Hij heeft op dezelfde school Engels gehad als ik.quote:
Stonekool Englesh school?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft op dezelfde school Engels gehad als ik.
#leukfeitje
Aan de hand van Stepping Stones?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft op dezelfde school Engels gehad als ik.
#leukfeitje
Gelukkig nooit gebruikt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aan de hand van Stepping Stones?
Nee joh, blijven toch allemaal kut hoeren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
De meeste meiden vallen toch wel op iemand die er iets verzorgder uitziet
In de bovenbouw had ik bijna een jaar geen Engels gehad omdat mijn docente overspannen wasquote:
Watte?quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aan de hand van Stepping Stones?
Rare meisjesquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, blijven toch allemaal kut hoeren.
Had ik met Frans.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de bovenbouw had ik bijna een jaar geen Engels gehad omdat mijn docente overspannen was
Ik zou bij god niet meer weten welke methode wij gebruiktenquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stepping Stones was het lesprogramma Engels op mijn middelbare school..
Wij hadden Bien Parti.. Gelukkig had ik die boeken nog toen ik naar Brussel verkastequote:Op woensdag 1 februari 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet meer weten welke methode wij gebruikten![]()
Alleen voor Frans hadden we D'Accord weet ik nog
Voor Frans had ik in de derde klas een invaljuf waar iedereen gewoon buiten mocht chillen als ze er geen zin in hadden, want ze kon geen orde houden. Ook rekende ze altijd random antwoorden op toetsen goed #genotquote:
Ik deed altijd iene miene mutte met frans multiple gok vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Frans had ik in de derde klas een invaljuf waar iedereen gewoon buiten mocht chillen als ze er geen zin in hadden, want ze kon geen orde houden. Ook rekende ze altijd random antwoorden op toetsen goed #genot
Die middelbare schoolboeken moest je bij ons gewoon inleverenquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wij hadden Bien Parti.. Gelukkig had ik die boeken nog toen ik naar Brussel verkaste..
Ik heb hele toetsen volgeschreven met zelfverzonnen verhaaltjes omdat ik het toen weer niet had geleerdquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik deed altijd iene miene mutte met frans multiple gok vragen.
Ajax heeft wel een nieuwe E-speler aangetrokken, hafcfan en Brammess zijn hier erg tevreden mee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Davy tegenwoordig voor de Eagles?
Hier ook. En dan een boete als er wat mis mee was. Daarom beter niet inleveren en net doen of iedereen gek is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die middelbare schoolboeken moest je bij ons gewoon inleveren
Wij waren de laatste die met die module les kregen, dus mocht ze daarom houden..quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die middelbare schoolboeken moest je bij ons gewoon inleveren
En die werkboeken gingen toen hatseflats meteen de papiercontainer in.
Ik mocht niet mee doen bij de egels omdat ik voor Twente was. #Discriminatie.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Davy tegenwoordig voor de Eagles?
Ik snap niet zo goed dat je daarnaar gaat kijken. Ik vind het al kankersaai als we met vrienden fifa spelen en ik een beurtje moet overslaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een nieuwe E-speler aangetrokken, hafcfan en Brammess zijn hier erg tevreden mee.
Blijkbaar werkt het want dat Twitch oid gaat ook goed.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je daarnaar gaat kijken. Ik vind het al kankersaai als we met vrienden fifa spelen en ik een beurtje moet overslaan.
Ik snapte het nut van het kaften nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier ook. En dan een boete als er wat mis mee was. Daarom beter niet inleveren en net doen of iedereen gek is.
Ik heb gewoon EU LCS en Worlds van League of Legends zitten kijken. Nu denk ik echt; WHYquote:Op woensdag 1 februari 2017 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat je daarnaar gaat kijken. Ik vind het al kankersaai als we met vrienden fifa spelen en ik een beurtje moet overslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |