Tot nu toe klopt het precies met dat klotenboek. Ik lees bewust niet verder.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft niet bij elk kind zo te zijn he.
Je gaat alleen niet voldoende mensen vinden die dit het belangrijkste vinden. 50+ of dieren (duurzaamheid, milieu) lukt dat wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
One issue partijen zijn dan ook prima. Zolang ze niet te groot worden.
Kinderen kunnen echt vervelend zijn, maar dat komt vaak doordat de ouders hun kinderen geen emotionele/psychologische vaardigheden kunnen geven omdat ze zichzelf al niet in de hand hebben. Ben daar inmiddels wel rotsvast van overtuigd.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een hekel aan kinderen.
Ja, maar ze pleuren wel vaak vies hard. Schrik je je rot elke keer.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lopen ze ineens rondjes om de tafel, met de handjes stevig vast.
Doos bier mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Saind het volgende:
Ik heb een neefje van 2
nooit gezien
Ga wel een keer op bezoek als ie 18 is
Mag ik m'n koffie wel ergens anders neerzetten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lopen ze ineens rondjes om de tafel, met de handjes stevig vast.
Elke partij liegtquote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
- liegen
- mark rutte
- hebben justitie verneukt
- verneuken de woningmarkt
- ik heb geen modaal inkomen, en ik denk dat ook niet
- ben niet rijk
dus dan heeft het weinig zin om op een partij te stemmen dat vooral met zichzelf bezig is.
Dat gaan we zien.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat alleen niet voldoende mensen vinden die dit het belangrijkste vinden. 50+ of dieren (duurzaamheid, milieu) lukt dat wel.
Ik vind dat pleuren niet echt erg eigenlijk. Is toch allemaal met vallen en opstaan. Wat dat betreft ben ik dan wel weer hard misschien.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja, maar ze pleuren wel vaak vies hard. Schrik je je rot elke keer.
Ik zou niet weten wat ik er dan mee aan moet denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk is anders. Ze is dol op eierkoeken. Eerste waar je altijd tegenaan loopt hier in de supermarkt is een muur aan eierkoeken.
Mja, het staat zo raar om via de kassa's de supermarkt te betreden he....
Te mooiquote:Op zondag 29 januari 2017 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan loop ik met met hem mee aan zijn handjes en dan mag hij een stukje los lopen, vindt hij mooi hoor
Yep, zeker weten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag ik m'n koffie wel ergens anders neerzetten.
later als je groot bentquote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke partij liegt.
En later heb je wel bovem modaal. Stem voor je toekomst. Stem VVD
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan stemmen. Je geeft niet eens een signaal af.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.
En als dat zo is, wat dan nog?
Is toch leuk man, die koters.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Saind het volgende:
Ik heb een neefje van 2
nooit gezien
Ga wel een keer op bezoek als ie 18 is
is vaak een of ander.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn neefje liep los met 11 maand. Alleen praten is weer kut nog.
Wat een dom gelul.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed niet kunnen gaan stemmen. Je geeft niet eens een signaal af.
50plus is echt pure kankerquote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik 50plus misschien nog wel walgelijker dan de SGP
Die fase ken ik ook nog ja, toen rolde hij de hele tuin door hier en lag hij in de bosjesquote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Te mooiBen nu al trots dat hij rolt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |