De meeste 50 plus stemmers moeten nog met pensioen gaan. Zij hebben vaak kooowoningen en een opgebouwd pensioen en lopen nu al te janken. De 80+'ers hebben het wel kut. Maarja...om nou alles af te stemmen voor een groep die binnen een paar jaar gone is.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa en oma zijn gestopt met werken toen ze 55 waren. 20 jaar lang minstens 6 maanden per jaar op vakantie gegaan. En ze hadden gewoon ambtenaren baantjes e.d.
Gun het hen van harte hoor, maar die generatie moet niet mekkeren.
Opper stemt op cda uit een soort misplaatst gevoel van nostalgie want vroeger was iedereen beschaafd en altijd netjes enzoquote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsof een stem op een centrumpartij zoveel zin heeft in een poldermodel
Ja, wat dat betreft ben ik denk ik wel een controlfreak. Kijk, met vallen enzo geen problemen. Maar met dingetjes die ze in de mond kunnen stoppen, of dingen wat op hen kan vallen (staande tv ofzo) ben ik wel Pietje precies.quote:
Ja, alleen de extremen kunnen nooit regeren. Juist centrumpartijen kunnen het meeste van hun programma realiseren.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alsof een stem op een centrumpartij zoveel zin heeft in een poldermodel
Keer gepraat met de dude die voor hen in Brussel zat, die gast was echt retardedquote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens discussies op twitter met hun nummer 2, je moet je als politicus wel heel erg achter de oren krabben als je er uitgepraat wordt door een studentje.
Ik ben het een keer niet eens met Opper.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens Opper gaat Ado straks winnen.
Heb ik al gezegd dat Stijn en ik heel blij zijn met de positie van HSV.
Mijn vraagstelling is heel reëel.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vraagstelling is gewoon suggestief, dan ga ik er ook niet serieus op in.
Buum is anti-putin.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Opper stemt op cda uit een soort misplaatst gevoel van nostalgie want vroeger was iedereen beschaafd en altijd netjes enzo
Nee hoor, voornamelijk voor de centrumrechtse standpunten.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Opper stemt op cda uit een soort misplaatst gevoel van nostalgie want vroeger was iedereen beschaafd en altijd netjes enzo
Ja, maar eigenlijk kan je het nooit goed doen. Dan heb je dat onder controle en dan komen ze met iets anders waarvan je denkt; ohja fuck.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft ben ik denk ik wel een controlfreak. Kijk, met vallen enzo geen problemen. Maar met dingetjes die ze in de mond kunnen stoppen, of dingen wat op hen kan vallen (staande tv ofzo) ben ik wel Pietje precies.
Voor de buhne, zal hem werkelijk worst wezen denk ik zo.quote:
Om vervolgens daar aan het bier te gaan en om in de rust een paar broodjes beenham naar binnen te kanen?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom net uit de sportschool, eet kwark en gooi zo nog een banaan naar binnen. Dan naar de Kuip
Ook niet deel 2? Jammer.quote:
Jaquote:
Nee lieverd dat niet. Hoewel ik nog altijd twijfel om te gaan eigenlijk. Ik heb helemaal geen zin om naar de Kuip te gaanquote:Op zondag 29 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om vervolgens daar aan het bier te gaan en om in de rust een paar broodjes beenham naar binnen te kanen?
Ja dat zal best.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk kan je het nooit goed doen. Dan heb je dat onder controle en dan komen ze met iets anders waarvan je denkt; ohja fuck.
Onlo is een geheel onthoudende pussyboyquote:Op zondag 29 januari 2017 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om vervolgens daar aan het bier te gaan en om in de rust een paar broodjes beenham naar binnen te kanen?
Blijf je toch lekker thuis. Gaan we trollen in het livetopic.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee lieverd dat niet. Hoewel ik nog altijd twijfel om te gaan eigenlijk. Ik heb helemaal geen zin om naar de Kuip te gaan
Je blaat wel veel over respect voor mekander enzoquote:Op zondag 29 januari 2017 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, voornamelijk voor de centrumrechtse standpunten.
Matige tt.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kind die de boel lekker uitdaagt wel fijn hoor.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef onlogisch het volgende:
ADO gaat heel pijnlijk verkracht worden.
Tuurlijk. Beetje pit er in, hopla.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind zo'n kind die de boel lekker uitdaagt wel fijn hoor.
Dat is ook belangrijk ja. Maar dat zouden alle partijen na moeten streven.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Je blaat wel veel over respect voor mekander enzo
schijtirritant
Ik overweeg het serieusquote:Op zondag 29 januari 2017 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis. Gaan we trollen in het livetopic.
Is een non-issuequote:Op zondag 29 januari 2017 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk ja. Maar dat zouden alle partijen na moeten streven.
The expanse ben ik weer zo doorheen ben ik bangquote:Op zondag 29 januari 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vraagstelling is gewoon suggestief, dan ga ik er ook niet serieus op in.
Die wedstrijden om 16.45 zijn bij mij vaak ook van die wellus/nietus wedstrijdjes. Kut tijd dus.quote:
Over 2 dagen begint het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The expanse ben ik weer zo doorheen ben ik bangNet weer 3 afleveringen gekeken omdat ik mijzelf buiten had gesloten
Wie wordt de lijsttrekker?quote:Op zondag 29 januari 2017 14:33 schreef Smoofie het volgende:
Waarom richten de gelijkgestemden op VBL niet een eigen partij op? Beetje hypen bij de jongeren met social media en we hebben een loon en wachtgeld
Stijn.quote:
Wie is het meest diplomatiek en mondig? Ik ben te kortaf, hard en extreem.quote:
Dat ben ikquote:Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie is het meest diplomatiek en mondig? Ik ben te kortaf, hard en extreem.
Typischquote:Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Makkiequote:Op zondag 29 januari 2017 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
Wat moet ik doen met m'n voetbalpoules? ALLES in me zegt dat Feijenoord dit niet gaat winnen.
Dan moeten we steven weer even opsnorrenquote:Op zondag 29 januari 2017 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeer ergerlijk. Studenten en starters kaalplukken en de hypotheek-rente aftrek voor mensen die het prima kunnen betalen in stand houden. Als je de ladder hebt beklommen is het je morele plicht om degene die onderaan staat omhoog te helpen. (Vond ik een mooie uitspraak, dus jat hem even)quote:Op zondag 29 januari 2017 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Rijkste bevolkingsgroep geloof ik, en maar kankeren dat ze het zo zwaar hebben
HMFquote:Op zondag 29 januari 2017 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan moeten we steven weer even opsnorren
HRA is al beperkt. Afschaffen is prima, maar wel met een belastingverlaging ter compensatie.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer ergerlijk. Studenten en starters kaalplukken en de hypotheek-rente aftrek voor mensen die het prima kunnen betalen in stand houden. Als je de ladder hebt beklommen is het je morele plicht om degene die onderaan staat omhoog te helpen. (Vond ik een mooie uitspraak, dus jat hem even)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |