ook maar drie schoten op doel. ha! Zullen wel weer een pingel krijgen zo ofzo.quote:
Ik merk om mij heen ook dat opvallend veel mensen afhaken. Komt omdat het nergens meer over gaat, er zijn te weinig verrassingen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stiekem vind niemand hier voetbal (nog) leuk
Ga ik doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag 's of ie een 3 fonteinen kriek etiket uit 2001 wilt
Alleen van bepaalde landen he.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
niet alleen moslimsquote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
had eigenlijk Saoedi Arabië ook wel verwacht in dat rijtje.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen van bepaalde landen he.
Dat is een bondgenootquote:Op zondag 29 januari 2017 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had eigenlijk Saoedi Arabië ook wel verwacht in dat rijtje.
Lekker willekeurig.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks met die Chinezen is er helemaal geen kut meer aanquote:Op zondag 29 januari 2017 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk om mij heen ook dat opvallend veel mensen afhaken. Komt omdat het nergens meer over gaat, er zijn te weinig verrassingen.
Ja, weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is een bondgenootKwamen de 9/11 kapers vandaan maar dat is maar een detail
Dat doet er natuurlijk niet toe, aangezien dat los staat van moslim-terrorisme.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is een bondgenootKwamen de 9/11 kapers vandaan maar dat is maar een detail
Richten we toch onze eigen competitie op. Belgie, Duitsland en Nederland. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met die Chinezen is er helemaal geen kut meer aan
Lachwekkende maatregel om mensen met een greencard te weren.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |