Dan wel dat Vlaams afschaffen en die Belgen gewoon normaal ABN laten praten ipv dat ze onze taal vernichteren.quote:
Ja mee eens hoor, ik wilde Federer nog wel eens zien schroeien.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was meer dat dit de finale was dat ik weer eens keek. Djoko - Murray haf ik zeker niet gekeken
Wtf kijk jij tennis?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor, ik wilde Federer nog wel eens zien schroeien.
Met Djokovic en Murray heb ik ook niet veel.
Die bom noemen we matthieu van der poelquote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon een bom op dat België.
Gewoon even zijn dopingresultaten droppenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bom noemen we matthieu van der poel
Napo jou moest ik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon even zijn dopingresultaten droppenheld.
Ik ben pas 10 min wkkrquote:Op zondag 29 januari 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was pas wakker bij het einde van de tweede set.
Van de Belgen ben ik pro Tom meeusenquote:Op zondag 29 januari 2017 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
Kevin Pauwels is trouwens wel een grote held hoor Knut.
Ja het is niet meer leuk, maar we mogen het niet benoemen zonder echt bewijs.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Napo jou moest ik hebben
Zag net uitslag junioren. Wtf Engeland daar ineens 1-2-3nieuw projectje ofzo
Stiekem ook nog een beetje pro tommeke boonen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van de Belgen ben ik pro Tom meeusen
Werkelijk alles dat ie kan krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog specifiek een thema of alles dat ie kan krijgen
Vraag 's of ie een 3 fonteinen kriek etiket uit 2001 wiltquote:Op zondag 29 januari 2017 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werkelijk alles dat ie kan krijgen.
Maar focus ligt laatste tijd wel voornamelijk op Nederlandse bier etiketten.
ook maar drie schoten op doel. ha! Zullen wel weer een pingel krijgen zo ofzo.quote:
Ik merk om mij heen ook dat opvallend veel mensen afhaken. Komt omdat het nergens meer over gaat, er zijn te weinig verrassingen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stiekem vind niemand hier voetbal (nog) leuk
Ga ik doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag 's of ie een 3 fonteinen kriek etiket uit 2001 wilt
Alleen van bepaalde landen he.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
niet alleen moslimsquote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
Die Trump...verbiedt gewoon even moslims om nog het land in te komen.![]()
had eigenlijk Saoedi Arabië ook wel verwacht in dat rijtje.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen van bepaalde landen he.
Dat is een bondgenootquote:Op zondag 29 januari 2017 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had eigenlijk Saoedi Arabië ook wel verwacht in dat rijtje.
Lekker willekeurig.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks met die Chinezen is er helemaal geen kut meer aanquote:Op zondag 29 januari 2017 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk om mij heen ook dat opvallend veel mensen afhaken. Komt omdat het nergens meer over gaat, er zijn te weinig verrassingen.
Ja, weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is een bondgenootKwamen de 9/11 kapers vandaan maar dat is maar een detail
Dat doet er natuurlijk niet toe, aangezien dat los staat van moslim-terrorisme.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is een bondgenootKwamen de 9/11 kapers vandaan maar dat is maar een detail
Richten we toch onze eigen competitie op. Belgie, Duitsland en Nederland. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straks met die Chinezen is er helemaal geen kut meer aan
Lachwekkende maatregel om mensen met een greencard te weren.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |