muricagodenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
Maar okay, weet je wie ook joden niet opnam in 1939?
Nee, maar ik vind dat de islam geen plaats moet krijgen in het westen. Moslims dusquote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet ineens acceptabel
Of moet de VS z'n politiek gaan spiegelen aan die van Irak?
Het gaat niet om alle migranten he. Het gaat om vluchtelingen en mensen uit Islamitische landen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Sowieso belachelijk om zo fel tegen migranten van leer te trekken als Amerikaan, om obvious reasons. Zelf eerst de natives uitmoorden, vervolgens en masse vanuit Europa naar de VS migreren, dan slaven uit Afrika importeren om het vuile werk te doen. Mag ik even lachen.
En dan houd je over het algemeen hoogopgeleide shias uit Iran buiten, die op een legale manier binnen zijn gekomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat de islam geen plaats moet krijgen in het westen. Moslims dus
ook niet.
Het is ook gewoon desastreus voor de handelsbetrekkingen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je zulke achterlijke decreten doet is het wel heel snel afgelopen straks.
Kunnen ze er hopelijk een fatsoenlijke conservatief in zetten.
Die al een greencard hadden, dus permant citizen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Het gaat niet om alle migranten he. Het gaat om vluchtelingen en mensen uit Islamitische landen.
De echte feministen zijn vaak al oud..ish. Nieuwe radicale pot generatiequote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn geen werkelijke feministen, zijn SJW's. De echte feministen moeten daar dus echt weer niks van hebben.
Ergelijk vind ik wel dat mensen nu massaal allah gaan aanbidden in de Amerikaanse steden als solidariteit, de kanker wat ben je dan dom. Of dat domme wijf die allah akbur ging roepen vorige weekquote:
Zouden de rijen op de luchthavens nu langer worden denk je? Hebben maar 2 uur en 5 min op Atlanta.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die al een greencard hadden, dus permant citizen zijn.
Denk het wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zouden de rijen op de luchthavens nu langer worden denk je? Hebben maar 2 uur en 5 min op Atlanta.
Geloof niet dat hij evil is, maar het blijkt keer op keer dat het een vreemde snuiter is die met zijn manier van opereren misschien zakelijk wel wat successen heeft gehad, maar voor het politieke wereldtoneel zijn toch hele andere vaardigheden onmisbaar. Betekent niet dat hij bepaalde aspecten niet goed aanpakt of zal aanpakken.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen van de mensen hoor! Trump is evil enzo.
Twee weken terug volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij begonnen met kijken? Niet zo lang geleden ook toch?
In het bedrijfsleven kun je iets aanpakken (zoals ie snel een decreet uitschrijft) en later de gevolgen rechttrekken. Zo werkt politiek niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij evil is, maar het blijkt keer op keer dat het een vreemde snuiter is die met zijn manier van opereren misschien zakelijk wel wat successen heeft gehad, maar voor het politieke wereldtoneel zijn toch hele andere vaardigheden onmisbaar. Betekent niet dat hij bepaalde aspecten niet goed aanpakt of zal aanpakken.
Maar die weigeren ze toch al op de luchthaven van vertrek? KLM heeft er al veel bij de gate laten staan.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het wel.
Zeker als er een vlucht met veel moslims rond die tijd aankomt.
Omdat KLM het ook niet weet.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar die weigeren ze toch al op de luchthaven van vertrek? KLM heeft er al veel bij de gate laten staan.
Ik wilde na de 4e ep nog doorkijken en daarna de stad in maar ik was te moe.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee weken terug volgens mij
Kijk het best wel traag, al ik heb er gisteren wel een paar achter elkaar gekeken.
Haha, die muur dan. Importtarieven voor mexico misschien....die hun eigen bevolking uiteindelijk gaat betalen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon desastreus voor de handelsbetrekkingen met de rest van de wereld.
Je bent een ouwe lul gewordenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde na de 4e ep nog doorkijken en daarna de stad in maar ik was te moe.
Socrates zei al dat je het antwoord in het midden vindt.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die hippies word ik ook gek. Die zijn weer het andere uiterste. Al die linkse kutjes en feministen.
Wauw, een politicus die zijn woord niet nakomt. Waar ken ik dat ook alweer van.. ojah.quote:
Religie moet sowieso geen extra ruimte krijgen. Dat is niet hetzelfde als een gebrek aan respect voor de persoonlijke levensinstelling van mensen, zolang deze levensinstelling geen externe effecten heeft.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat de islam geen plaats moet krijgen in het westen. Moslims dus
ook niet.
Dat weet ik, daar hadden we het ook over.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat niet om alle migranten he. Het gaat om vluchtelingen en mensen uit Islamitische landen.
Van Pechtold ga je die 500 krijgen als hij 76 zetels haalt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wauw, een politicus die zijn woord niet nakomt. Waar ken ik dat ook alweer van.. ojah.
Ik snap je Haags, ik snap je..quote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds 1,5 jaar.
ik krijg nog een rug van ruttequote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Pechtold ga je die 500 krijgen als hij 76 zetels haalt.
RIP Inso binnenkortquote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds 1,5 jaar.
Klopt, dat bedoel ik dus. Je hebt ook met veel emoties te maken, ook binnen het bedrijfsleven. Maar uiteindelijk is het jouw toko. Dat geldt niet voor de wereld waarin iedereen zijn eigen plekje heeft.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven kun je iets aanpakken (zoals ie snel een decreet uitschrijft) en later de gevolgen rechttrekken. Zo werkt politiek niet.
Dat is met de islam lastig, veel moslims hebben toch heel andere denkwijzen. En sinds het internet en saudi propoganda wordt het in de meeste gebieden steeds erger. Behalve IranGODquote:Op zondag 29 januari 2017 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Religie moet sowieso geen extra ruimte krijgen. Dat is niet hetzelfde als een gebrek aan respect voor de persoonlijke levensinstelling van mensen, zolang deze levensinstelling geen externe effecten heeft.
Islam is dan ook een politieke ideologie, geen geloof.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is met de islam lastig, veel moslims hebben toch heel andere denkwijzen. En sinds het internet en saudi propoganda wordt het in de meeste gebieden steeds erger. Behalve IranGOD
Zou Trump misschien mental zijn? Dubbele persoonlijkheid alles. Of gewoon een fulltime leugenaar die beweert dat je zelfs feiten kunt ontkennen.quote:
Ben zeer benieuwd wat Inso er van gaan vinden.quote:
Dat lijkt me wel jaquote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar, het heeft ook mooie kanten.
Ik vraag me af of Inso een strenge vader zal zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd wat Inso er van gaan vinden.
Hij heeft wel een jonger broertje en zusje, maar toch is het anders.
Wat ga jij stemmen a.s. verkiezingen?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wauw, een politicus die zijn woord niet nakomt. Waar ken ik dat ook alweer van.. ojah.
Pechtold. Wat een eng drammend kleutertje vind ik dat.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Pechtold ga je die 500 krijgen als hij 76 zetels haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |