No way.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.
Liegen doen ze allemaal. Mark Rutte maakt wel afwegingen in het belang van Nederland en blijft bewust van het effect van wat hij zegt, dat vind ik sterk van hem. Minder vind ik dat hij meegaat in wat populistisch taalgebruik om stemmers van de PVV te stelen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
- liegen
- mark rutte
- hebben justitie verneukt
- verneuken de woningmarkt
- ik heb geen modaal inkomen, en ik denk dat ook niet
- ben niet rijk
dus dan heeft het weinig zin om op een partij te stemmen dat vooral met zichzelf bezig is.
Jij komt altijd met fantastisch nieuws.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ergste sprongetje komt nog.11 maanden sprong was hier het heftigst.
Als het niet mijn eigen kind is dan kan ik mij er wel aan ergeren ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij vindt het chill als er van die mormels aan het krijsen zijn in het openbaar?
lolquote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
No way.
Ik ken daar een condoom reclame van.
Dat lijkt me echt leuk.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is al begonnen met het oefenen van lopen
PVV ook en dat is de grootste partij in de peilingen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Piraten zijn nu gewoon te slecht. Daar zitten echt incapabele mensen
Hoeft niet bij elk kind zo te zijn he.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij komt altijd met fantastisch nieuws.
Oh dat lijkt me zo genant in de supermarktquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.
PVV heeft een paar prima politici. Bij de piraten is er meer gedoe in de partij dan bij de PVV.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PVV ook en dat is de grootste partij in de peilingen.
lekker zegquote:
One issue partijen zijn dan ook prima. Zolang ze niet te groot worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
1.Privacy van burgers dient gewaarborgd te worden
2.Vertrouwelijke gegevens moeten veiliger worden opgeslagen en zorgvuldiger worden gebruikt
3.Burgerrechten verdedigen in een informatiesamenleving
4.Overheid open en inzichtelijk maken
5.Het delen van cultuur en informatie bevorderen, mede door het auteursrecht te hervormen
6.Het patentsysteem hervormen ter bevordering van innovatie en kennisdeling
7.Merkenrecht moet slechts ter identificatie van de producent dienen
8.E-Democracy
Alle standpunten. Is one issue. Privacy en veiligheid is een lastig vraagstuk.
Oehhhh walgelijkquote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het niet mijn eigen kind is dan kan ik mij er wel aan ergeren ja.
Dan loop ik met met hem mee aan zijn handjes en dan mag hij een stukje los lopen, vindt hij mooi hoorquote:
hoezo dat?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker zeg
mijn zusje was motorisch gestoord eerst met lopen
Leuk is anders. Ze is dol op eierkoeken. Eerste waar je altijd tegenaan loopt hier in de supermarkt is een muur aan eierkoeken.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo genant in de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |