fan.. No worries..quote:
Voor welke Nederlandse club ben jij dan? Telstar?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ach.. Ik ken het gemiddelde IQ van de gemiddelde Feyenoord-supporter en PSV-fan.. No worries..
Dat doet Befbekje ook. Ik zou samen met hem een SC oprichten als ik jou wasquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:07 schreef dopfles1 het volgende:
ik zit te denken om een nieuw account te maken en weer te gaan posten in mn oude sc's
maar dat is wel aardig kansloos
Was bef maar zoals dopflesquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doet Befbekje ook. Ik zou samen met hem een SC oprichten als ik jou was.
Als je niks doet nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zal vanzelf wel goedkomen
Ik ben Telstar-supporter, ja.. En FC Castricum..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor welke Nederlandse club ben jij dan? Telstar?
Fccquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben Telstar-supporter, ja.. En FC Castricum..
Leo Driessen in de VBL SC genotquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben Telstar-supporter, ja.. En FC Castricum..
Jij bent stiekem best een toffe user..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk kangaroo filmpjes. Toffe dieren
Nee man je kost ons geld.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat me nou maar gewoon mijn gang gaan
Ach bij Ado kreeg je standaard een pingel tegen als ze achter stondenquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:15 schreef Befbekje het volgende:
Alkmaarsche Boys A(llochtoon)14.. Wat een kutteam was dat! Ik heb de noppen van de mocro's nog in mijn knieën zitten..
Penoseclub.. Ik trek die H'kerkers sowieso niet..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach bij Ado kreeg je standaard een pingel tegen als ze achter stonden
Ach beter dan de beverwijkers, De Kennemers.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Penoseclub.. Ik trek die H'kerkers sowieso niet..
Niets mis met speld, gek..quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker. Wat vind jij hiervan?
[..]
Daar komt Raffie vandaan.. Vanwaar ben jij weg?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach beter dan de beverwijkers, De Kennemers.
Hallo vriendquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
alles goed man? vbl SC is mn nieuwe verblijf voor zolang het duurt
Ik was er een van het zilveren hert. Al ben ik na de b/a'tjes geloof ik over gegaan naar casrc.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daar komt Raffie vandaan.. Vanwaar ben jij weg?
Hoezo voor zolang het duurt ouwe reus?quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Helemaal prima.quote:Op woensdag 1 februari 2017 20:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |