SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Waarom zou dit niet kunnen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR denk je dat ik een boom kan zagen met gewoon een handzaag
Zolang je maar een groot genoeg stuk kunt wegzagen om de boom de kant op te laten vallen die jij wil.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR denk je dat ik een boom kan zagen met gewoon een handzaag
harder zagenquote:Op zondag 29 januari 2017 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat die zaag de hele tijd vast gaat lopen
Mensen zijn soms raar JRquote:Op zondag 29 januari 2017 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste hier walgen zelfs van negerinnen.
Zelfs als ze geen eens echt negerin zijn
Ik kan er niks aan doen en schaam me ervoorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste hier walgen zelfs van negerinnen.
Zelfs als ze geen eens echt negerin zijn
Jij zou een Beyonce uit je nest trappen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen en schaam me ervoor
In Zuidelijkere sferen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou in Zuidelijkere sferen?
Daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen zijn soms raar JR
Kunnen we niks aan doen
Dan moet ik hem eerst begrijpen amice.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GEEF GEWOON ANTWOORD OP MIJN VRAAG
Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet ik hem eerst begrijpen amice.
vloeken != scheldenquote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bond Tegen Vloeken ontvangt nog altijd veel klachten over gescheld op tv.
quote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah. Zit even moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Straks naar Feyenoord waar ik eigenlijk geen zin in hebquote:
Nu denk ik aan die pedofiel die toen eens bij VI kwamquote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wakker.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Zit even moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Straks naar Feyenoord waar ik eigenlijk geen zin in heb
Daar?
Nadal is weer lekker aan het kreunen hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu denk ik aan die pedofiel die toen eens bij VI kwam
Alleen Rihanna nietquote:Op zondag 29 januari 2017 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zou een Beyonce uit je nest trappen?
Kater ?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet geweldig goed geslapen, maar wat maakt het uit. Vandaag voetbal, genot.
Het gaat me vooral om van die echte negerinnen zoals de gezusters Williams.quote:
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om van die echte negerinnen zoals de gezusters Williams.
Die mag je gerust blurren op tv
Dat is toch met die dikke reet?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij komt nu wel lekker terugquote:Op zondag 29 januari 2017 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadal is weer lekker aan het kreunen hoor
Misschien moet hij maar weer een blessure faken om een excuus te hebben.
Ik vind dat een misselijk mannetjequote:Op zondag 29 januari 2017 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het zo moet dan zet ik de tv wel weer uit.
Serena kan er nog wel mee doorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
heb ik die zenderquote:Op zondag 29 januari 2017 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LET OP
Sporza begint al om 13:30 de uitzending
LET OP
nog potiger dan Michelle Obongoquote:Op zondag 29 januari 2017 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man gezien met zo'n lichaam
Ze kan je domineren in bedquote:Op zondag 29 januari 2017 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon weer raar aan het doen
In de spiegel kijken gaat niet werken inderdaad. Dat mens is breder en gespierder dan de gemiddelde sterkste mens deelnemer.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man gezien met zo'n lichaam
Ik zie JR dat niet zo snel doenquote:Op zondag 29 januari 2017 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Al is deze foto dan weer best fascinerend.
Spoilerquote:Op zondag 29 januari 2017 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Huhquote:Op zondag 29 januari 2017 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie JR dat niet zo snel doen
mythe ontkracht
Mooi haar welquote:Op zondag 29 januari 2017 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op zondag 29 januari 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We gingen toch vergelijken met JR?
HUH
Volgens mij ben jij nog niet helemaal wakker.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HUH
Wie heeft dat ooit voorgesteld dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HUH
Ik.geef je straks wel samenvattingquote:Op zondag 29 januari 2017 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben puur een goednieuws tenniskijker. Ik ga nu wel even boodschappen doen.
Nadal
afgelastquote:Op zondag 29 januari 2017 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom die andere bedrijven?
Moet je niet voetballen vandaag?
Op de achtergrondquote:Op zondag 29 januari 2017 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks wel veldrijden neem ik aan
Als ik dit een keer luister hou je dan op met het posten?quote:
Ik heb deze pas 2x gepostquote:Op zondag 29 januari 2017 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik dit een keer luister hou je dan op met het posten?
bedoel je JCquote:Op zondag 29 januari 2017 12:35 schreef Saind het volgende:
DP, als ik kanker krijg van dit nummer is het jouw schuld
wat een tyfuszooi
Hoor dit danquote:Op zondag 29 januari 2017 12:35 schreef Saind het volgende:
DP, als ik kanker krijg van dit nummer is het jouw schuld
wat een tyfuszooi
Vervelende man is dat.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet altijd tegendraads doen hè ?
Zit te studeren met mixtapes van kanye man. Stuur me dit eens als ik achter de bar sta, val ik er anderen mee lastigquote:
ohjaquote:Op zondag 29 januari 2017 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond allemaal lichten goed trouwens
DM me wanneerquote:Op zondag 29 januari 2017 12:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit te studeren met mixtapes van kanye man. Stuur me dit eens als ik achter de bar sta, val ik er anderen mee lastig
wtf was je doen dan, in een aspergeveld ofzoquote:Op zondag 29 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister 22km gelopen kkr pijn aan de poten nu
22 kmquote:Op zondag 29 januari 2017 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf was je doen dan, in een aspergeveld ofzo
quote:Op zondag 29 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een fenomeen.
Die nu CHOKED tegen nadal.
wanneer gaat mocromaniac eens album droppenquote:Op zondag 29 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een fenomeen.
Nog iets te vroeg hiervoorquote:Op zondag 29 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgenden:
Wat een fenomeen.
toerist spelen in eigen stad en vrouwenzaken aflopenquote:Op zondag 29 januari 2017 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf was je doen dan, in een aspergeveld ofzo
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!quote:Op zondag 29 januari 2017 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toerist spelen in eigen stad en vrouwenzaken aflopen
en toen was er storing in de metro en moesten we nog lopen ook stuk
wat walgelijka llemaal
bedanktquote:Op zondag 29 januari 2017 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!
Voordeursleutels vergeten (lol)quote:Op zondag 29 januari 2017 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is maar goed dat Lr boodschappen is gaan doen
Federer breekt net terug en is nu aan t schroeienquote:Op zondag 29 januari 2017 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voordeursleutels vergeten (lol)
Keihardquote:Op zondag 29 januari 2017 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Federer breekt net terug en is nu aan t schroeien
Heb je je vrouw wel goed ondersteund?quote:Op zondag 29 januari 2017 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toerist spelen in eigen stad en vrouwenzaken aflopen
en toen was er storing in de metro en moesten we nog lopen ook stuk
wat walgelijka llemaal
Dat las Roger en pushte hem net over de randquote:Op zondag 29 januari 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
En volgens Inso was hij aan het choken (lol)
kan gewoon lopen nog hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je je vrouw wel goed ondersteund?
Verdomme. Hou mij vooral op de hoogte daar waar ik nog wel even aan het wachten ben in de autoquote:Op zondag 29 januari 2017 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Federer breekt net terug en is nu aan t schroeien
Geen zorgen beste vriendquote:Op zondag 29 januari 2017 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme. Hou mij vooral op de hoogte daar waar ik nog wel even aan het wachten ben in de auto
ah niet specifiek op tennisquote:Op zondag 29 januari 2017 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk aan Frome op de alpe d huez
En dan in iedere sport
Intens dit. Ik snap ineens waarom mensen voetbal volgen op de radioquote:Op zondag 29 januari 2017 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Federer serveert voor de wedstrijd LR
1 break nog voor Nadalquote:Op zondag 29 januari 2017 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Intens dit. Ik snap ineens waarom mensen voetbal volgen op de radio
Als die Japanse God moet kijk ik ook schansspringenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist serieus niet dat er meer dan 2 users in deze SC waren die tennis keken.
Voetbalgenotquote:Op zondag 29 januari 2017 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Snel douchen en dan gelijk veldrijden
Vind ik ook altijd wel leuk om te zien. Ga er alleen niet voor thuisblijven.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als die Japanse God moet kijk ik ook schansspringen
Ik had het wel al een tijdje niet gekekenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist serieus niet dat er meer dan 2 users in deze SC waren die tennis keken.
Wat moet ik met veldrijcommentaar?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij me nou op de hoogte houdt van t voetbal dan geef ik hier veldrijcommentaar
Jorisquote:Op zondag 29 januari 2017 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We hebben trouwens al gewonnen bij de beloften vanmorgen
Ik kijk het best veel maar nooit zo'n behoefte om dat op fok te bespreken eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het wel al een tijdje niet gekeken
HKGODquote:Op zondag 29 januari 2017 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk het best veel maar nooit zo'n behoefte om dat op fok te bespreken eigenlijk.
Print t uit voor in je dossierquote:Op zondag 29 januari 2017 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met veldrijcommentaar?
StanGOD.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kijk het best veel maar nooit zo'n behoefte om dat op fok te bespreken eigenlijk.
Ik heb al een paar Grand Slams gemist, maar als ik het op tv zie blijf ik wel hangen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter gewoon een bom op dat België.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Print t uit voor in je dossier
Sowieso moeten we gewoon winnen van die kutbelgen JR. IN ALLES
Stiekem vind niemand hier voetbal (nog) leukquote:Op zondag 29 januari 2017 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GROOT NEDERLAND.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon een bom op dat België.
Oneens.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stiekem vind niemand hier voetbal (nog) leuk
Het was meer dat dit de finale was dat ik weer eens keek. Djoko - Murray haf ik zeker niet gekekenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar Grand Slams gemist, maar als ik het op tv zie blijf ik wel hangen.
Vroeger keek ik het wel vaker toen Federer en Nadal echt bijna elke finale speelde.
Dan wel dat Vlaams afschaffen en die Belgen gewoon normaal ABN laten praten ipv dat ze onze taal vernichteren.quote:
Ja mee eens hoor, ik wilde Federer nog wel eens zien schroeien.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was meer dat dit de finale was dat ik weer eens keek. Djoko - Murray haf ik zeker niet gekeken
Wtf kijk jij tennis?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, ik wilde Federer nog wel eens zien schroeien.
Met Djokovic en Murray heb ik ook niet veel.
Die bom noemen we matthieu van der poelquote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon een bom op dat België.
Gewoon even zijn dopingresultaten droppenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bom noemen we matthieu van der poel
Napo jou moest ik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon even zijn dopingresultaten droppenheld.
Ik ben pas 10 min wkkrquote:Op zondag 29 januari 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was pas wakker bij het einde van de tweede set.
Van de Belgen ben ik pro Tom meeusenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
Kevin Pauwels is trouwens wel een grote held hoor Knut.
Ja het is niet meer leuk, maar we mogen het niet benoemen zonder echt bewijs.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo jou moest ik hebben
Zag net uitslag junioren. Wtf Engeland daar ineens 1-2-3nieuw projectje ofzo
Stiekem ook nog een beetje pro tommeke boonen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de Belgen ben ik pro Tom meeusen
Werkelijk alles dat ie kan krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog specifiek een thema of alles dat ie kan krijgen
Vraag 's of ie een 3 fonteinen kriek etiket uit 2001 wiltquote:Op zondag 29 januari 2017 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkelijk alles dat ie kan krijgen.
Maar focus ligt laatste tijd wel voornamelijk op Nederlandse bier etiketten.
ook maar drie schoten op doel. ha! Zullen wel weer een pingel krijgen zo ofzo.quote:
Ik merk om mij heen ook dat opvallend veel mensen afhaken. Komt omdat het nergens meer over gaat, er zijn te weinig verrassingen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stiekem vind niemand hier voetbal (nog) leuk
Ga ik doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag 's of ie een 3 fonteinen kriek etiket uit 2001 wilt
Alleen van bepaalde landen he.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
niet alleen moslimsquote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
had eigenlijk Saoedi Arabië ook wel verwacht in dat rijtje.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen van bepaalde landen he.
Dat is een bondgenootquote:Op zondag 29 januari 2017 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had eigenlijk Saoedi Arabië ook wel verwacht in dat rijtje.
Lekker willekeurig.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks met die Chinezen is er helemaal geen kut meer aanquote:Op zondag 29 januari 2017 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk om mij heen ook dat opvallend veel mensen afhaken. Komt omdat het nergens meer over gaat, er zijn te weinig verrassingen.
Ja, weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is een bondgenootKwamen de 9/11 kapers vandaan maar dat is maar een detail
Dat doet er natuurlijk niet toe, aangezien dat los staat van moslim-terrorisme.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is een bondgenootKwamen de 9/11 kapers vandaan maar dat is maar een detail
Richten we toch onze eigen competitie op. Belgie, Duitsland en Nederland. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met die Chinezen is er helemaal geen kut meer aan
Lachwekkende maatregel om mensen met een greencard te weren.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hypocriet is 't welquote:Op zondag 29 januari 2017 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doet er natuurlijk niet toe, aangezien dat los staat van moslim-terrorisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |