Good luck. Hoop dat ie geen last er van heeft. Anders is een zetpil goud waard voor als je nachtrust wilt hebben.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog niet. Hij stopt wel alles in z'n mond en kwijlt als de neet. Misschien tandjes in aantocht.
Ik vind die sprongetjes al een ramp.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne zit nu al in de peuter pubertijd. Godtering.
Zeker.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet ook wel natuurlijk als je je kind zelfstandig en zelfverzekerd wil maken denk ik.
Vreemde opmerking, kijk naar de PvdA. Nu nog maar op 10 zetels, dat is dus evenveel als 50PLUS; een partij die tot een paar jaar geleden niet bestond. Ook de politiek zal veranderen.quote:
Mijn nichtje heeft er geen last van gehad. Binnenkort begint het lopen genot.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Good luck. Hoop dat ie geen last er van heeft. Anders is een zetpil goud waard voor als je nachtrust wilt hebben.
Kun je altijd nog op een betrouwbare partij als het CDA stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
- liegen
- mark rutte
- hebben justitie verneukt
- verneuken de woningmarkt
- ik heb geen modaal inkomen, en ik denk dat ook niet
- ben niet rijk
dus dan heeft het weinig zin om op een partij te stemmen dat vooral met zichzelf bezig is.
Mijn neefje is al begonnen met het oefenen van lopenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft er geen last van gehad. Binnenkort begint het lopen genot.
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.quote:
hoe oudquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje is al begonnen met het oefenen van lopen
Er moet meer aandacht worden geschonken aan het digitale era gebeuren, ministerie van moderne/digitale zaken lijkt mij geen verkeerd probleem. Daarnaast zijn de PP mensen nog jong, een beetje wat ik ook nog ben.quote:
Beter!quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft er geen last van gehad. Binnenkort begint het lopen genot.
Piraten zijn nu gewoon te slecht. Daar zitten echt incapabele mensenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemde opmerking, kijk naar de PvdA. Nu nog maar op 10 zetels, dat is dus evenveel als 50PLUS; een partij die tot een paar jaar geleden niet bestond. Ook de politiek zal veranderen.
De politiek zal veranderen, maar de doelgroep van de piraten is te klein. In Nederland is het nauwelijks een issue.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemde opmerking, kijk naar de PvdA. Nu nog maar op 10 zetels, dat is dus evenveel als 50PLUS; een partij die tot een paar jaar geleden niet bestond. Ook de politiek zal veranderen.
Ben eigenlijk niet zo van de middeltjes.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Good luck. Hoop dat ie geen last er van heeft. Anders is een zetpil goud waard voor als je nachtrust wilt hebben.
Ik haat dat soort kinderen in de supermarktquote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet. Wel lekker opstandig. Boodschappen doen is echt een pittige opgave. Dan gaat ze gewoon op de grond liggen als ze iets niet krijgt en drammen.
Het ergste sprongetje komt nog.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind die sprongetjes al een ramp.Net weer eentje gehad. Lag een paar dagen geleden ineens op z'n buik. Helemaal trots kijken.
In bijna alle programma's is er aandacht voor.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er moet meer aandacht worden geschonken aan het digitale era gebeuren, ministerie van moderne/digitale zaken lijkt mij geen verkeerd probleem. Daarnaast zijn de PP mensen nog jong, een beetje wat ik ook nog ben.
Alleen in de programma's ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In bijna alle programma's is er aandacht voor.
Wij ook niet. Maar als je tot 5 uur 's nachts een jankende baby hebt die weigert te slapen en je wekker gaat om 6 uur dan denk je de volgende nacht toch echt van we stoppen er even wat in.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet zo van de middeltjes.
Jij hebt sowieso een hekel aan kinderen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haat dat soort kinderen in de supermarkt
ja misschien eens ten uiting brengen ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In bijna alle programma's is er aandacht voor.
Nee, dat klopt ook niet. Gebeurd veel de laatste tijd. Alle Smart City ontwikkelingen, investeringen in digitale infrastructuur, discussies over privacy.quote:
Jij vindt het chill als er van die mormels aan het krijsen zijn in het openbaar?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een hekel aan kinderen.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blanco of piraten partij, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |