Denk het wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Inso een strenge vader zal zijn.
Huh maar meisjes poepen toch niet?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt er een hoop liefde voor terug.
En een hoop stront.
Nare man ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pechtold. Wat een eng drammend kleutertje vind ik dat.
Blanco of piraten partij, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen a.s. verkiezingen?
Naja, als basis is Islam niet slecht. Vergis je niet,vroegah waren moslims best open en namen ze de koran niet al te letterlijk en hun andete heilige boeken helemaal niet. Waren open voor sex, drank etc. Maar macht en slechte ontwikkelingen heeft alles doen veranderenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Islam is dan ook een politieke ideologie, geen geloof.
Haha ja...quote:Op zondag 29 januari 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar meisjes poepen toch niet?
Gooi je zelf weg. Piratenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blanco of piraten partij, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.
Hij gaat het vast proberen, toch Inso? Maar ik denk als eventueel dochterlief hem poppig aan kijkt dat ze alles voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Inso een strenge vader zal zijn.
Je hebt nog steeds liberale stromingen binnen de islam, jammer alleen dat die de rest van het domme volk niet bereikt. Zijn die lui al verlicht?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, als basis is Islam niet slecht. Vergis je niet,vroegah waren moslims best open en namen ze de koran niet al te letterlijk en hun andete heilige boeken helemaal niet. Waren open voor sex, drank etc. Maar macht en slechte ontwikkelingen heeft alles doen veranderen.
De Islam moet zichzelf corrigeren, het is de vraag of wij ze die tijd gaan gunnen. Qua gevoel willen mensen dat niet, maar rationeel gezien zullen we weinig keuze hebben. Daarnaast hebben wij zelf ook de plicht om dan voor onze eigen waarden te blijven staan. In dat opzicht vind ik al die linkse jankfiguren verschrikkelijk gevaarlijk sneeuwvlokjesvolk.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de islam lastig, veel moslims hebben toch heel andere denkwijzen. En sinds het internet en saudi propoganda wordt het in de meeste gebieden steeds erger. Behalve IranGOD
Mensen in mijn omgeving zeggen dat ik strenger ben dan haar moeder.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat het vast proberen, toch Inso? Maar ik denk als eventueel dochterlief hem poppig aan kijkt dat ze alles voor elkaar krijgt.
Sowieso wel, dan gaat het pas genot worden als het prinsesje gaat puberenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij gaat het vast proberen, toch Inso? Maar ik denk als eventueel dochterlief hem poppig aan kijkt dat ze alles voor elkaar krijgt.
Heerlijk he.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Haags we zijn dus begonnen met groentehapjes. Goeiedag die luiers
Waarom geen VVD? (ben benieuwd wat je overwegingen zijn)quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blanco of piraten partij, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.
Mijne zit nu al in de peuter pubertijd. Godtering.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel, dan gaat het pas genot worden als het prinsesje gaat puberen
De sociale druk is immens.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, als basis is Islam niet slecht. Vergis je niet,vroegah waren moslims best open en namen ze de koran niet al te letterlijk en hun andete heilige boeken helemaal niet. Waren open voor sex, drank etc. Maar macht en slechte ontwikkelingen heeft alles doen veranderen.
Wij zijn sowieso hele relaxte ouders. Heeft wel een positieve uitwerking naar het kind toe ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel.
Volgens mij ben jij wel relaxed als vader.
Zit ze in de "Waarom?" fase?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne zit nu al in de peuter pubertijd. Godtering.
Nog niet. Hij stopt wel alles in z'n mond en kwijlt als de neet. Misschien tandjes in aantocht.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk he.
Heeft ie al tandjes? Dat is helemaal een genot.
Ja moet ook wel natuurlijk als je je kind zelfstandig en zelfverzekerd wil maken denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn sowieso hele relaxte ouders. Heeft wel een positieve uitwerking naar het kind toe ook.
- liegenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom geen VVD? (ben benieuwd wat je overwegingen zijn)
Mijn neefje stopt hier altijd de afstandsbedieningen in zijn mondquote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet. Hij stopt wel alles in z'n mond en kwijlt als de neet. Misschien tandjes in aantocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |