Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet ik hem eerst begrijpen amice.
vloeken != scheldenquote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bond Tegen Vloeken ontvangt nog altijd veel klachten over gescheld op tv.
quote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah. Zit even moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Straks naar Feyenoord waar ik eigenlijk geen zin in hebquote:
Nu denk ik aan die pedofiel die toen eens bij VI kwamquote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wakker.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Zit even moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Straks naar Feyenoord waar ik eigenlijk geen zin in heb
Daar?
Nadal is weer lekker aan het kreunen hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu denk ik aan die pedofiel die toen eens bij VI kwam
Alleen Rihanna nietquote:Op zondag 29 januari 2017 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zou een Beyonce uit je nest trappen?
Kater ?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet geweldig goed geslapen, maar wat maakt het uit. Vandaag voetbal, genot.
Het gaat me vooral om van die echte negerinnen zoals de gezusters Williams.quote:
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om van die echte negerinnen zoals de gezusters Williams.
Die mag je gerust blurren op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |