Dan wel dat Vlaams afschaffen en die Belgen gewoon normaal ABN laten praten ipv dat ze onze taal vernichteren.quote:
Ja mee eens hoor, ik wilde Federer nog wel eens zien schroeien.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was meer dat dit de finale was dat ik weer eens keek. Djoko - Murray haf ik zeker niet gekeken
Wtf kijk jij tennis?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, ik wilde Federer nog wel eens zien schroeien.
Met Djokovic en Murray heb ik ook niet veel.
Die bom noemen we matthieu van der poelquote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon een bom op dat België.
Gewoon even zijn dopingresultaten droppenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bom noemen we matthieu van der poel
Napo jou moest ik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon even zijn dopingresultaten droppenheld.
Ik ben pas 10 min wkkrquote:Op zondag 29 januari 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was pas wakker bij het einde van de tweede set.
Van de Belgen ben ik pro Tom meeusenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
Kevin Pauwels is trouwens wel een grote held hoor Knut.
Ja het is niet meer leuk, maar we mogen het niet benoemen zonder echt bewijs.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo jou moest ik hebben
Zag net uitslag junioren. Wtf Engeland daar ineens 1-2-3nieuw projectje ofzo
Stiekem ook nog een beetje pro tommeke boonen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de Belgen ben ik pro Tom meeusen
Werkelijk alles dat ie kan krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog specifiek een thema of alles dat ie kan krijgen
Vraag 's of ie een 3 fonteinen kriek etiket uit 2001 wiltquote:Op zondag 29 januari 2017 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkelijk alles dat ie kan krijgen.
Maar focus ligt laatste tijd wel voornamelijk op Nederlandse bier etiketten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |