SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2017 13:47:56 ]
Bayern elk jaar kampioen, leuk.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Richten we toch onze eigen competitie op. Belgie, Duitsland en Nederland. Niks mis mee.
Echt bizar die gast.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
The_Donald die maanden schreeuwt voor legale migratie te zijn.
En nu legale migranten eruit wil hebben
bij welke ep ben je??quote:Op zondag 29 januari 2017 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Saind, ik laat het je weten als ik antwoord heb.
The Donald die notabene zelf tweede generatie migrant is.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
The_Donald die maanden schreeuwt voor legale migratie te zijn.
En nu legale migranten eruit wil hebben
Elke geloofwaardigheid weg.quote:
En z'n moppiequote:Op zondag 29 januari 2017 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Donald die notabene zelf tweede generatie migrant is.
trump heeft daar business zittenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:49 schreef Smoofie het volgende:
Hij heeft de emiraten, egypte, saudis niet verboden te komen. Daar komen de meeste terreurtjes vandaan en zij financieren een groot deel.
Leuk voetbal = resultaatquote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk man.
Een verrassende kampioen, en ze spelen ook leuk voetbal.
Waar heeft hij zijn roots liggen dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Donald die notabene zelf tweede generatie migrant is.
Wel iemand die zijn woord houdt. Wat een daadkrachtquote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
Duitslandquote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heeft hij zijn roots liggen dan?
Daadkracht die gelijk wordt teruggedraaid.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wel iemand die zijn woord houdt. Wat een daadkracht
Ik vind een verbod zelf niet erg overigens. De meeste van die landen verbieden ook Israelis/joden dus tsjah.quote:
Deels toch? Alleen die mensen met een Visa mogen wel binnenkomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daadkracht die gelijk wordt teruggedraaid.
Niet helemaal, alleen als je al een visum hebt mag je toch nog wel naar binnen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daadkracht die gelijk wordt teruggedraaid.
Maar dat mag je niet zeggen van de mensen hoor! Trump is evil enzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind een verbod zelf niet erg overigens. De meeste van die landen verbieden ook Israelis/joden dus tsjah.
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deels toch? Alleen die mensen met een Visa mogen wel binnenkomen.
wordt het dan niet zijn VP?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je zulke achterlijke decreten doet is het wel heel snel afgelopen straks.
Kunnen ze er hopelijk een fatsoenlijke conservatief in zetten.
Legale migratie dus.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet helemaal, alleen als je al een visum hebt mag je toch nog wel naar binnen.
Het is vooral een zwak argument om jezelf met derde wereld landen als Iran en Yemen te vergelijken.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen van de mensen hoor! Trump is evil enzo.
En abortie afschaffen en nog meer christengekkies aan de macht. Nee dankje.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je zulke achterlijke decreten doet is het wel heel snel afgelopen straks.
Kunnen ze er hopelijk een fatsoenlijke conservatief in zetten.
Dat maakt het toch niet ineens acceptabelquote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind een verbod zelf niet erg overigens. De meeste van die landen verbieden ook Israelis/joden dus tsjah.
Mwah nee, ik was bij ep 7. Heb er 4 achter elkaar gekeken.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo je hebt lekker doorgekeken dan, de tering.
Van die hippies word ik ook gek. Die zijn weer het andere uiterste. Al die linkse kutjes en feministen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen van de mensen hoor! Trump is evil enzo.
Ah ik dacht dat je nog steeds pas bij die miniseries wasquote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah nee, ik was bij ep 7. Heb er 4 achter elkaar gekeken.
Zijn geen werkelijke feministen, zijn SJW's. De echte feministen moeten daar dus echt weer niks van hebben.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die hippies word ik ook gek. Die zijn weer het andere uiterste. Al die linkse kutjes en feministen.
Schijnbaar moeten mensen in de VS zich net zo druk maken over landen als Irak en Iran als hun eigen land van Trumpaanhang.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet ineens acceptabel
Of moet de VS z'n politiek gaan spiegelen aan die van Irak?
ggmm smoofie en ik zijn trotsquote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je nog steeds pas bij die miniseries was
Ik ben nu bij s02e05, best genot hoor
Idd. Sowieso belachelijk om zo fel tegen migranten van leer te trekken als Amerikaan, om obvious reasons. Zelf eerst de natives uitmoorden, vervolgens en masse vanuit Europa naar de VS migreren, dan slaven uit Afrika importeren om het vuile werk te doen. Mag ik even lachen.quote:
Wanneer ben jij begonnen met kijken? Niet zo lang geleden ook toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je nog steeds pas bij die miniseries was
Ik ben nu bij s02e05, best genot hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |