SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2017 17:55:29 ]
ze is nog onderweg.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:01 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een haat op een anti haat protest
Kinderen misbruiken voor je politieke doeleindenquote:
Echt he.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kinderen misbruiken voor je politieke doeleinden
Rare jongen die GGMMquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
In Amersfoort is een schennispleger actief die masturbeert in bussen. De politie wil dat hij zich meldt op het bureau, anders worden camerabeelden van hem vertoond.
De man kwam eind december in beeld tijdens een busrit van Syntus bij de Hogeschool Utrecht. Hij ging naast een 19-jarige vrouw zitten en bevredigde zichzelf. Zij waarschuwde de chauffeur die 112 belde en de deuren van de bus probeerde te sluiten, maar de man wist te ontsnappen.
De politie zegt tegen RTV Utrecht dat de man dit vaker heeft gedaan in de bus. Hij krijgt nu de kans zich vrijwillig te melden. Doet hij dat niet, dan laat de politie beelden zien in Bureau Hengeveld, het opsporingsprogramma van RTV Utrecht.
Feyenoordsupporters protesteren wekelijks, toch is half Amsterdam naar Joden vernoemdquote:
?quote:
Doublepain en GGMM?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:26 schreef Smoofie het volgende:
The eenheid der twee torens van kwaad is weer aanwezig
Moge je het niet overleven, dan zou dat niet jammer zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een snee in mijn dikke teen.. Moge ik dit overleven..
Laten we het niet hopen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb een snee in mijn dikke teen.. Moge ik dit overleven..
Hij is kunstenaar (als in boekenschrijver) he. Vinden die, over het algemeen, linkse meisjes helemaal geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij zo rijk dan? Anders val je als meid toch niet op zo'n gozer
quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gladde praterquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
koeKoekquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik TR je de moeder, ouwe blauwe..
Misschien ook maar aan beginnen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is kunstenaar (als in boekenschrijver) he. Vinden die, over het algemeen, linkse meisjes helemaal geweldig.
Zwarte.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik TR je de moeder, ouwe blauwe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |