SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2017 13:47:56 ]
Bayern elk jaar kampioen, leuk.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Richten we toch onze eigen competitie op. Belgie, Duitsland en Nederland. Niks mis mee.
Echt bizar die gast.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
The_Donald die maanden schreeuwt voor legale migratie te zijn.
En nu legale migranten eruit wil hebben
bij welke ep ben je??quote:Op zondag 29 januari 2017 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Saind, ik laat het je weten als ik antwoord heb.
The Donald die notabene zelf tweede generatie migrant is.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
The_Donald die maanden schreeuwt voor legale migratie te zijn.
En nu legale migranten eruit wil hebben
Elke geloofwaardigheid weg.quote:
En z'n moppiequote:Op zondag 29 januari 2017 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Donald die notabene zelf tweede generatie migrant is.
trump heeft daar business zittenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft de emiraten, egypte, saudis niet verboden te komen. Daar komen de meeste terreurtjes vandaan en zij financieren een groot deel.
Leuk voetbal = resultaatquote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk man.
Een verrassende kampioen, en ze spelen ook leuk voetbal.
Waar heeft hij zijn roots liggen dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Donald die notabene zelf tweede generatie migrant is.
Wel iemand die zijn woord houdt. Wat een daadkrachtquote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
Duitslandquote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heeft hij zijn roots liggen dan?
Daadkracht die gelijk wordt teruggedraaid.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel iemand die zijn woord houdt. Wat een daadkracht
Ik vind een verbod zelf niet erg overigens. De meeste van die landen verbieden ook Israelis/joden dus tsjah.quote:
Deels toch? Alleen die mensen met een Visa mogen wel binnenkomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daadkracht die gelijk wordt teruggedraaid.
Niet helemaal, alleen als je al een visum hebt mag je toch nog wel naar binnen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daadkracht die gelijk wordt teruggedraaid.
Maar dat mag je niet zeggen van de mensen hoor! Trump is evil enzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind een verbod zelf niet erg overigens. De meeste van die landen verbieden ook Israelis/joden dus tsjah.
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deels toch? Alleen die mensen met een Visa mogen wel binnenkomen.
wordt het dan niet zijn VP?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je zulke achterlijke decreten doet is het wel heel snel afgelopen straks.
Kunnen ze er hopelijk een fatsoenlijke conservatief in zetten.
Legale migratie dus.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet helemaal, alleen als je al een visum hebt mag je toch nog wel naar binnen.
Het is vooral een zwak argument om jezelf met derde wereld landen als Iran en Yemen te vergelijken.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen van de mensen hoor! Trump is evil enzo.
En abortie afschaffen en nog meer christengekkies aan de macht. Nee dankje.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat maakt het toch niet ineens acceptabelquote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind een verbod zelf niet erg overigens. De meeste van die landen verbieden ook Israelis/joden dus tsjah.
Mwah nee, ik was bij ep 7. Heb er 4 achter elkaar gekeken.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo je hebt lekker doorgekeken dan, de tering.
Van die hippies word ik ook gek. Die zijn weer het andere uiterste. Al die linkse kutjes en feministen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je nog steeds pas bij die miniseries wasquote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah nee, ik was bij ep 7. Heb er 4 achter elkaar gekeken.
Zijn geen werkelijke feministen, zijn SJW's. De echte feministen moeten daar dus echt weer niks van hebben.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die hippies word ik ook gek. Die zijn weer het andere uiterste. Al die linkse kutjes en feministen.
Schijnbaar moeten mensen in de VS zich net zo druk maken over landen als Irak en Iran als hun eigen land van Trumpaanhang.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet ineens acceptabel
Of moet de VS z'n politiek gaan spiegelen aan die van Irak?
ggmm smoofie en ik zijn trotsquote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je nog steeds pas bij die miniseries was
Ik ben nu bij s02e05, best genot hoor
Idd. Sowieso belachelijk om zo fel tegen migranten van leer te trekken als Amerikaan, om obvious reasons. Zelf eerst de natives uitmoorden, vervolgens en masse vanuit Europa naar de VS migreren, dan slaven uit Afrika importeren om het vuile werk te doen. Mag ik even lachen.quote:
Wanneer ben jij begonnen met kijken? Niet zo lang geleden ook toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je nog steeds pas bij die miniseries was
Ik ben nu bij s02e05, best genot hoor
muricagodenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
Maar okay, weet je wie ook joden niet opnam in 1939?
Nee, maar ik vind dat de islam geen plaats moet krijgen in het westen. Moslims dusquote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet ineens acceptabel
Of moet de VS z'n politiek gaan spiegelen aan die van Irak?
Het gaat niet om alle migranten he. Het gaat om vluchtelingen en mensen uit Islamitische landen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Sowieso belachelijk om zo fel tegen migranten van leer te trekken als Amerikaan, om obvious reasons. Zelf eerst de natives uitmoorden, vervolgens en masse vanuit Europa naar de VS migreren, dan slaven uit Afrika importeren om het vuile werk te doen. Mag ik even lachen.
En dan houd je over het algemeen hoogopgeleide shias uit Iran buiten, die op een legale manier binnen zijn gekomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat de islam geen plaats moet krijgen in het westen. Moslims dus
ook niet.
Het is ook gewoon desastreus voor de handelsbetrekkingen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Die al een greencard hadden, dus permant citizen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Het gaat niet om alle migranten he. Het gaat om vluchtelingen en mensen uit Islamitische landen.
De echte feministen zijn vaak al oud..ish. Nieuwe radicale pot generatiequote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn geen werkelijke feministen, zijn SJW's. De echte feministen moeten daar dus echt weer niks van hebben.
Ergelijk vind ik wel dat mensen nu massaal allah gaan aanbidden in de Amerikaanse steden als solidariteit, de kanker wat ben je dan dom. Of dat domme wijf die allah akbur ging roepen vorige weekquote:
Zouden de rijen op de luchthavens nu langer worden denk je? Hebben maar 2 uur en 5 min op Atlanta.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die al een greencard hadden, dus permant citizen zijn.
Denk het wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zouden de rijen op de luchthavens nu langer worden denk je? Hebben maar 2 uur en 5 min op Atlanta.
Geloof niet dat hij evil is, maar het blijkt keer op keer dat het een vreemde snuiter is die met zijn manier van opereren misschien zakelijk wel wat successen heeft gehad, maar voor het politieke wereldtoneel zijn toch hele andere vaardigheden onmisbaar. Betekent niet dat hij bepaalde aspecten niet goed aanpakt of zal aanpakken.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Twee weken terug volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij begonnen met kijken? Niet zo lang geleden ook toch?
In het bedrijfsleven kun je iets aanpakken (zoals ie snel een decreet uitschrijft) en later de gevolgen rechttrekken. Zo werkt politiek niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij evil is, maar het blijkt keer op keer dat het een vreemde snuiter is die met zijn manier van opereren misschien zakelijk wel wat successen heeft gehad, maar voor het politieke wereldtoneel zijn toch hele andere vaardigheden onmisbaar. Betekent niet dat hij bepaalde aspecten niet goed aanpakt of zal aanpakken.
Maar die weigeren ze toch al op de luchthaven van vertrek? KLM heeft er al veel bij de gate laten staan.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het wel.
Zeker als er een vlucht met veel moslims rond die tijd aankomt.
Omdat KLM het ook niet weet.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar die weigeren ze toch al op de luchthaven van vertrek? KLM heeft er al veel bij de gate laten staan.
Ik wilde na de 4e ep nog doorkijken en daarna de stad in maar ik was te moe.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee weken terug volgens mij
Kijk het best wel traag, al ik heb er gisteren wel een paar achter elkaar gekeken.
Haha, die muur dan. Importtarieven voor mexico misschien....die hun eigen bevolking uiteindelijk gaat betalen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon desastreus voor de handelsbetrekkingen met de rest van de wereld.
Je bent een ouwe lul gewordenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde na de 4e ep nog doorkijken en daarna de stad in maar ik was te moe.
Socrates zei al dat je het antwoord in het midden vindt.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die hippies word ik ook gek. Die zijn weer het andere uiterste. Al die linkse kutjes en feministen.
Wauw, een politicus die zijn woord niet nakomt. Waar ken ik dat ook alweer van.. ojah.quote:
Religie moet sowieso geen extra ruimte krijgen. Dat is niet hetzelfde als een gebrek aan respect voor de persoonlijke levensinstelling van mensen, zolang deze levensinstelling geen externe effecten heeft.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat de islam geen plaats moet krijgen in het westen. Moslims dus
ook niet.
Dat weet ik, daar hadden we het ook over.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat niet om alle migranten he. Het gaat om vluchtelingen en mensen uit Islamitische landen.
Van Pechtold ga je die 500 krijgen als hij 76 zetels haalt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wauw, een politicus die zijn woord niet nakomt. Waar ken ik dat ook alweer van.. ojah.
Ik snap je Haags, ik snap je..quote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds 1,5 jaar.
ik krijg nog een rug van ruttequote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Pechtold ga je die 500 krijgen als hij 76 zetels haalt.
RIP Inso binnenkortquote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds 1,5 jaar.
Klopt, dat bedoel ik dus. Je hebt ook met veel emoties te maken, ook binnen het bedrijfsleven. Maar uiteindelijk is het jouw toko. Dat geldt niet voor de wereld waarin iedereen zijn eigen plekje heeft.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven kun je iets aanpakken (zoals ie snel een decreet uitschrijft) en later de gevolgen rechttrekken. Zo werkt politiek niet.
Dat is met de islam lastig, veel moslims hebben toch heel andere denkwijzen. En sinds het internet en saudi propoganda wordt het in de meeste gebieden steeds erger. Behalve IranGODquote:Op zondag 29 januari 2017 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Religie moet sowieso geen extra ruimte krijgen. Dat is niet hetzelfde als een gebrek aan respect voor de persoonlijke levensinstelling van mensen, zolang deze levensinstelling geen externe effecten heeft.
Islam is dan ook een politieke ideologie, geen geloof.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de islam lastig, veel moslims hebben toch heel andere denkwijzen. En sinds het internet en saudi propoganda wordt het in de meeste gebieden steeds erger. Behalve IranGOD
Zou Trump misschien mental zijn? Dubbele persoonlijkheid alles. Of gewoon een fulltime leugenaar die beweert dat je zelfs feiten kunt ontkennen.quote:
Ben zeer benieuwd wat Inso er van gaan vinden.quote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar, het heeft ook mooie kanten.
Ik vraag me af of Inso een strenge vader zal zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd wat Inso er van gaan vinden.
Hij heeft wel een jonger broertje en zusje, maar toch is het anders.
Wat ga jij stemmen a.s. verkiezingen?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wauw, een politicus die zijn woord niet nakomt. Waar ken ik dat ook alweer van.. ojah.
Pechtold. Wat een eng drammend kleutertje vind ik dat.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Pechtold ga je die 500 krijgen als hij 76 zetels haalt.
Denk het wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Inso een strenge vader zal zijn.
Huh maar meisjes poepen toch niet?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt er een hoop liefde voor terug.
En een hoop stront.
Nare man ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pechtold. Wat een eng drammend kleutertje vind ik dat.
Blanco of piraten partij, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen a.s. verkiezingen?
Naja, als basis is Islam niet slecht. Vergis je niet,vroegah waren moslims best open en namen ze de koran niet al te letterlijk en hun andete heilige boeken helemaal niet. Waren open voor sex, drank etc. Maar macht en slechte ontwikkelingen heeft alles doen veranderenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Islam is dan ook een politieke ideologie, geen geloof.
Haha ja...quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar meisjes poepen toch niet?
Gooi je zelf weg. Piratenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blanco of piraten partij, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.
Hij gaat het vast proberen, toch Inso? Maar ik denk als eventueel dochterlief hem poppig aan kijkt dat ze alles voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Inso een strenge vader zal zijn.
Je hebt nog steeds liberale stromingen binnen de islam, jammer alleen dat die de rest van het domme volk niet bereikt. Zijn die lui al verlicht?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, als basis is Islam niet slecht. Vergis je niet,vroegah waren moslims best open en namen ze de koran niet al te letterlijk en hun andete heilige boeken helemaal niet. Waren open voor sex, drank etc. Maar macht en slechte ontwikkelingen heeft alles doen veranderen.
De Islam moet zichzelf corrigeren, het is de vraag of wij ze die tijd gaan gunnen. Qua gevoel willen mensen dat niet, maar rationeel gezien zullen we weinig keuze hebben. Daarnaast hebben wij zelf ook de plicht om dan voor onze eigen waarden te blijven staan. In dat opzicht vind ik al die linkse jankfiguren verschrikkelijk gevaarlijk sneeuwvlokjesvolk.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de islam lastig, veel moslims hebben toch heel andere denkwijzen. En sinds het internet en saudi propoganda wordt het in de meeste gebieden steeds erger. Behalve IranGOD
Mensen in mijn omgeving zeggen dat ik strenger ben dan haar moeder.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat het vast proberen, toch Inso? Maar ik denk als eventueel dochterlief hem poppig aan kijkt dat ze alles voor elkaar krijgt.
Sowieso wel, dan gaat het pas genot worden als het prinsesje gaat puberenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat het vast proberen, toch Inso? Maar ik denk als eventueel dochterlief hem poppig aan kijkt dat ze alles voor elkaar krijgt.
Heerlijk he.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Haags we zijn dus begonnen met groentehapjes. Goeiedag die luiers
Waarom geen VVD? (ben benieuwd wat je overwegingen zijn)quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijne zit nu al in de peuter pubertijd. Godtering.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel, dan gaat het pas genot worden als het prinsesje gaat puberen
De sociale druk is immens.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, als basis is Islam niet slecht. Vergis je niet,vroegah waren moslims best open en namen ze de koran niet al te letterlijk en hun andete heilige boeken helemaal niet. Waren open voor sex, drank etc. Maar macht en slechte ontwikkelingen heeft alles doen veranderen.
Wij zijn sowieso hele relaxte ouders. Heeft wel een positieve uitwerking naar het kind toe ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel.
Volgens mij ben jij wel relaxed als vader.
Zit ze in de "Waarom?" fase?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne zit nu al in de peuter pubertijd. Godtering.
Nog niet. Hij stopt wel alles in z'n mond en kwijlt als de neet. Misschien tandjes in aantocht.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk he.
Heeft ie al tandjes? Dat is helemaal een genot.
Ja moet ook wel natuurlijk als je je kind zelfstandig en zelfverzekerd wil maken denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso hele relaxte ouders. Heeft wel een positieve uitwerking naar het kind toe ook.
- liegenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom geen VVD? (ben benieuwd wat je overwegingen zijn)
Mijn neefje stopt hier altijd de afstandsbedieningen in zijn mondquote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet. Hij stopt wel alles in z'n mond en kwijlt als de neet. Misschien tandjes in aantocht.
Good luck. Hoop dat ie geen last er van heeft. Anders is een zetpil goud waard voor als je nachtrust wilt hebben.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet. Hij stopt wel alles in z'n mond en kwijlt als de neet. Misschien tandjes in aantocht.
Ik vind die sprongetjes al een ramp.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne zit nu al in de peuter pubertijd. Godtering.
Zeker.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet ook wel natuurlijk als je je kind zelfstandig en zelfverzekerd wil maken denk ik.
Vreemde opmerking, kijk naar de PvdA. Nu nog maar op 10 zetels, dat is dus evenveel als 50PLUS; een partij die tot een paar jaar geleden niet bestond. Ook de politiek zal veranderen.quote:
Mijn nichtje heeft er geen last van gehad. Binnenkort begint het lopen genot.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Good luck. Hoop dat ie geen last er van heeft. Anders is een zetpil goud waard voor als je nachtrust wilt hebben.
Kun je altijd nog op een betrouwbare partij als het CDA stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
- liegen
- mark rutte
- hebben justitie verneukt
- verneuken de woningmarkt
- ik heb geen modaal inkomen, en ik denk dat ook niet
- ben niet rijk
dus dan heeft het weinig zin om op een partij te stemmen dat vooral met zichzelf bezig is.
Mijn neefje is al begonnen met het oefenen van lopenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft er geen last van gehad. Binnenkort begint het lopen genot.
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.quote:
hoe oudquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is al begonnen met het oefenen van lopen
Er moet meer aandacht worden geschonken aan het digitale era gebeuren, ministerie van moderne/digitale zaken lijkt mij geen verkeerd probleem. Daarnaast zijn de PP mensen nog jong, een beetje wat ik ook nog ben.quote:
Beter!quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft er geen last van gehad. Binnenkort begint het lopen genot.
Piraten zijn nu gewoon te slecht. Daar zitten echt incapabele mensenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemde opmerking, kijk naar de PvdA. Nu nog maar op 10 zetels, dat is dus evenveel als 50PLUS; een partij die tot een paar jaar geleden niet bestond. Ook de politiek zal veranderen.
De politiek zal veranderen, maar de doelgroep van de piraten is te klein. In Nederland is het nauwelijks een issue.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemde opmerking, kijk naar de PvdA. Nu nog maar op 10 zetels, dat is dus evenveel als 50PLUS; een partij die tot een paar jaar geleden niet bestond. Ook de politiek zal veranderen.
Ben eigenlijk niet zo van de middeltjes.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Good luck. Hoop dat ie geen last er van heeft. Anders is een zetpil goud waard voor als je nachtrust wilt hebben.
Ik haat dat soort kinderen in de supermarktquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.
Het ergste sprongetje komt nog.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind die sprongetjes al een ramp.Net weer eentje gehad. Lag een paar dagen geleden ineens op z'n buik. Helemaal trots kijken.
In bijna alle programma's is er aandacht voor.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er moet meer aandacht worden geschonken aan het digitale era gebeuren, ministerie van moderne/digitale zaken lijkt mij geen verkeerd probleem. Daarnaast zijn de PP mensen nog jong, een beetje wat ik ook nog ben.
Alleen in de programma's ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In bijna alle programma's is er aandacht voor.
Wij ook niet. Maar als je tot 5 uur 's nachts een jankende baby hebt die weigert te slapen en je wekker gaat om 6 uur dan denk je de volgende nacht toch echt van we stoppen er even wat in.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo van de middeltjes.
Jij hebt sowieso een hekel aan kinderen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haat dat soort kinderen in de supermarkt
ja misschien eens ten uiting brengen ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In bijna alle programma's is er aandacht voor.
Nee, dat klopt ook niet. Gebeurd veel de laatste tijd. Alle Smart City ontwikkelingen, investeringen in digitale infrastructuur, discussies over privacy.quote:
Jij vindt het chill als er van die mormels aan het krijsen zijn in het openbaar?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een hekel aan kinderen.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
No way.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.
Liegen doen ze allemaal. Mark Rutte maakt wel afwegingen in het belang van Nederland en blijft bewust van het effect van wat hij zegt, dat vind ik sterk van hem. Minder vind ik dat hij meegaat in wat populistisch taalgebruik om stemmers van de PVV te stelen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
- liegen
- mark rutte
- ben niet rijk
dus dan heeft het weinig zin om op een partij te stemmen dat vooral met zichzelf bezig is.
Jij komt altijd met fantastisch nieuws.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ergste sprongetje komt nog.11 maanden sprong was hier het heftigst.
Als het niet mijn eigen kind is dan kan ik mij er wel aan ergeren ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij vindt het chill als er van die mormels aan het krijsen zijn in het openbaar?
lolquote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
No way.
Ik ken daar een condoom reclame van.
Dat lijkt me echt leuk.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is al begonnen met het oefenen van lopen
PVV ook en dat is de grootste partij in de peilingen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Piraten zijn nu gewoon te slecht. Daar zitten echt incapabele mensen
Hoeft niet bij elk kind zo te zijn he.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij komt altijd met fantastisch nieuws.
Oh dat lijkt me zo genant in de supermarktquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PVV heeft een paar prima politici. Bij de piraten is er meer gedoe in de partij dan bij de PVV.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PVV ook en dat is de grootste partij in de peilingen.
lekker zegquote:
One issue partijen zijn dan ook prima. Zolang ze niet te groot worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
1.Privacy van burgers dient gewaarborgd te worden
2.Vertrouwelijke gegevens moeten veiliger worden opgeslagen en zorgvuldiger worden gebruikt
3.Burgerrechten verdedigen in een informatiesamenleving
4.Overheid open en inzichtelijk maken
5.Het delen van cultuur en informatie bevorderen, mede door het auteursrecht te hervormen
6.Het patentsysteem hervormen ter bevordering van innovatie en kennisdeling
7.Merkenrecht moet slechts ter identificatie van de producent dienen
8.E-Democracy
Alle standpunten. Is one issue. Privacy en veiligheid is een lastig vraagstuk.
Oehhhh walgelijkquote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het niet mijn eigen kind is dan kan ik mij er wel aan ergeren ja.
Dan loop ik met met hem mee aan zijn handjes en dan mag hij een stukje los lopen, vindt hij mooi hoorquote:
hoezo dat?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
mijn zusje was motorisch gestoord eerst met lopen
Leuk is anders. Ze is dol op eierkoeken. Eerste waar je altijd tegenaan loopt hier in de supermarkt is een muur aan eierkoeken.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo genant in de supermarkt
Tot nu toe klopt het precies met dat klotenboek. Ik lees bewust niet verder.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft niet bij elk kind zo te zijn he.
Je gaat alleen niet voldoende mensen vinden die dit het belangrijkste vinden. 50+ of dieren (duurzaamheid, milieu) lukt dat wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
One issue partijen zijn dan ook prima. Zolang ze niet te groot worden.
Kinderen kunnen echt vervelend zijn, maar dat komt vaak doordat de ouders hun kinderen geen emotionele/psychologische vaardigheden kunnen geven omdat ze zichzelf al niet in de hand hebben. Ben daar inmiddels wel rotsvast van overtuigd.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een hekel aan kinderen.
Ja, maar ze pleuren wel vaak vies hard. Schrik je je rot elke keer.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lopen ze ineens rondjes om de tafel, met de handjes stevig vast.
Doos bier mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Saind het volgende:
Ik heb een neefje van 2
nooit gezien
Ga wel een keer op bezoek als ie 18 is
Mag ik m'n koffie wel ergens anders neerzetten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lopen ze ineens rondjes om de tafel, met de handjes stevig vast.
Elke partij liegtquote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
- liegen
- mark rutte
- ben niet rijk
Dat gaan we zien.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat alleen niet voldoende mensen vinden die dit het belangrijkste vinden. 50+ of dieren (duurzaamheid, milieu) lukt dat wel.
Ik vind dat pleuren niet echt erg eigenlijk. Is toch allemaal met vallen en opstaan. Wat dat betreft ben ik dan wel weer hard misschien.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar ze pleuren wel vaak vies hard. Schrik je je rot elke keer.
Ik zou niet weten wat ik er dan mee aan moet denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk is anders. Ze is dol op eierkoeken. Eerste waar je altijd tegenaan loopt hier in de supermarkt is een muur aan eierkoeken.
Mja, het staat zo raar om via de kassa's de supermarkt te betreden he....
Te mooiquote:Op zondag 29 januari 2017 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan loop ik met met hem mee aan zijn handjes en dan mag hij een stukje los lopen, vindt hij mooi hoor
Yep, zeker weten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag ik m'n koffie wel ergens anders neerzetten.
later als je groot bentquote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke partij liegt.
En later heb je wel bovem modaal. Stem voor je toekomst. Stem VVD
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan stemmen. Je geeft niet eens een signaal af.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.
En als dat zo is, wat dan nog?
Is toch leuk man, die koters.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Saind het volgende:
Ik heb een neefje van 2
nooit gezien
Ga wel een keer op bezoek als ie 18 is
is vaak een of ander.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn neefje liep los met 11 maand. Alleen praten is weer kut nog.
Wat een dom gelul.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan stemmen. Je geeft niet eens een signaal af.
50plus is echt pure kankerquote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik 50plus misschien nog wel walgelijker dan de SGP
Die fase ken ik ook nog ja, toen rolde hij de hele tuin door hier en lag hij in de bosjesquote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Te mooiBen nu al trots dat hij rolt.
Ik ook. Egoïstische babyboomers.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
Ligt beetje aan je vloer, had in oude huis natuursteen. Nu gewoon tapijt en dan boeit het niks.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat pleuren niet echt erg eigenlijk. Is toch allemaal met vallen en opstaan. Wat dat betreft ben ik dan wel weer hard misschien.
Zijn vaak gewoon signalen van kinderen die steevast genegeerd worden door de ouders, net op het moment weggaan als het kind honger heeft is niet handig bijvoorbeeld. Dan weet je al dat het een hel gaat worden met alles wat je gaat doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kinderen kunnen echt vervelend zijn, maar dat komt vaak doordat de ouders hun kinderen geen emotionele/psychologische vaardigheden kunnen geven omdat ze zichzelf al niet in de hand hebben. Ben daar inmiddels wel rotsvast van overtuigd.
Mijn neefje brabbelt alleen maar onverstaanbare onzin.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is vaak een of ander.
Mijn zusje kon heel vroeg (tamelijk goed) praten maar liep ook pas rond 14 maanden echt goed.
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tot nu toe klopt het precies met dat klotenboek. Ik lees bewust niet verder.
Kinderen moeten juist vaak vallen. Zo leren ze dan ook om goed te vallen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat pleuren niet echt erg eigenlijk. Is toch allemaal met vallen en opstaan. Wat dat betreft ben ik dan wel weer hard misschien.
Eens. Over egoïstisch gedachtegoed gesproken. Beetje mensen die over 10-15 jaar de pijp uit zijn mee laten beslissen over lange-termijn issues.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
Negeren.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er dan mee aan moet denk ik.
Dat is echt wel het belangrijkste imo van een partijquote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
VNL was wel oke als de leiders ervan niet van die idioten waren.
Zou ik het irritant vinden voor de andere mensen daarquote:
Zeker nooit een speen gehad? Dan praten ze vaak eerder en beter dan leeftijdsgenootjes die dat wel hadden.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is vaak een of ander.
Mijn zusje kon heel vroeg (tamelijk goed) praten maar liep ook pas rond 14 maanden echt goed.
Je vergroot de kans op een zetel door er zelf op te stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft een stem op de piratenpartij als ze geen zetel halen?
van klaveren en bontes idioten?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
VNL was wel oke als de leiders ervan niet van die idioten waren.
Rijkste bevolkingsgroep geloof ik, en maar kankeren dat ze het zo zwaar hebbenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Over egoïstisch gedachtegoed gesproken. Beetje mensen die over 10-15 jaar de pijp uit zijn mee laten beslissen over lange-termijn issues.
We hebben onze schoonmaakmiddelen ook onderin het kastje. Moet ook op een andere plek.quote:
Daar heb je gelijk in ja. Wij hebben laminaat en in de keuken tegels. Daar vallen is wel wat pijnlijker idd. Wij hebben een glazen tafel, niet echt ideaal.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt beetje aan je vloer, had in oude huis natuursteen. Nu gewoon tapijt en dan boeit het niks.
Ook ronde tafel gekocht
Lees eens wat ik typ. Als ze geen zetel halen (en die kans is enorm), wat is dan het effect geweest van je stem.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergroot de kans op een zetel door er zelf op te stemmen.
Wat is dat voor rare vraag...
Piratenpartij scoort denk ik niet meer dan 40k/45k votes. Dus geen zetelquote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee nooit speenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker nooit een speen gehad? Dan praten ze vaak eerder en beter dan leeftijdsgenootjes die dat wel hadden.
Maar one issue is wel heel extreem bij die gasten. Neem toch aan dat meer zaken je bezighouden?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom moet het super koud en slecht weer zijn. Dan blijven de oudjes thuis en de tokkies ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Over egoïstisch gedachtegoed gesproken. Beetje mensen die over 10-15 jaar de pijp uit zijn mee laten beslissen over lange-termijn issues.
Gemiddeld wel en er is nog nooit een generatie geweest in Nederland die het zo goed heeft gehad in de historie van ons land.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Rijkste bevolkingsgroep geloof ik, en maar kankeren dat ze het zo zwaar hebben
Ja, een paar bulten op het hoofd is niets mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kinderen moeten juist vaak vallen. Zo leren ze dan ook om goed te vallen.
Ouders die te voorzichtig zijn, als hun kinderen dan een keer vallen, is de kans groter dat ze wat breken oid.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat kun je wel van iedere stem zeggenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lees eens wat ik typ. Als ze geen zetel halen (en die kans is enorm), wat is dan het effect geweest van je stem.
Daar trek ik mij bijzonder weinig van aan wat anderen ervan vinden.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik het irritant vinden voor de andere mensen daarEn die je dan ook aankijken "doe je nog wat aan dat kind?"
Eh, uh, ja, eh...quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
En als ze iets pakt wat niet mag en je lachend aankijkt?
Maar hun hebben ook armoe gekend, flinke economische crisis in de jaren 80. En na de oorlog was ook kut.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liegen doen ze allemaal. Mark Rutte maakt wel afwegingen in het belang van Nederland en blijft bewust van het effect van wat hij zegt, dat vind ik sterk van hem. Minder vind ik dat hij meegaat in wat populistisch taalgebruik om stemmers van de PVV te stelen.
Dat is politiek. Mark Rutte maakt geen afwegingen in het belang van Nederland, want dan hadden 'we' het geld al terug gehad uit griekenland en dat gestopt in het eigen land. Daarnaast neem ik ze elke fout bij justitie, het verminderen van de rechtsbijstand, verhogen griffierrecht en het meer voor minder doen in de praktijk kwalijk.
In welke zin verneukt de VVD de woningmarkt?
.
Geen idee, waarom nog steeds die hypotheekrenteaftrek behouden? Houdt de leningen kunstmatig te hoog qua rente. Al weet ik dat Zijlstra eindelijk heeft toegeven dat ze het gaan aanpakken, maar VVD kennende duurt dat nog zes kabinetten. Daarnaast zie het geweldige vraagstuk van de vrije huur sector, mensen kunnen niet kopen, maar komen niet in aanmerking voor sociale huur en zijn dus overgeleverd aan de vrij sector. Leuk is de vrije sector niet.
Modaal inkomen kun je ook krijgen doordat de economie aansterkt en ondernemerschap wordt gepromoot. Vind dat de VVD Nederland netjes door de economische crisis heeft geloodst, dat was echt geen makkelijke taak.
Waarom moet je rijk zijn om VVD te stemmen?
Omdat zij de partij zijn die voor de rijkere opkomen. Ik ben student he kapi, ik wil geld in het onderwijs, niet afroming daarvan. Ik zal de eerst komende vier jaar geen modaal inkomen verkrijgen dus zal ik het niet in mijn hoofd halen. VVD met hun speerpunt: "Nederlandse tradities, waarden en vrijheden dienen in het onderwijs te worden verankerd. " Succes, daar falen ze een beetje opzichtig in de grote steden. Men kan daar niet eens meer praten of de holocaust.
Nee, zit een verschil tussen nu al weten dat ze geen zetel halen of het verschil tussen bijv 15 en 16 zetels halen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat kun je wel van iedere stem zeggen
als het cda geen extra zetel haalt door jouw stem wat is dan het effect geweest van je stem
Yep, of batterijen..quote:Op zondag 29 januari 2017 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben onze schoonmaakmiddelen ook onderin het kastje. Moet ook op een andere plek.
Gaat echt nog wel eens fout hoor. Ze hoeven maar een halve minuut alleen te zijn.
Ik vind dat wel ongemakkelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar trek ik mij bijzonder weinig van aan wat anderen ervan vinden.
Ja, dan heb je gestemd op de Piratenpartj. Dan hebben zij dus een extra stem. Dat is het effect, maar dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lees eens wat ik typ. Als ze geen zetel halen (en die kans is enorm), wat is dan het effect geweest van je stem.
Huizen van guldenprijzen zijn huizen in europrijzen geworden zonder dat ze er iets voor hoefden te doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hun hebben ook armoe gekend, flinke economische crisis in de jaren 80. En na de oorlog was ook kut.
blijven leven.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Huizen van guldenprijzen zijn huizen in europrijzen geworden zonder dat ze er iets voor hoefden te doen.
Ben je echt zo dom?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dan heb je gestemd op de Piratenpartj. Dan hebben zij dus een extra stem. Dat is het effect, maar dat weet jij ook wel.
Kom net uit de sportschool, eet kwark en gooi zo nog een banaan naar binnen. Dan naar de Kuipquote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb net een visje gegeten, dus het gaat uitstekend. Daar?
Maar daar hebben wij ook van geprofiteerd, toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Huizen van guldenprijzen zijn huizen in europrijzen geworden zonder dat ze er iets voor hoefden te doen.
alsof een stem op een centrumpartij zoveel zin heeft in een poldermodelquote:
Ik heb soms wel eens discussies op twitter met hun nummer 2, je moet je als politicus wel heel erg achter de oren krabben als je er uitgepraat wordt door een studentjequote:
Als kinderen van die ouders?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar daar hebben wij ook van geprofiteerd, toch?
De meeste 50 plus stemmers moeten nog met pensioen gaan. Zij hebben vaak kooowoningen en een opgebouwd pensioen en lopen nu al te janken. De 80+'ers hebben het wel kut. Maarja...om nou alles af te stemmen voor een groep die binnen een paar jaar gone is.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zijn gestopt met werken toen ze 55 waren. 20 jaar lang minstens 6 maanden per jaar op vakantie gegaan. En ze hadden gewoon ambtenaren baantjes e.d.
Gun het hen van harte hoor, maar die generatie moet niet mekkeren.
Opper stemt op cda uit een soort misplaatst gevoel van nostalgie want vroeger was iedereen beschaafd en altijd netjes enzoquote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsof een stem op een centrumpartij zoveel zin heeft in een poldermodel
Ja, wat dat betreft ben ik denk ik wel een controlfreak. Kijk, met vallen enzo geen problemen. Maar met dingetjes die ze in de mond kunnen stoppen, of dingen wat op hen kan vallen (staande tv ofzo) ben ik wel Pietje precies.quote:
Ja, alleen de extremen kunnen nooit regeren. Juist centrumpartijen kunnen het meeste van hun programma realiseren.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsof een stem op een centrumpartij zoveel zin heeft in een poldermodel
Keer gepraat met de dude die voor hen in Brussel zat, die gast was echt retardedquote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens discussies op twitter met hun nummer 2, je moet je als politicus wel heel erg achter de oren krabben als je er uitgepraat wordt door een studentje.
Ik ben het een keer niet eens met Opper.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens Opper gaat Ado straks winnen.
Heb ik al gezegd dat Stijn en ik heel blij zijn met de positie van HSV.
Mijn vraagstelling is heel reëel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vraagstelling is gewoon suggestief, dan ga ik er ook niet serieus op in.
Buum is anti-putin.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Opper stemt op cda uit een soort misplaatst gevoel van nostalgie want vroeger was iedereen beschaafd en altijd netjes enzo
Nee hoor, voornamelijk voor de centrumrechtse standpunten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Opper stemt op cda uit een soort misplaatst gevoel van nostalgie want vroeger was iedereen beschaafd en altijd netjes enzo
Ja, maar eigenlijk kan je het nooit goed doen. Dan heb je dat onder controle en dan komen ze met iets anders waarvan je denkt; ohja fuck.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben ik denk ik wel een controlfreak. Kijk, met vallen enzo geen problemen. Maar met dingetjes die ze in de mond kunnen stoppen, of dingen wat op hen kan vallen (staande tv ofzo) ben ik wel Pietje precies.
Voor de buhne, zal hem werkelijk worst wezen denk ik zo.quote:
Om vervolgens daar aan het bier te gaan en om in de rust een paar broodjes beenham naar binnen te kanen?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom net uit de sportschool, eet kwark en gooi zo nog een banaan naar binnen. Dan naar de Kuip
Ook niet deel 2? Jammer.quote:
Jaquote:
Nee lieverd dat niet. Hoewel ik nog altijd twijfel om te gaan eigenlijk. Ik heb helemaal geen zin om naar de Kuip te gaanquote:Op zondag 29 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om vervolgens daar aan het bier te gaan en om in de rust een paar broodjes beenham naar binnen te kanen?
Ja dat zal best.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk kan je het nooit goed doen. Dan heb je dat onder controle en dan komen ze met iets anders waarvan je denkt; ohja fuck.
Onlo is een geheel onthoudende pussyboyquote:Op zondag 29 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om vervolgens daar aan het bier te gaan en om in de rust een paar broodjes beenham naar binnen te kanen?
Blijf je toch lekker thuis. Gaan we trollen in het livetopic.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee lieverd dat niet. Hoewel ik nog altijd twijfel om te gaan eigenlijk. Ik heb helemaal geen zin om naar de Kuip te gaan
Je blaat wel veel over respect voor mekander enzoquote:Op zondag 29 januari 2017 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, voornamelijk voor de centrumrechtse standpunten.
Matige tt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kind die de boel lekker uitdaagt wel fijn hoor.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef onlogisch het volgende:
ADO gaat heel pijnlijk verkracht worden.
Tuurlijk. Beetje pit er in, hopla.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kind die de boel lekker uitdaagt wel fijn hoor.
Dat is ook belangrijk ja. Maar dat zouden alle partijen na moeten streven.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Je blaat wel veel over respect voor mekander enzo
schijtirritant
Ik overweeg het serieusquote:Op zondag 29 januari 2017 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis. Gaan we trollen in het livetopic.
Is een non-issuequote:Op zondag 29 januari 2017 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk ja. Maar dat zouden alle partijen na moeten streven.
The expanse ben ik weer zo doorheen ben ik bangquote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vraagstelling is gewoon suggestief, dan ga ik er ook niet serieus op in.
Die wedstrijden om 16.45 zijn bij mij vaak ook van die wellus/nietus wedstrijdjes. Kut tijd dus.quote:
Over 2 dagen begint het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The expanse ben ik weer zo doorheen ben ik bangNet weer 3 afleveringen gekeken omdat ik mijzelf buiten had gesloten
Wie wordt de lijsttrekker?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:33 schreef Smoofie het volgende:
Waarom richten de gelijkgestemden op VBL niet een eigen partij op? Beetje hypen bij de jongeren met social media en we hebben een loon en wachtgeld
Stijn.quote:
Wie is het meest diplomatiek en mondig? Ik ben te kortaf, hard en extreem.quote:
Dat ben ikquote:Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie is het meest diplomatiek en mondig? Ik ben te kortaf, hard en extreem.
Typischquote:Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Makkiequote:Op zondag 29 januari 2017 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
Wat moet ik doen met m'n voetbalpoules? ALLES in me zegt dat Feijenoord dit niet gaat winnen.
Dan moeten we steven weer even opsnorrenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeer ergerlijk. Studenten en starters kaalplukken en de hypotheek-rente aftrek voor mensen die het prima kunnen betalen in stand houden. Als je de ladder hebt beklommen is het je morele plicht om degene die onderaan staat omhoog te helpen. (Vond ik een mooie uitspraak, dus jat hem even)quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
HMFquote:Op zondag 29 januari 2017 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan moeten we steven weer even opsnorren
HRA is al beperkt. Afschaffen is prima, maar wel met een belastingverlaging ter compensatie.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer ergerlijk. Studenten en starters kaalplukken en de hypotheek-rente aftrek voor mensen die het prima kunnen betalen in stand houden. Als je de ladder hebt beklommen is het je morele plicht om degene die onderaan staat omhoog te helpen. (Vond ik een mooie uitspraak, dus jat hem even)
Vind je het gek dat alle nakomelingen als sneeuwvlokjes zijn opgevoed.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zijn gestopt met werken toen ze 55 waren. 20 jaar lang minstens 6 maanden per jaar op vakantie gegaan. En ze hadden gewoon ambtenaren baantjes e.d.
Gun het hen van harte hoor, maar die generatie moet niet mekkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |