Ik ook. Egoïstische babyboomers.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik 50plus misschien nog wel walgelijker dan de SGP
Ligt beetje aan je vloer, had in oude huis natuursteen. Nu gewoon tapijt en dan boeit het niks.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat pleuren niet echt erg eigenlijk. Is toch allemaal met vallen en opstaan. Wat dat betreft ben ik dan wel weer hard misschien.
Zijn vaak gewoon signalen van kinderen die steevast genegeerd worden door de ouders, net op het moment weggaan als het kind honger heeft is niet handig bijvoorbeeld. Dan weet je al dat het een hel gaat worden met alles wat je gaat doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kinderen kunnen echt vervelend zijn, maar dat komt vaak doordat de ouders hun kinderen geen emotionele/psychologische vaardigheden kunnen geven omdat ze zichzelf al niet in de hand hebben. Ben daar inmiddels wel rotsvast van overtuigd.
Mijn neefje brabbelt alleen maar onverstaanbare onzin.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is vaak een of ander.
Mijn zusje kon heel vroeg (tamelijk goed) praten maar liep ook pas rond 14 maanden echt goed.
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tot nu toe klopt het precies met dat klotenboek. Ik lees bewust niet verder.
Kinderen moeten juist vaak vallen. Zo leren ze dan ook om goed te vallen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat pleuren niet echt erg eigenlijk. Is toch allemaal met vallen en opstaan. Wat dat betreft ben ik dan wel weer hard misschien.
Eens. Over egoïstisch gedachtegoed gesproken. Beetje mensen die over 10-15 jaar de pijp uit zijn mee laten beslissen over lange-termijn issues.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk vind ik 50plus misschien nog wel walgelijker dan de SGP
Negeren.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik er dan mee aan moet denk ik.
Dat is echt wel het belangrijkste imo van een partijquote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
VNL was wel oke als de leiders ervan niet van die idioten waren.
Zou ik het irritant vinden voor de andere mensen daarquote:
Zeker nooit een speen gehad? Dan praten ze vaak eerder en beter dan leeftijdsgenootjes die dat wel hadden.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is vaak een of ander.
Mijn zusje kon heel vroeg (tamelijk goed) praten maar liep ook pas rond 14 maanden echt goed.
Je vergroot de kans op een zetel door er zelf op te stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft een stem op de piratenpartij als ze geen zetel halen?
van klaveren en bontes idioten?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
VNL was wel oke als de leiders ervan niet van die idioten waren.
Rijkste bevolkingsgroep geloof ik, en maar kankeren dat ze het zo zwaar hebbenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Over egoïstisch gedachtegoed gesproken. Beetje mensen die over 10-15 jaar de pijp uit zijn mee laten beslissen over lange-termijn issues.
We hebben onze schoonmaakmiddelen ook onderin het kastje. Moet ook op een andere plek.quote:
Daar heb je gelijk in ja. Wij hebben laminaat en in de keuken tegels. Daar vallen is wel wat pijnlijker idd. Wij hebben een glazen tafel, niet echt ideaal.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt beetje aan je vloer, had in oude huis natuursteen. Nu gewoon tapijt en dan boeit het niks.
Ook ronde tafel gekocht
Lees eens wat ik typ. Als ze geen zetel halen (en die kans is enorm), wat is dan het effect geweest van je stem.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergroot de kans op een zetel door er zelf op te stemmen.
Wat is dat voor rare vraag...
Piratenpartij scoort denk ik niet meer dan 40k/45k votes. Dus geen zetelquote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee nooit speenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker nooit een speen gehad? Dan praten ze vaak eerder en beter dan leeftijdsgenootjes die dat wel hadden.
Maar one issue is wel heel extreem bij die gasten. Neem toch aan dat meer zaken je bezighouden?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom moet het super koud en slecht weer zijn. Dan blijven de oudjes thuis en de tokkies ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Over egoïstisch gedachtegoed gesproken. Beetje mensen die over 10-15 jaar de pijp uit zijn mee laten beslissen over lange-termijn issues.
Gemiddeld wel en er is nog nooit een generatie geweest in Nederland die het zo goed heeft gehad in de historie van ons land.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Rijkste bevolkingsgroep geloof ik, en maar kankeren dat ze het zo zwaar hebben
Ja, een paar bulten op het hoofd is niets mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kinderen moeten juist vaak vallen. Zo leren ze dan ook om goed te vallen.
Ouders die te voorzichtig zijn, als hun kinderen dan een keer vallen, is de kans groter dat ze wat breken oid.
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat kun je wel van iedere stem zeggenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lees eens wat ik typ. Als ze geen zetel halen (en die kans is enorm), wat is dan het effect geweest van je stem.
Daar trek ik mij bijzonder weinig van aan wat anderen ervan vinden.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik het irritant vinden voor de andere mensen daarEn die je dan ook aankijken "doe je nog wat aan dat kind?"
Eh, uh, ja, eh...quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
En als ze iets pakt wat niet mag en je lachend aankijkt?
Maar hun hebben ook armoe gekend, flinke economische crisis in de jaren 80. En na de oorlog was ook kut.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2017 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liegen doen ze allemaal. Mark Rutte maakt wel afwegingen in het belang van Nederland en blijft bewust van het effect van wat hij zegt, dat vind ik sterk van hem. Minder vind ik dat hij meegaat in wat populistisch taalgebruik om stemmers van de PVV te stelen.
Dat is politiek. Mark Rutte maakt geen afwegingen in het belang van Nederland, want dan hadden 'we' het geld al terug gehad uit griekenland en dat gestopt in het eigen land. Daarnaast neem ik ze elke fout bij justitie, het verminderen van de rechtsbijstand, verhogen griffierrecht en het meer voor minder doen in de praktijk kwalijk.
In welke zin verneukt de VVD de woningmarkt?
.
Geen idee, waarom nog steeds die hypotheekrenteaftrek behouden? Houdt de leningen kunstmatig te hoog qua rente. Al weet ik dat Zijlstra eindelijk heeft toegeven dat ze het gaan aanpakken, maar VVD kennende duurt dat nog zes kabinetten. Daarnaast zie het geweldige vraagstuk van de vrije huur sector, mensen kunnen niet kopen, maar komen niet in aanmerking voor sociale huur en zijn dus overgeleverd aan de vrij sector. Leuk is de vrije sector niet.
Modaal inkomen kun je ook krijgen doordat de economie aansterkt en ondernemerschap wordt gepromoot. Vind dat de VVD Nederland netjes door de economische crisis heeft geloodst, dat was echt geen makkelijke taak.
Waarom moet je rijk zijn om VVD te stemmen?
Omdat zij de partij zijn die voor de rijkere opkomen. Ik ben student he kapi, ik wil geld in het onderwijs, niet afroming daarvan. Ik zal de eerst komende vier jaar geen modaal inkomen verkrijgen dus zal ik het niet in mijn hoofd halen. VVD met hun speerpunt: "Nederlandse tradities, waarden en vrijheden dienen in het onderwijs te worden verankerd. " Succes, daar falen ze een beetje opzichtig in de grote steden. Men kan daar niet eens meer praten of de holocaust.
Nee, zit een verschil tussen nu al weten dat ze geen zetel halen of het verschil tussen bijv 15 en 16 zetels halen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat kun je wel van iedere stem zeggen
als het cda geen extra zetel haalt door jouw stem wat is dan het effect geweest van je stem
Yep, of batterijen..quote:Op zondag 29 januari 2017 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We hebben onze schoonmaakmiddelen ook onderin het kastje. Moet ook op een andere plek.
Gaat echt nog wel eens fout hoor. Ze hoeven maar een halve minuut alleen te zijn.
Ik vind dat wel ongemakkelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar trek ik mij bijzonder weinig van aan wat anderen ervan vinden.
Ja, dan heb je gestemd op de Piratenpartj. Dan hebben zij dus een extra stem. Dat is het effect, maar dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lees eens wat ik typ. Als ze geen zetel halen (en die kans is enorm), wat is dan het effect geweest van je stem.
Huizen van guldenprijzen zijn huizen in europrijzen geworden zonder dat ze er iets voor hoefden te doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hun hebben ook armoe gekend, flinke economische crisis in de jaren 80. En na de oorlog was ook kut.
blijven leven.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Huizen van guldenprijzen zijn huizen in europrijzen geworden zonder dat ze er iets voor hoefden te doen.
Ben je echt zo dom?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dan heb je gestemd op de Piratenpartj. Dan hebben zij dus een extra stem. Dat is het effect, maar dat weet jij ook wel.
Kom net uit de sportschool, eet kwark en gooi zo nog een banaan naar binnen. Dan naar de Kuipquote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb net een visje gegeten, dus het gaat uitstekend. Daar?
Maar daar hebben wij ook van geprofiteerd, toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Huizen van guldenprijzen zijn huizen in europrijzen geworden zonder dat ze er iets voor hoefden te doen.
alsof een stem op een centrumpartij zoveel zin heeft in een poldermodelquote:
Ik heb soms wel eens discussies op twitter met hun nummer 2, je moet je als politicus wel heel erg achter de oren krabben als je er uitgepraat wordt door een studentjequote:
Als kinderen van die ouders?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar daar hebben wij ook van geprofiteerd, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |