wanneer gaat mocromaniac eens album droppenquote:Op zondag 29 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een fenomeen.
Die nu CHOKED tegen nadal.
Nog iets te vroeg hiervoorquote:Op zondag 29 januari 2017 12:47 schreef Insomnia_ het volgenden:
Wat een fenomeen.
Die nu CHOKED tegen nadal.
toerist spelen in eigen stad en vrouwenzaken aflopenquote:Op zondag 29 januari 2017 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf was je doen dan, in een aspergeveld ofzo
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!quote:Op zondag 29 januari 2017 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toerist spelen in eigen stad en vrouwenzaken aflopen
en toen was er storing in de metro en moesten we nog lopen ook stuk
wat walgelijka llemaal
bedanktquote:Op zondag 29 januari 2017 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap!
Voordeursleutels vergeten (lol)quote:Op zondag 29 januari 2017 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is maar goed dat Lr boodschappen is gaan doen
Federer breekt net terug en is nu aan t schroeienquote:Op zondag 29 januari 2017 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voordeursleutels vergeten (lol)
Keihardquote:Op zondag 29 januari 2017 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Federer breekt net terug en is nu aan t schroeien
Heb je je vrouw wel goed ondersteund?quote:Op zondag 29 januari 2017 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toerist spelen in eigen stad en vrouwenzaken aflopen
en toen was er storing in de metro en moesten we nog lopen ook stuk
wat walgelijka llemaal
Dat las Roger en pushte hem net over de randquote:Op zondag 29 januari 2017 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
En volgens Inso was hij aan het choken (lol)
kan gewoon lopen nog hoorquote:Op zondag 29 januari 2017 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je je vrouw wel goed ondersteund?
Verdomme. Hou mij vooral op de hoogte daar waar ik nog wel even aan het wachten ben in de autoquote:Op zondag 29 januari 2017 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Federer breekt net terug en is nu aan t schroeien
Geen zorgen beste vriendquote:Op zondag 29 januari 2017 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme. Hou mij vooral op de hoogte daar waar ik nog wel even aan het wachten ben in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |