SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Waarom zou dit niet kunnen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR denk je dat ik een boom kan zagen met gewoon een handzaag
Zolang je maar een groot genoeg stuk kunt wegzagen om de boom de kant op te laten vallen die jij wil.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR denk je dat ik een boom kan zagen met gewoon een handzaag
harder zagenquote:Op zondag 29 januari 2017 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat die zaag de hele tijd vast gaat lopen
Mensen zijn soms raar JRquote:Op zondag 29 januari 2017 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste hier walgen zelfs van negerinnen.
Zelfs als ze geen eens echt negerin zijn
Ik kan er niks aan doen en schaam me ervoorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste hier walgen zelfs van negerinnen.
Zelfs als ze geen eens echt negerin zijn
Jij zou een Beyonce uit je nest trappen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen en schaam me ervoor
In Zuidelijkere sferen?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou in Zuidelijkere sferen?
Daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen zijn soms raar JR
Kunnen we niks aan doen
Dan moet ik hem eerst begrijpen amice.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GEEF GEWOON ANTWOORD OP MIJN VRAAG
Hoe gaat het met je?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan moet ik hem eerst begrijpen amice.
vloeken != scheldenquote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bond Tegen Vloeken ontvangt nog altijd veel klachten over gescheld op tv.
quote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah. Zit even moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Straks naar Feyenoord waar ik eigenlijk geen zin in hebquote:
Nu denk ik aan die pedofiel die toen eens bij VI kwamquote:Op zondag 29 januari 2017 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wakker.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Zit even moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Straks naar Feyenoord waar ik eigenlijk geen zin in heb
Daar?
Nadal is weer lekker aan het kreunen hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu denk ik aan die pedofiel die toen eens bij VI kwam
Alleen Rihanna nietquote:Op zondag 29 januari 2017 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zou een Beyonce uit je nest trappen?
Kater ?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet geweldig goed geslapen, maar wat maakt het uit. Vandaag voetbal, genot.
Het gaat me vooral om van die echte negerinnen zoals de gezusters Williams.quote:
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om van die echte negerinnen zoals de gezusters Williams.
Die mag je gerust blurren op tv
Dat is toch met die dikke reet?quote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij komt nu wel lekker terugquote:Op zondag 29 januari 2017 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadal is weer lekker aan het kreunen hoor
Misschien moet hij maar weer een blessure faken om een excuus te hebben.
Ik vind dat een misselijk mannetjequote:Op zondag 29 januari 2017 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het zo moet dan zet ik de tv wel weer uit.
Serena kan er nog wel mee doorquote:Op zondag 29 januari 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
heb ik die zenderquote:Op zondag 29 januari 2017 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LET OP
Sporza begint al om 13:30 de uitzending
LET OP
nog potiger dan Michelle Obongoquote:Op zondag 29 januari 2017 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man gezien met zo'n lichaam
Ze kan je domineren in bedquote:Op zondag 29 januari 2017 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon weer raar aan het doen
In de spiegel kijken gaat niet werken inderdaad. Dat mens is breder en gespierder dan de gemiddelde sterkste mens deelnemer.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man gezien met zo'n lichaam
Ik zie JR dat niet zo snel doenquote:Op zondag 29 januari 2017 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Al is deze foto dan weer best fascinerend.
Spoilerquote:Op zondag 29 januari 2017 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Al is deze foto dan weer best fascinerend.
Huhquote:Op zondag 29 januari 2017 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie JR dat niet zo snel doen
mythe ontkracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |